"Toispuoleiset" supistukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TMV"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TMV"

Vieras
Onko kellään muulla ollut sellaista, että harjoitussupistukset tuntuvat vain jommalla kummalla puolella vatsaa? Mulla on tullut supistuksia jo useamman kuukauden ajan (nyt menossa rv 37+0), ja olen pannut merkille että supistukset ovat melkein järjestään vatsan oikealla puolella - mahaan tulee siihen ihan sellainen suuri patti, niin että koko vatsa menee vinoon. Vasen puoli taas on paljon pehmeämpi ja ns. litteä... ihan kuin supistukset eivät ulottuisi sille puolelle kunnolla. Onkohan tuo ihan normaalia? : /

On se normaalia, lapsi venyttää itseään yleensä toiseen eli jompaan kumpaan suuntaan/laitaan kun supistukset painavat ja näin toinen puoli litistyy ja toinen pullistuu kun lapsi vääntää itseään pois puristavasta kohdasta:)

Mulla oli noin kun olin sairaalassa vuodelevossa. Odotin kaksosia ja toinen vauvoista päätti tehdä kuperkeikan vielä joskus viikolla 30+ eli kun tilaa ei oikesti enää olisi. Sattui ihan älyttömästi, pidin kiinni sängyn laidasta ja soitin kelloa. Kätilö tuli paikalle ja sanoi ettei mua supista. Mä sitten että älä valehtele, sattuu niin paljon ettei mitään rajaa. Hetken päästä meni ohi. Vauva kääntyi, ja siitä toi kipu.

Eli voi olla että se todella vaan puskee itseään vielä sinne toiseen reunaan mahaa.