"väsynyt lonkka"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
No empä tiedä miten tuota paremmin kuvailisi. Lonkan seudulla tuntuu eniten ja siitä pitkin jalkaa. Jalka tuntuu ns. väsyneeltä/levottomalta. Jos nyt joku ymmärtää mitä tarkoitan :laugh:

Ajattelin vaan voikos tuota mitenkään vältää helpottaa. Eipä tuo nyt mikään suuri vaiva ole. Mutta häiritsee esim nukkumaan käydessä.

Ossaiskos joku auttaa... :p

Levottomiksi jaloiksi sanon minä niitä. Mulla oli niitä ihan hirveästi, varsinkin nyt raskaana ollessa. Aluksi kiedoin siteet jalkojen ympärille tiukasta ja se auttoi muutaman yön. Nyt olen sit syönyt kuukauden verran magnesiumia iltaisin ja sen jälkeen ei ole jaloissa levottomuutta ollut ollenkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Pitäis kokeilla tuota magnesiumia eikös se ehkäse suonenvetojakin. Niitä oli kumpasenkin aieman raskauden aikana. Ja hitsi vie että oli pohje kipeä muutaman päivän suonenvedon jälkeen :(

Juu ehkäsee :) Mäkin kärsin noista kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ja vasta tän raskauden aikana tajusin täältä kysellä apua ja palstalaiset kertoivat keinot ja toinen niistä toimii kunnolla :D
Mulla ne levottomat jalat oli vielä jotain ihan hirveää ku ei saanu öisin yhtään nukutuksi :( Onneksi apu löytyi!

Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Pitäis kokeilla tuota magnesiumia eikös se ehkäse suonenvetojakin. Niitä oli kumpasenkin aieman raskauden aikana. Ja hitsi vie että oli pohje kipeä muutaman päivän suonenvedon jälkeen :(

Juu ehkäsee :) Mäkin kärsin noista kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ja vasta tän raskauden aikana tajusin täältä kysellä apua ja palstalaiset kertoivat keinot ja toinen niistä toimii kunnolla :D
Mulla ne levottomat jalat oli vielä jotain ihan hirveää ku ei saanu öisin yhtään nukutuksi :( Onneksi apu löytyi!

Kiitoksia. Ite valvoin viime yön. Mikään kun ei tuntunut olevan hyvin. Kissat rallitti ympäri olohuonetta (meillä on kaksio, makuuhuone on lastenhuone. Niin nukutaan olohuoneessa). Oli kuuma ja ei sitten millään saanut mukavaa asentoa. Kun toisella jalalla ei ollut hyvä oli sitten missä asennossa tahansa.

Joten käympä minäkin sitten tuota magnesiumia ostamassa. Niin pääsee tästäkin "elämää suuremasta" vaivasta :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä