Väsynyt... sisältää valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta yh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta yh?

Vieras
Mä olin TAAS niin hölmö ja sinisilmäinen (en varmaan koskaan opi), et luulin asioiden muuttuneen...

Kyse siis miehestä ja sen alkon käytöstä. Oltiin jo sellaisessa vaiheessa et olis kelvannut mulle, eli joi joka toinen viikonloppu. Tuo oli mun mielestä suhteellisen hyvä saavutus kun reilu vuosi sitten joi joka päivä. Mutta, mutta... joi siis edellisviikon lauantaina mutta jo viime lauantaina sen teki mieli. Tänään sit näköjään juo, tuli töistä ennemin kotiin kun työt oli loppunu kesken.

No jos katsois ens vuoden puolelle, jaksa ennen joulu ruveta pakkaamaan tavaroita. Kämppäkin pitäis etsiä, huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:hug: voimia tuolle tielle..tiedän mistä puhut :/

Kiitos! Tässä oli jo ihan lähellä että ei lasten kans lähdetty mut "jotenkin" sai ylipuhuttua...
Äsken kun yritin puhua et miks nyt joi, mumisi vain et "mä en ymmärrä" ja "ei hän halua juoda".

:hug: :hug:
Voimia sulle! Olisko mies halukas hakeen ihan ammattiapua itelleen?Esim AA?
Jos ei halua ole, viitaisin sinuna kintaalla sellaselle ukolle!
Ja muuten, mulle sanoi kerran tuttu kunnan asuntosihteeri, että näin Joulun alla kannattais nimeomaan hakee sitä asuntoa, on meinaan kaikkein otollisin aika löytää hakemansa. uuriman osan ihmisistä aika menee joulukiireissä, joten asuntomarkkinoilla on hiljaista.

Yhteistyössä