VÄSYNEILLE ÄIDEILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja da capo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

da capo

Vieras
on perustettu oma yhteisö nimeltään Väsyneet äidit.

Osoite on http://groups.mns.com/VSY

Yhteisö on vasta perustettu ja on siis aivan alkutekijöissään joten kärsivällisyyttä sivujen suhteen.

Yhteisö on perustettu väsyneille äideille. Siellä ei ole "ammattiapua" vaan toisia äitejä joilla sama ongelma ehkäpä kuin sinulla. Yhteisöön päästäksesi sinun on täytettävä hakemus. Sen tarkoitus ei ole karsia ketään pois vaan ehkäistä "provot yms."
Tervetuloa mukaan!

tässä yksi sellanen, väsyny viime vuodesta saakka ja erityisesti tänä vuonna. onneks mun vanhemmat on ollu paljon tukena ja käytännon apuna ja kavereille on saanu valittaa.
joskus tuntuu että olen väsyny ihan turhaan kun on kaks pientä tervettä lasta ja ihana mies, hyväpalkkanen tyo ja kiva koti. kaikein sen takaa kuitenkin paljastuu "superihminen" joka yrittää kaikkensa 24 h vrk töissä ja kotona. ainoa aika jolloin olen yksin ja rentoudun on työmatkat.
:headwall:

Manna! Käyhän sinäkin täyttään hakemus yhteisöön, minä tein sen jo! =) Kiva että on joku tuollainen paikka jonne voi käydä purkamaan mieltään. Ja että on muita saman asian kansa painivia, jotka ymmärtävät jos aina ei olekaan niin hyvä päivä! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 15:36 ninni77 kirjoitti:
täällä yksi väsy myös joka haluis mukaan, mutta ei saa sivusta/linkistä mitään tolkkua :ashamed:

Kuinkas neuvoisin????
Mene MSN kotisivuille ja sitä kautta yritä linkittää ittesi tuhon osoitteeseen!!

Yhteistyössä