Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

nimiä en nyt muista
[QUOTE="Kiraki";25103653]Ärsyttävin on taas se joskus maikkarilla (tai nelosella?) näkynyt ärsyttävän typerä lastenohjelma, jossa oli niitä eläimiä "nukkeina" ja ne hoilas jatkuvasti aivan käsittämättömän p*skoja lauluja. Siinä oli iso nalle ja jotain laiskiaisia jne, ja ne hoilas jatkuvaan sitä "kaunis maailma, kaunis maailmaaa--aaa" tjtn. Vai oliko se iso maailma? Jotain kuitenkin. Mä en ole ikinä kuullut mitään ärsyttävämpää kuin se ohjelma. Ennemmin vaikka Mimiä ja Kukua repeattina, kuin tuota schaissea sekuntiakaan.[/QUOTE]

Sinisen talon nalle? Mää taas tykkään :D[/QUOTE]

Oiskohan se ollut toi.. kesälomareissulla lapset katsoi sitä hotellissa aamulla, ja siinä oli aivan hämärä tarina jostain puusta, jonka lähelle ampparit ei päästäneet jne. Ja sitä kohtaa jankattiin uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Teletapitkin etenee vähemmällä toistolla, kuin tuon ohjelman tarinat. Ja lisäksi ne laulut. Oi mun korviani.
 
pri
Juu, Mimi ja Kuku, joka kerta kun satun vilkaisemaan niin päällimäisenä tulee mieleen vain kysymys, että mitä v****a noi on vetäneet?!?

Mutta hirveistä hirvein on kyllä Hirveä Henri. Jos ei lapseni itse sammuttaisi telkkaria kun se alkaa, niin minä tekisin sen.
 
"Minni"
Aasi, Morso ja Mauri Mourunen on musta kans tosi kaamee, pelottava.. Ja Mimi ja Kuku ihan hirvee. Harmi et poika tykkää. Ite taas tykkään Unelmapuutarhasta, kattelin sitä jo ennen lapsen syntymää, en tosin tiedä miltä kuulostaa suomeks.
 
"höh"
Titinalle on kaikista kammottavin, Touhukaverien kanssa pomppiva tyttö tulee kannoilla. Teletapit ja Leijulaaksot ovat kummallista vauvapsykologian tuntemukseen perustuvaa outoa shaissaa, jonka kohderyhmää en ole.

Meillä ei katota kuin ykköstä ja kakkosta, muiden kanavien tarjontaa en tunne.
 
"Minni"
Juu, Mimi ja Kuku, joka kerta kun satun vilkaisemaan niin päällimäisenä tulee mieleen vain kysymys, että mitä v****a noi on vetäneet?!?

Mutta hirveistä hirvein on kyllä Hirveä Henri. Jos ei lapseni itse sammuttaisi telkkaria kun se alkaa, niin minä tekisin sen.
Joo mä en ymmärrä ton Hirveän Henrin sanomaa. Koulu on mälsää ja vanhemmat paskoja, pikkuveli olemas vaan siks et sitä voi kiusata ja muutenki paras olla ihan hirvee.
 
[QUOTE Ärsyttävin on taas se joskus maikkarilla (tai nelosella?) näkynyt ärsyttävän typerä lastenohjelma, jossa oli niitä eläimiä "nukkeina" ja ne hoilas jatkuvasti aivan käsittämättömän p*skoja lauluja. Siinä oli iso nalle ja jotain laiskiaisia jne, ja ne hoilas jatkuvaan sitä "kaunis maailma, kaunis maailmaaa--aaa" tjtn. Vai oliko se iso maailma? Jotain kuitenkin. Mä en ole ikinä kuullut mitään ärsyttävämpää kuin se ohjelma. Ennemmin vaikka Mimiä ja Kukua repeattina, kuin tuota schaissea sekuntiakaan.[/QUOTE]

Eikun toi on "Iso Maailma". Se oli sen tunnaribiisinkin nimi. Minusta ihan siedettävä ohjelma, ei ollenkaan ärsyttävimmästä päästä. Lapset ei vaan jaksanu oikeen kiinnostua siitä.

