Vatsaa kouristaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aina joskus, onko normaalia vai pitäiskö huolestua. Siis tuntuu kipua mahassa ehkä noin puol minuuttia ja sitten häviää, liittyy usein siihen kun aloittaa syömisen tyhjään mahaan. Onko kellään muulla tällaista?

Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Ei kai kouristelu ihan normaalia ole. Onks kouristelut voimakkuudeltaan millasia ja kuinka usein?

No ei tarvii asentoa muuttaa, niin kovaa ei koske mutta tuntee sen kuitenkin enkä kyllä ole varma onko kouristus vai voisko olla,vaikka vatsan polttelua? Joskus on kerran päivässä, usein kuitenkin paljon paljon harvemmin?

Mä seuraisin ja menisin lääkäriin jos alkaa niitä alkaa tulla useammin. Onko ne kouristuksen missä kohtaa vatsaa? Mulla on keskeltä ja alavatsalta kouristellu viime kesästä lähtien niin et oon välillä kippurassa kun sattuu ihan hel....sti, tuntuu joku vääntäis sisuskaluja solmuun. Mulle tehty ylävatsan ultra, gastroskopia ja nyt meen 2 viikon päästä kolonoskopiaan jos vaikka sieltä löytyis joku syy.

Itselläni ollu jo 4 kertaa pahat kouristukset yleensä tulleet ruuan jälkeen. Mahassa tuntuu kiertävää kipua ja rintaa puristaa ja ahdistaa olo on aivan kamala, henki ei meinaa kunnolla kulkee. Väkisin oksentanu ja se yleensä on helpottanut oloa ja vaan makailee sängyllä niin menny ohi.

Yhteistyössä