Moi plussalaiset! Outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aina sairas

Uusi jäsen
20.11.2013
15
0
1
Moi, Onko täällä ketään jolla olisi samat oireet kuin minulla ja oletko käynyt lääkärissä...

Taas tapahtuu: Noin viikon ajan olen herännyt 4:00 aikaan aamuyöllä kauheaan vaseman silmän alueelle kohdistuvaan kipuun tuntuu kuin joku poraisi silmään huudan melkein ja kävelen paikallani ja heiluttelen kättäni en ole ennen tuntenut sellaista kipua se on kauheaa. Siihen liittyy toisen sieraimen tukkoisuus ja kasvojen hikoilu.

Onko kellään muulla sama? Eikai ole mitään vakavaa? Minulla on migreeni mutta tämä ei ole sitä.

Kyseessä voisi olla sarjoittainen päänsärky. Mun miehellä on todettu se. Lääkärit harvemmin tunnistavat tuota sairautta. Miehelläkin oli pienestä lähtien ollut noita kipukohtauksia ja minä lopulta pitkän tutkimisen jälkeen löysin netistä englanninkieliseltä sivulta taudille nimen.
Sarjoittainen päänsärky :: Terveyskirjasto

Hui... Oireet ja särky viittaa kyllä tuohon. Pitääpä kysyä neurologilta tuosta.
P.S. Halaukset sinulle ja miehellesi :hug: aivan hirveää jos joutuu elämään "sarjoittaisen päänsäryn" kanssa. Toivottavasti miehesi on saanut hyvää hoitoa ja lääkkeet.

Hui... Oireet ja särky viittaa kyllä tuohon. Pitääpä kysyä neurologilta tuosta.
P.S. Halaukset sinulle ja miehellesi :hug: aivan hirveää jos joutuu elämään "sarjoittaisen päänsäryn" kanssa. Toivottavasti miehesi on saanut hyvää hoitoa ja lääkkeet.

Miehellä on estolääkityksenä Verpamil. Kohtauksia ei ole tuon lääkityksen aloittamisen jälkeen ollut.

Yhteistyössä