Mutta liityn oitis Mimin ja Kukun vihailijakerhoon, vaikka meilläkin se valitettavasti kuuluu molempien tyttöjen ehdottomiin suosikkeihin. Olen joskus oikeen koittanu katsomalla katsoa, onko ne naiset ihan tosissaan sen homman kanssa, vai olisko siinä joku elämää suurempi läppä takana, joka ei vaan aukea mulle. En voi käsittää, miten ne jaksavat jaksosta toiseen olla niin.... aaargh, en löydä edes sanaa... "ylipirteitä" / "teennäisiä" / "feikkejä"?!

Mutta oletteko seuranneet Juniori-kanavan juontajia? Niiden rinnalla näyttää Mimi ja Kukukin aika vilpittömiltä ja aidoilta. Varsinkin postiosuus on karseaa katsottavaa; Niillä juontajilla kun on sellainen käsitys, että lastenkanavan juontajien pitää lässyttää koko ajan ja olla innosta sekaisin joka ikisestä riipustuksesta ja "mä asun Kouvolassa ja mullon marsu" -viestistä. Reaktiot on tätä tyyliä: "Eikä?! WAU! Sä asut Kouvolassa? Ihan mieletöntä! Nii ja marsut on toooosi ihqui, mäki rrrrakastan marsui!"

Niin, ja Hirveän Henrin aikana myös meillä vaihtuu kanava -äidin ja lasten yhteisellä päätöksellä.
 
[QUOTE Ärsyttävin on taas se joskus maikkarilla (tai nelosella?) näkynyt ärsyttävän typerä lastenohjelma, jossa oli niitä eläimiä "nukkeina" ja ne hoilas jatkuvasti aivan käsittämättömän p*skoja lauluja. Siinä oli iso nalle ja jotain laiskiaisia jne, ja ne hoilas jatkuvaan sitä "kaunis maailma, kaunis maailmaaa--aaa" tjtn. Vai oliko se iso maailma? Jotain kuitenkin. Mä en ole ikinä kuullut mitään ärsyttävämpää kuin se ohjelma. Ennemmin vaikka Mimiä ja Kukua repeattina, kuin tuota schaissea sekuntiakaan.
Eikun toi on "Iso Maailma". Se oli sen tunnaribiisinkin nimi. Minusta ihan siedettävä ohjelma, ei ollenkaan ärsyttävimmästä päästä. Lapset ei vaan jaksanu oikeen kiinnostua siitä.

Mutta liityn oitis Mimin ja Kukun vihailijakerhoon, vaikka meilläkin se valitettavasti kuuluu molempien tyttöjen ehdottomiin suosikkeihin. Olen joskus oikeen koittanu katsomalla katsoa, onko ne naiset ihan tosissaan sen homman kanssa, vai olisko siinä joku elämää suurempi läppä takana, joka ei vaan aukea mulle. En voi käsittää, miten ne jaksavat jaksosta toiseen olla niin.... aaargh, en löydä edes sanaa... "ylipirteitä" / "teennäisiä" / "feikkejä"?!

Mutta oletteko seuranneet Juniori-kanavan juontajia? Niiden rinnalla näyttää Mimi ja Kukukin aika vilpittömiltä ja aidoilta. Varsinkin postiosuus on karseaa katsottavaa; Niillä juontajilla kun on sellainen käsitys, että lastenkanavan juontajien pitää lässyttää koko ajan ja olla innosta sekaisin joka ikisestä riipustuksesta ja "mä asun Kouvolassa ja mullon marsu" -viestistä. Reaktiot on tätä tyyliä: "Eikä?! WAU! Sä asut Kouvolassa? Ihan mieletöntä! Nii ja marsut on toooosi ihqui, mäki rrrrakastan marsui!"

