Väsymyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Jos on tarpeeksi paljon univelkaa, niin onko mahdollista, että sitä ei enää edes huomaa? Siis kun sitä on kertynyt tässä jo melkein vuoden ajalta, mutta kuitenkin saan itteni aamuisin ylös, ainakin joten kuten. Tuli vaan mieleen, että jos mä saisin nukkua ihan rauhassa, ilman minkäänlaisia häiriöitä, niin kuinkahan kauan mä nukkuisin putkeen... :whistle:

Mies on siinä pisteessä, mutta kyllä minä ainakin sen huomaan on ku perseelle ammuttu karhu yleensä, ja jos jotain sanoo vähänkin vastahankaan niin laittaa ku teinipoika. Eikä kyllä ymmärrä ite ennenkuin on jossain laitoksessa tuijottamassa tyhmänä ulos. Oli muutama vuosi sitten samassa pisteessä ja silloin meni ohi kun joutui pakosti vaihtamaan työpaikkaa ja oli välissä vähän lomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Jos on tarpeeksi paljon univelkaa, niin onko mahdollista, että sitä ei enää edes huomaa? Siis kun sitä on kertynyt tässä jo melkein vuoden ajalta, mutta kuitenkin saan itteni aamuisin ylös, ainakin joten kuten. Tuli vaan mieleen, että jos mä saisin nukkua ihan rauhassa, ilman minkäänlaisia häiriöitä, niin kuinkahan kauan mä nukkuisin putkeen... :whistle:

Jos käy yhtä huonosti kuin mulle niin unettomuus kroonistuu eikä nukkuminen enää onnistu vaikka olisi siihen tilaisuuskin.

Yhteistyössä