Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

"vieras"
Teininä kuuntelin viikonloppuaamuina kun pikkusisko katsoi lastiksia, parhaiten on jäänyt Maija Mehiläinen mieleen... läähpuuh ville, ville ei niin nopeasti läähpuuh odota vähän... kuulostaa omituisemmalta kuin miltä näyttää
 
avantasia harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25099749:
emmä osaa sanoa muuta ku Flipper ja Lopaka (PELKÄSTÄÄN sen tunnarin takia). |O|O
se on kyllä masentava tunnari "kun kaikki tuntuu hajoavan,kun maailma tuntuu vajoavan..kaikki menee huonosti" : /
Lisäks en tykkää ota banaani enkä mimmikodosta..
 
"vieras"
Tänä päivänä ja kanavasta riippumatta melkein kaikki lastenohjelmat ovat ihan silkkaa väkisintehtyä ja -piirrettyä scheissea jota näin aikuisena ei yksinkertaisesti kestä katsella.

Ainoa katseltava lastenohjelma on Late Lammas :)
 
"katti"
Meillä tykättiin Mimistä ja Kukusta, ohjelma ottaa kivasti lapsen huomioon vaikka aikuisista se on ärsyttävä :D Ti-Tistä myös varmaan kaikki pienet lapset tykkää, laulut on lapselle mukaansatempaavia vaikka tästäkään en itse niin välitä, ymmärrän kyllä suosion.

Enemmän ärsyttää minua nykyajan supertempoiset animaatiot kuten Pokemin, Jimi neutroni yms

Ja sitten on noita vanhoja hirvityksiä, kuten Hilarius.... :x
 
no thankies
Meillä vihataan Pikku Kakkosen musiikkimaanantaita :D. Koko perhe rakastaa musiikkia ja sitä kuunnellaan laidasta laitaan, mutta pakkolaulatus pianon säestyksellä vakava ilme naamalla ei iske kehenkään meistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25099921:
Leijulaakso! Se on ihan pimeä, lapset joogaavat ja isopäiset tyypit leijuvat.
Olen miettinyt miten hyvä ohjelma se olisi, jos polttelisin pilveä ja katsoisin sitä hyvässä seurassa :D Mutta noin muuten, ei hemmetti.

Toinen inhokki on Mimi ja Kuku, ja ihan kaikkein hirvein ja kamalin on Hirveä Henri. Pakko sanoa että ei hitto mitä paskaa.
 
nimiä en nyt muista
Kuvottavin on ehdottomasti se animaatiosarja niistä jostain japanilaisista koirista, jotka taistelee karhuja jne vastaan. Ainoat vuorosanat koko sonnassa on jatkuvasti toistuva "minä tapan sinut!". Mä en voi käsittää, en mitenkään, miten kukaan a)haluaa katsoa sellaista sontaa ja b) 9 antaa lasten katsoa sitä?

Ärsyttävin on taas se joskus maikkarilla (tai nelosella?) näkynyt ärsyttävän typerä lastenohjelma, jossa oli niitä eläimiä "nukkeina" ja ne hoilas jatkuvasti aivan käsittämättömän p*skoja lauluja. Siinä oli iso nalle ja jotain laiskiaisia jne, ja ne hoilas jatkuvaan sitä "kaunis maailma, kaunis maailmaaa--aaa" tjtn. Vai oliko se iso maailma? Jotain kuitenkin. Mä en ole ikinä kuullut mitään ärsyttävämpää kuin se ohjelma. Ennemmin vaikka Mimiä ja Kukua repeattina, kuin tuota schaissea sekuntiakaan.
 
Hyi!
Alkuperäinen kirjoittaja ääkks;25101006:
HILARIUS HIIRI!! Pelkäsin sitä lapsena. Inhoan sen rotan ääntä ja on se muutenki tosi inhottavan näköinen karsastavien silmiensä kanssa.
Mulle tuli jotenkin siitä aina mieleen jotenkin kehitysvammainen, en tiedä miksi. Mutta se ääni oli kaikkein ärsyttävin, ei sitä kestänyt kuunnella hetkeäkään.
 
"Kiraki"
Ärsyttävin on taas se joskus maikkarilla (tai nelosella?) näkynyt ärsyttävän typerä lastenohjelma, jossa oli niitä eläimiä "nukkeina" ja ne hoilas jatkuvasti aivan käsittämättömän p*skoja lauluja. Siinä oli iso nalle ja jotain laiskiaisia jne, ja ne hoilas jatkuvaan sitä "kaunis maailma, kaunis maailmaaa--aaa" tjtn. Vai oliko se iso maailma? Jotain kuitenkin. Mä en ole ikinä kuullut mitään ärsyttävämpää kuin se ohjelma. Ennemmin vaikka Mimiä ja Kukua repeattina, kuin tuota schaissea sekuntiakaan.[/QUOTE]

Sinisen talon nalle? Mää taas tykkään :D
 
Aargh!
Se neloselta tullut maailman typerin junajuttu. Mun mielenterveys meinaa pettää jo ihan sen tunnarinkin aikana, kun ei niistä kaikista kohdista saa edes selvää! Ehkä idioottimaisin lastenohjelma ikinä. Siis Tuomas Veturi tms.
 

Yhteistyössä