Niin, ja Hirveän Henrin aikana myös meillä vaihtuu kanava -äidin ja lasten yhteisellä päätöksellä.[/QUOTE]

Samaa mieltä Mimistä ja Kukusta. Ja ONNEKSI meillä ei näy Juniori-kanava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nimiä en nyt muista;25103613:
Kuvottavin on ehdottomasti se animaatiosarja niistä jostain japanilaisista koirista, jotka taistelee karhuja jne vastaan. Ainoat vuorosanat koko sonnassa on jatkuvasti toistuva "minä tapan sinut!". Mä en voi käsittää, en mitenkään, miten kukaan a)haluaa katsoa sellaista sontaa ja b) 9 antaa lasten katsoa sitä?
Tarkoitat varmaan Hopeanuolta. Oli lapsena aivan ehdoton lemppari mulla ja monella muullakin. Olihan siinä sitä tappamista ja taisteluita aika tavalla, mut jotenkin se väkivalta ei tunnu niin raa'alta kun se oli eläinten välistä. Ei mitään ampumista tai hakkaamista. Ei se kyllä kovin pienille lapsille ole suunnattu, taitaa olla ainakin k-15 kamaa (vaikka me sitä ekalla katsottiinkin).
 
"ööö"
Noista, mitä viimeaikoina on sattunut vastaan tulemaan: Lazy Town

Aaaaaaaaaaaargh! Omena on sporttikarkki?! Voi oksennus...:x
Ja sit en tajua, että mikä sitä Spartagusta(varmaan kirjoitin väärin?:D) vaivaa... Tekee yksikseen siellä aluksessaan jotain ihme jumppahypähtelyjä ja voltteja, eikö se osaa kävellä normaalisti? Ja leikkais ne karseet viikset pois...

(ne nukkeihmiset on khyl ihan kivan näkösiä... sellasii lutusia :))
No joo. Ja yhdessä jaksossa SPORTACUS (hitto mikä nimi) maistoi vahingossa palan omenaksi naamioitua karamellia, ja heti pyörtyi (maistoi siis yhden palan). Sitten se Steffani huusi, että "Voi ei, Sportacus on sokerihumalassa!" Voi hemmetti, kukaan ei oikeasti voi yhdestä karkin palasesta tulla sokerikänniin, saatika sitten pyörtyä. Repesin sille jaksolle, heti kun näin tuon kohdan.
 
O o .
Onpas tavallisen tyhmä ketju, sillä mikä tahansa ohjelma on kyllä pelkästään makuasia. Jos joku täällä p---aa on, niin sitten suurin osa suomalaisista junttiäideistä, jotka ovat kyllä tietämättään pihalla kuin lumiukot kaikesta... Parka lapset, etenkin kun aikuisiksi ehtivät!
 
[QUOTE="moi";25099846]ota banaani, maikkarin räiskinnät, pingu ja anniina balleriina.[/QUOTE]

Pinguhan on legenda :O

[video=youtube;1LrrR_W8m8M]http://www.youtube.com/watch?v=1LrrR_W8m8M[/video]
 
Viimeksi muokattu:
Caslas
Onpas tavallisen tyhmä ketju, sillä mikä tahansa ohjelma on kyllä pelkästään makuasia. Jos joku täällä p---aa on, niin sitten suurin osa suomalaisista junttiäideistä, jotka ovat kyllä tietämättään pihalla kuin lumiukot kaikesta... Parka lapset, etenkin kun aikuisiksi ehtivät!
Ei ole pelkkä makuasia. Lastenohjelmat vaikuttavat lapsiin monin eri tavoin ja aina vaikutukset eivät ole hyviä. Itsea ainakin harmittaa täysin sekavat ohjelmat, joissa ei ole mitään muuta kuin rauhatonta sekoilua. Ei taatusti ole hyväksi lapselle.
 

Yhteistyössä