H
Hassu harmaana
Vieras
Elämassä tapahtunut paljon lyhyessä ajassa ja nyt kroppa/mieli alkavat reistailemaan
-Muutettiin paikkakuntaa, missä en tunne juuri ketään
-Lapsi 1v2kk ei ole saanut hoitopaikkaa
-Teen keikkaduunia jopa 4 tunnin varoitusajalla,
muuta ei toistaiseksi tarjolla. Säannollisyys elämästä
siis puuttuu!!!
- Ystävät, perhe kaukana
-Harrastukset, oma aika jääneet vähäiseksi
Alan olla väsynyt koko ajan. Yöllä heräilyä, valvomista. Päivällä sydämentykytystä, huimausta, kuvottavaa oloa. Voimaton, väsynyt olo! Itkettää! Tiedän, että varmaan masennuksen oireita. Varasin lääkariajan, jonne kohta hiivin. Tietty tarkastan veriarvot yms sellaiset ettei mikään virus kropassa lymyile. Luulen vaan itse suurimman osan olevan psyykkistä. Tiedän, että miehelleni olisi helpompaa, jos löytyisi fyysinen vaiva :ashamed: Haluaisin vaan, että kaikki olisi hyvin, mutta siltä ei todellakaan nyt tunnu :'(
-Muutettiin paikkakuntaa, missä en tunne juuri ketään
-Lapsi 1v2kk ei ole saanut hoitopaikkaa
-Teen keikkaduunia jopa 4 tunnin varoitusajalla,
muuta ei toistaiseksi tarjolla. Säannollisyys elämästä
siis puuttuu!!!
- Ystävät, perhe kaukana
-Harrastukset, oma aika jääneet vähäiseksi
Alan olla väsynyt koko ajan. Yöllä heräilyä, valvomista. Päivällä sydämentykytystä, huimausta, kuvottavaa oloa. Voimaton, väsynyt olo! Itkettää! Tiedän, että varmaan masennuksen oireita. Varasin lääkariajan, jonne kohta hiivin. Tietty tarkastan veriarvot yms sellaiset ettei mikään virus kropassa lymyile. Luulen vaan itse suurimman osan olevan psyykkistä. Tiedän, että miehelleni olisi helpompaa, jos löytyisi fyysinen vaiva :ashamed: Haluaisin vaan, että kaikki olisi hyvin, mutta siltä ei todellakaan nyt tunnu :'(