Vastuu lapsista!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt tähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt tähän

Vieras
Mies ei kanna yhtään mitään vastuuta lapsista, yksin olen jo monta vuotta kaiken tehnyt kaupungin antamaa apua lukuunottamatta. Joka ikinen ilta ja aamu hoidan kaiken yksin, mies vaan lukittautuu tietokoneelle omiin oloihinsa. Laittoi ovenkin lukkoon pitkän aikaa, ettei vaan häirittäisi sitä, lukko hajosi mutta kuvio edelleen sama! Joka aamu makaa puoleenpäivään, ja iltaisinkaan ei auta missään asiassa vaikka mä olisin kuinka väsyksissä tai selkä kipeänä. On raivostuttanut jo niin kauan, ettei edes iltasatua saa luettua eikä KOSKAAN vie lapsia ulkoilemaan, laittaa vaan ne videota katsomaan jos apua pyydän! Kaikki lasten vaatteet , harrastukset jne olen yksin kustantanut aina. Kun olen kehoittanut hakemaan asuntoa itselleen, vastaus on vaan tyyliin "vitut haen" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt tähän:
Mies ei kanna yhtään mitään vastuuta lapsista, yksin olen jo monta vuotta kaiken tehnyt kaupungin antamaa apua lukuunottamatta. Joka ikinen ilta ja aamu hoidan kaiken yksin, mies vaan lukittautuu tietokoneelle omiin oloihinsa. Laittoi ovenkin lukkoon pitkän aikaa, ettei vaan häirittäisi sitä, lukko hajosi mutta kuvio edelleen sama! Joka aamu makaa puoleenpäivään, ja iltaisinkaan ei auta missään asiassa vaikka mä olisin kuinka väsyksissä tai selkä kipeänä. On raivostuttanut jo niin kauan, ettei edes iltasatua saa luettua eikä KOSKAAN vie lapsia ulkoilemaan, laittaa vaan ne videota katsomaan jos apua pyydän! Kaikki lasten vaatteet , harrastukset jne olen yksin kustantanut aina. Kun olen kehoittanut hakemaan asuntoa itselleen, vastaus on vaan tyyliin "vitut haen" tms.

No ei ihme jos kyllästyttää, sanopa se sille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sanon minä..:
ei muuta kun äijä pihalle!!

Juuri sitä takaa ajankin, miten saada se pois? Omistan asunnosta suuremman osan

Anna äijälle oma huone, älä tee sille ruokaa, älä edes osta. Älä pese sen pyykkejä.

Pakkaa äijän puolesta tavarat. Hanki asunto sille. Ilmoita, että määräaikaan mennessä se lähtee ulos talosta, koska sinä omistat siitä suurimman osan. Kerro, että teet osituksen - varaa pankista aika ja varaa aika oikeusaputoimistoon jos naimsiissa olette ja kait muutenkin kun yhteistä omaisuutta on - ja kerro milloin ne ovat ja osituksen jälkeen hän saa sen oman osuutensa asunnosta...

mjaalle vastaus; en olekkaan tehnyt ruokaa tms. Mitään radikaalia en ole toistaiseksi tehnyt, koska mies on väkivaltainen. Aikomus onkin mennä hakemaan oikeusaputstosta apua...muuta keinoa ei ole! kiitos neuvoista

Perheen sisäinen lähestymiskielto,kyseleppä poliisilta.Väkivaltainen perheenjäsen voidaan poistaa pysyvästi asunnosta ja laittaa lähestymiskielto.....Jos mä olisin sä lähtisin ite lapsien kanssa,koska tollanen skitso tietää missä sä asut eikä jätä ikinä rauhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perheen sisäinen lähestymiskielto,kyseleppä poliisilta.Väkivaltainen perheenjäsen voidaan poistaa pysyvästi asunnosta ja laittaa lähestymiskielto.....Jos mä olisin sä lähtisin ite lapsien kanssa,koska tollanen skitso tietää missä sä asut eikä jätä ikinä rauhaan.

Peesi tähän. Laitokselle vaan kertomaan, että pelkäät henkesi ja terveytesi ja etenkin lastesi vuoksi. Sit kyllä ois hyvä olla jotain todistetta...

Alkuperäinen kirjoittaja HaNSU:
Voithan sä ite lähtee ja jättää miehen hoitaan lapsia yksinään niin siinäs näkee.

Kukaan täysijärkinen ihminen joka lapsistaan välittää ei jätä heitä tuollaisen paskiaisen armoille.
Meinaan tämän mä olen itsekkin kuullut ja tiedän kokemuksesta että ei voi edes harkita.

Yhteistyössä