Väsymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iltarusko67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iltarusko67

Vieras
On menossa rv 8.Olen ihan väsynyt.... Kauan odottettu raskaus on meneillään ja en voi nauttia siitä kun olen niin väsynyt. Koko elemänilo on tipotiessään. Mikään ei kiinnosta enkä jaksa mitään... Onko teillä konsteja tämän parannukseen???
Syön multivita plussaa, Hedelmiä ja vihanneksia, tuoremehuja jne.
Ulkoilen mutta sekin on liian väsyttävää :(((
Tiedän että tämä menee ohi ja minun pitäisi olla ikionnellinen mutta tämä väsymys tuntuu kaiken nielevältä. En osaa ajatella muuta kuin sänkyä.
Kertokaa jos teillä on piristyskonsteja!!!!
Nyt painun taas sänkyyn....

Alkuperäinen kirjoittaja Iltarusko67:
On menossa rv 8.Olen ihan väsynyt.... Kauan odottettu raskaus on meneillään ja en voi nauttia siitä kun olen niin väsynyt. Koko elemänilo on tipotiessään. Mikään ei kiinnosta enkä jaksa mitään... Onko teillä konsteja tämän parannukseen???
Syön multivita plussaa, Hedelmiä ja vihanneksia, tuoremehuja jne.
Ulkoilen mutta sekin on liian väsyttävää :(((
Tiedän että tämä menee ohi ja minun pitäisi olla ikionnellinen mutta tämä väsymys tuntuu kaiken nielevältä. En osaa ajatella muuta kuin sänkyä.
Kertokaa jos teillä on piristyskonsteja!!!!
Nyt painun taas sänkyyn....

Voi ei, tuttu tunne, olin alussa aivan kuoleman väsynyt, en pysynyt kunnolla hereillä, halusin vain nukkua... väsymys itselläni helpotti rv 13-14 ja nyt on jo lähes tipotiessään vk 16 menossa.. joten koita kestää.. Nuku vaan ihan hyvillä mielin, kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, älä turhaan piiskaa itseäsi että ei saisi nukkua :) Itsekin vedin kaikki mahdolliset vitamiinit ja yritin väkisten touhuta ja pitää itseni virkeänä, mutta se väsymys oli jotain aivan käsittämätöntä... sitä ei voi ymmärtää jos ei ole sitä kokenut - kyse ei ole mistään "tulipa nukuttua huonosti ja nyt väsyttää"- tai "onpa kello jo paljon ja väsyttää" - tyyppisiin väsymyksiin vaan se oli oikeasti sitä että hyvä kun pystyssä tai edes istualteen jaksoi olla.
Tsemppiä, kyllä se siitä :) nukut jos nukuttaa - äläkä missään nimessä stressaa siitä, saat vaan vielä huonomman fiiliksen itsellesi.

Samaa kuin edellinen, eli ei auta muu kuin nukkuminen. Eli töistä vaan kotiin suoraan ja nukkumaan. Äläkä tunne mitään syyllisyyttä siitä, harmittele tekemättömiä kotitöitä tai sitä kun tuntuu ettei ole muuta elämää. Se kuuluu tuohon vaiheeseen. Itse plussasin heinäkuun lopussa ja elo-syyskuu meni ihan usvassa. Nukuin 10 tuntisia yöunia (klo 21-7) ja sen lisäksi vielä töiden jälkeen vähintään tunnin, joskus kahdenkin iltaunet. Tosiaan rv 15 tienoilla vasta helpotti, mutta sitten sitä energiaa löytyikin!! Nyt vasta loppuvaiheessa alkaa väsymys taas painamaan, mutta ei tämä silti ole verrattavissa tuohon alun totaaliseen uupumukseen.

Eli tsemppiä vaan ja unta palloon!! Kesän tullessa huomaat olevasti taas ihan eri ihminen!!

mä oon samassa tilass kuin alkuperäinenkin joten "otan osaa".. ;) mä oon aivan poikki kahdeksalta illalla ja yleensä nukahdankin samaan aikaan kuin olen saanut esikoisen nukkumaan. esikoinen ei nuku päiväunia joten mä olen keksinyt kaikkea esim. videon katselua,piirtelyä yms. mitä voi harrastaa itsekseen ja olen päässyt päivällä itse lepäämään hetkeksi... kauhea mikä äiti! mä tunnen ihan hirveätä syyllisyyttä siitä kun en millään jaksa touhuta vaan tekisi mieli nukkua vain. samat vitamiinit yms. syön kuin ap mutta ei tunnu tehoavan. ihan kauhea uni koko ajan.
meillä mies tekee todella pitkää päivää vielä tällä hetkellä joten me ei pahemmin ehditä seurustelee keskenämme... mä kun melkein nukun jo sohvalla kun mies tulee töistä... toivotavasti olis kohta ohi.

Kiitos vastauksista siskot!!!! Hyvä kuulla että toisillakin on samanlaista : )))
Tämä on vain niin totaalista!!! Ei meinaa kylkeä jaksaa kääntää sängyssä, väsyttää, väsyttää. Sitten syyllisyys kun on niin paljon tekemistä...Lohdullista on että se sitten joskus väsymys vähenee ja energisyys tulee tilalle (toivottavasti)
Mukavaa odotusaikaa teille kaikille :)))

Yhteistyössä