vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
Älä peru viikonloppuadi
Itellä tuli mieleen, että sähän voisit vakavasti puhua siitä asiasta miehelle ja kertoa miten herkkä paikka se oikeesti on.

Auttaisko toisten mahojen näyttäminen googlesta vaikka alkuunsa, jotka olisivat hieman saman tyyppisiä. Siitä voisit nähdä miehen reaktion. Koska jos se todellisuudessakaan OIKEESTI ei ymmärrä, mitä raskaudet keholle voivat tehdä ja on tottunut katselemaan jotain PlayBoy -tasosia Photoshopattuja kuvia, voi se sun maha kieltämättä tulla sille eka yllätyksenä ja siitä voi tulla kiusallista.

Mutta noin oikeasti, niin en mä itse vois ikinä kuvitellakjaan edes tapailevani miestä joka ei hyväksyisi mahdollista roikkuvaa nahkaa.
Ja toiseksikkin, kuvittelin mahaasi sun vielä kauheammaksi kuin mitä se nyt todellisuudessa olikaan. Tiedän että se on vaikeaa, mutta yrittäisit hyväksyä itsesi tuollaisena. Kun ei tuo nyt ole edes mitenkään NIIIIN ylitsepääsemättömän paha.
 
"M33"
Onneksi M33:n vaimolla on kireä vatsanahka, jota silitellä vanhainkodissa jouluisin, kun muilla käy lapsenlapset tervehtimässä.
Hah hah, kaiva nyt muutkin lapsettomuuskliseet toki pöydälle, jos se helpottaa oloasi. Ihmettelen vain, miksi mies ei saisi olla tyytyväinen siihen, ettei hänen vaimonsa tarvitse kärsiä kosmeettisesta ja toiminnallisesta haitasta, joita raskaus ja synnyttäminen voivat naisen kehossa saada aikaan. Kukapa nyt haluaisin puolisonsa kärsivän fyysisesti sen enempää kuin psykologisestikaan.
 
-|-
Käsi sydämelle naiset! Kuinka moni jatkaisi seurustelua, kun paljastuisi että nettikumppani on oikeassa elämässä 163 cm pitkä kalju, liikuntavammainen ja finniarpinen mies, jolla on paha änkytysvika. Pili kahdeksansenttinen. Luonne kuitenkin kultainen.
 
vie ras
Käsi sydämelle naiset! Kuinka moni jatkaisi seurustelua, kun paljastuisi että nettikumppani on oikeassa elämässä 163 cm pitkä kalju, liikuntavammainen ja finniarpinen mies, jolla on paha änkytysvika. Pili kahdeksansenttinen. Luonne kuitenkin kultainen.
Muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, mutta noin lyhyttä miestä en huolisi. Itse olen 162 joten näin lyhyet miehet on ehdoton ei.
 
jeeep
Käsi sydämelle naiset! Kuinka moni jatkaisi seurustelua, kun paljastuisi että nettikumppani on oikeassa elämässä 163 cm pitkä kalju, liikuntavammainen ja finniarpinen mies, jolla on paha änkytysvika. Pili kahdeksansenttinen. Luonne kuitenkin kultainen.
Ai tämä on verrattavissa aapeen mahaan? Melko heikko vertaus. Liikuntavamma, pieni pili ja änkytys eivät ole mitään ulkonäköseikkoja. Pituus, kaljuus (nam) ja iho eivät haittaisi itseäni.
 
"minna"
Mä yrittäisin puhua asiasta etukäteen ja ehkä näyttämään mahani. Mulla on maha kanssa mennyt rumaksi, joten pystyn samaistuun asiaan. Oma mieheni ei ole koskaan millään eleelle antanut ymmärtää, että asia häiritsisi häntä. Seksiä on ja hän todellakin haluaa ja himoitsee mua. Mutta toki on vähän eri tilanne kun on mies, jonka kanssa lapset olen tehnyt. Mutta mies on sanonut mulle aina ettei yhdellä mahalla ole merkitystä, että Se on naisten päässä vain. Tosiaan mä selvittäisi, asian ennen reissuun lähtöä, muuten Sä stressaat siellä koko ajan.
 
Surullista...
[QUOTE="M33";30282232]Onnettomuuksia voi tietysti sattua kenelle tahansa, mutta ainakaan raskauden ja synnyttämisen aiheuttamista vaurioista ei vaimoni tarvitse kärsiä. Ja mitä vanhenemisen vaikutuksiin tulee, tuskinpa raskauden ja synnytyksen aiheuttamat vauriot ainakaan auttavat ketään vanhenemaan yhtään sen nätimmin.

Hieman kyllä huvittaa kommenttisi vahingoniloinen sävy.[/QUOTE]

Surullista, ettei vaimosi ilmeisesti voi saada lapsia. Onhan se ihan hyvä toki yrittää lohduttaa sillä, ettei ulkonäkö mene raskauden takia "pilalle".
 
