Vatkaa sokeri ja voi vaahdoksi?? MITÄ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ou-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ou-ou

Vieras
Auttakaa tumpulaa!! Mitä tarkoittaa ohjeessa: Vatkaa sokeri ja voi vaahdoksi?? Siis pitääkö sen voin olla huoneenlämpöistä (pehmeää) vai ihan kokonaan sulatettua??? Apuja!!

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mä ainaskaan en ole ikinä leiponut ja tuskin leivonkaan. Ei vain kiinnosta pätkääkään.

Ja ei, minäkään en tiedä yhtään mitään vaahdoksi vatkaamisesta.

eiköhän olisi aika opetella..... kyllä mailma menee kummallisesksi , kukaan ei leivo , ostetaan puolivalmista tai valmista ruokaa, leivät jopa pullat on siivutettu, kaikki on siivutettu valmiiksi ettei tarvitse mitään tehdä.
opetelakaa laittamaan ruokaa, ja leipomaan. on paljon edullisempaa, terveellisempää ja maultaan aivan eriluokkaa kun kaupasta ostetut. opetelkaan siivoamaan oikein, ompelemaan vaatteita jne.... malli lähtee kotoa, minkä mallin annatte lapsillenne????

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea osaa kun viitsii ja tahtoo:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mä ainaskaan en ole ikinä leiponut ja tuskin leivonkaan. Ei vain kiinnosta pätkääkään.

Ja ei, minäkään en tiedä yhtään mitään vaahdoksi vatkaamisesta.

eiköhän olisi aika opetella..... kyllä mailma menee kummallisesksi , kukaan ei leivo , ostetaan puolivalmista tai valmista ruokaa, leivät jopa pullat on siivutettu, kaikki on siivutettu valmiiksi ettei tarvitse mitään tehdä.
opetelakaa laittamaan ruokaa, ja leipomaan. on paljon edullisempaa, terveellisempää ja maultaan aivan eriluokkaa kun kaupasta ostetut. opetelkaan siivoamaan oikein, ompelemaan vaatteita jne.... malli lähtee kotoa, minkä mallin annatte lapsillenne????

No juurihan koitan opetella!!! Mutta ei näköjään saisi tehdä sitäkään. Kerta se on ensimmäinenkin, nääs. Mutta kiitos asiallisille vastaajille, nyt on piirakka uunissa ja katsotaan mitä tulee. Namsk!

onnistuu myös sulatetulla ;) kerran tuli testattua "vahingossa" ja sen jälkeen olen useimmiten sulattanut rasvan esim. kahvikakkuihin, vaikka niissä on ohjeissa et vaahdota pehmeä rasva + sokeri.

Yhteistyössä