Vatkaa munat+sokeri/vatkaa rasva+sokeri ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä Eroa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muna+sokeri vaahto taikina on ilmavampi/höttösempi.. esim. vaalea perus kakkupohja on muna+sokeri kun taas browniet on rasva+sokeri. Rasva+sokeri taikinasta tulee tiiviimpiä leivoksia.
 

Similar threads

A
Viestiä
25
Luettu
6K
Aihe vapaa
leipuri-kondiittori
L
K
Viestiä
15
Luettu
367
Aihe vapaa
ap kiittää ja kuittaa
A

Yhteistyössä