H
hohoijaa
Vieras
Oon tosi väsynyt tähän meidän parisuhteeseen. Ei tehdä mitään yhdessä....ollaan vaan ja istutaan neljän seinän sisällä. Ja tapellaan...tapellaan ja vielä kerran tapellaan... Vauveli raukka on 10 kk ja joutu tänään kattomaan kauhuissaan, kun huudettii toisillemme kurkkutorvi suorana. Onkohan tässä meidän jutussa enää mitään järkeä? Vauva oli sitten ihan kauhuissaan ja levoton koko loppuillan. Ei meinattu saada millään rauhottumaan. Nukahti tissille ja kun yritin lähteä pois alkoi huutaa aina hillittömästi..mitä ei yleensä tee. Isä istuu tuolla taas tyyriinä ja juo kaljaa...ja on olevinaan niin fiksua kuin vain voi olla. Oikeesti haluaisin erota ja saada olla vain rauhassa lasteni kanssa. Miten saisin itseni kiskaistua irti tästä suhteesta... Ei siis todella tehdä mitään yhdessä. Telkkari vain pauhaa kaiket illat auki ja sitä tylsänä tuijotetaan. Olen yrittänyt ehdottaa ulos menoa lapsen kanssa..vaikka edes pienelle lenkille, mutta ei kun ei. Yksin olen sitten vauvan kanssa käynyt. Kukaan ei taida tajuta tätä väsymyksen määrää. Yöt saa taas yksin heräillä lapsen kanssa...