Öööh, okei
[QUOTE="M33";30282297]Mielessäni oli lähinnä cp-vamma, mutta olet toki oikeassa siinä, että kehitysvammaisuus on paljon muutakin. Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään.[/QUOTE]

Ja miten cp-vamma on automaattisesti ulkonäköseikka?
 
En käsitä
Aloittaja paljasti meille heikon kohtansa. Rohkaisun sijaan hän taisi nyt saada jotain muuta, koska tärkeintä on, ettei tolle lapsettomalle miehelle, M33:lle jää paha mieli. Olette hirveitä naisia.
 
Vieers
Hö, elämä jättää meihin kaikkiin jälkensä. Rupistutaan kaikki. Tärkein on se, millainen ihminen on sisältä ja kuinka hänen kanssaan tulee toimeen. Minun mies on lihonut tässä vuosien varrella ja jos mietin ihastuisinko häneen nyt jos tuollaisena tapaisin. Niin kyllä varmaankin, koska hauskempaa ihmistä saa hakea. Olisi ankeaa mennä mökille viettämää aikaa onkun kauniin, mutta tyhmän ja tylsän mallipojan kanssa. Mitä sitä edes keskustelisi ja mille nauraisi? En tarkoita sitä, etteikö mallipoika voisi olla sisältäkin ihana, vaan sitä, että jos ihmistä valkkaa vierelleen vain ulkoisin kriteerein, niin saattaa olla, että valitsee väärin.
 
vieras*
useimpia ihmisiä ei häiritse ulkonäköseikat jotka poikkeavat kauneusideaalista.
enemmän kyse on siitä, haluaako itse itslleen sellaista kumppania joka häiriintyy ulkonäöstä oli se syy sitten mikä tahansa.
kun olin vielä nuori ja nätti, mut jätetiin koska mulla on luomi lonkkaluun päällä. alta 2mm vaaleanruskea täplä. oli liian ruma sen takia enkä suostunut tekemään asialle mitään :D
 
"Kati"
Ap, eihän tuo tosiaan ole edes paha. Normaali suomalaisen, synnyttäneen naisen maha. Ja sulla on tosi hyvät rinnat (tuon perusteella) kolmen läapsen äidiksi. Voisi luulla ettei ole lapsia ollenkaan. Itsetunto nyt ylös ja mietit mitä hyvää sinussa on. Jos itse teet siitä ison ongelman, mieskin tekee =) Myöa miehellä voi olla ulkonäköön liittyviä komplekseja . Et tosiaan peru matkaa tuon takia .
 
Vier
Lapsettomuutta on hei, vapaaehtoistakin! Ja se on ihan ok. Ja ihmeen vähän niitä lapsia näkyy vanhainkodeissa. Juuri kävin sellaisessa ja yhden taisin nähdä...en tiedä oliko lapsi vai muu sukulainen.
 
"M33"
Surullista, ettei vaimosi ilmeisesti voi saada lapsia. Onhan se ihan hyvä toki yrittää lohduttaa sillä, ettei ulkonäkö mene raskauden takia "pilalle".
Itse asiassa olemme tehneet ihan tietoisen päätöksen olla hankkimatta koskaan lapsia. Lapseton elämä sopii meille paljon paremmin kuin lapsiperhe-elämä. Vaimoni hedelmällisyydestä meillä ei ole mitään tietoa.
 
Surullista...
[QUOTE="M33";30284585]Itse asiassa olemme tehneet ihan tietoisen päätöksen olla hankkimatta koskaan lapsia. Lapseton elämä sopii meille paljon paremmin kuin lapsiperhe-elämä. Vaimoni hedelmällisyydestä meillä ei ole mitään tietoa.[/QUOTE]

Ai. Sehän on vielä surullisempaa.
 
vitreas
[QUOTE="Sirkkeli";30282022]No hei, siinähän se tulee hyvin testattua, että minkälainen mies oikeasti on. Älä peru reissua, vaan ota selvää. Jos äijä ei tota kestä, niin ei ole kenenkään naisen arvoinen.[/QUOTE]

Onpa kiva sit jos mies järkyttyy ja lähteekin talla pohjassa mökiltä ja jättää ap:n sinne : /
 
"Kimu"
Hei kamoon! Se on vaan maha.

Mä en voi millään uskoo, että yks roikkuva vatsanahka on ratkaiseva suhteen kannalta. Ehkä mies ei oo ylpee, jos vaikka kuljet bikineissä, mutta ei kai tuo nyt normiarjessa ja seksissä haittaa. Mun miehellä on järkyn iso ja karvanen maha. Ei se hienon näköistä ole, kun rannalla löntystää vatsansa kanssa, mutta eipä tuo meidän arkeakaan haittaa. Eikä mun himoihin vaikuta millään tavalla.
 

Yhteistyössä