Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä myös yksi sinun mielestäsi vastenmielinen ilmoittautuu :D Mutta hei, tunne on molemminpuolinen! Minusta on erittäin vastenmielistä ja junttia tuomita ihminen pelkän musiikkimaun perusteella. Se osoittaa äärimmäistä kapeakatseisuutta.

[QUOTE="Mikko";23393401]Tuletko vaimokseni :) Tässähän on nainen mikä kuuntelee musiikkia eikä mitään jonninjoutavaa paskaa.[/QUOTE]

Hahaha, ihana olet. :D Valitettavasti mä olen jo menossa toisen miehen kanssa naimisiin, mutta ehkä löydät jonkun yhtä hyvän musiikin diggailijan. :D

Hahaha, ihana olet. :D Valitettavasti mä olen jo menossa toisen miehen kanssa naimisiin, mutta ehkä löydät jonkun yhtä hyvän musiikin diggailijan. :D

Olen seurustellut naisten kanssa joilla on samanlainen musamaku kuin sinulla, joten olet luultavasti loistotyyppi. Jotenkin tulee sellainen fiilis, sillä arvostat sisältöä musiikissa joten tuskin olet sellainen pinnallinen tyyppi myöskään ihmisenä. Olenko ihan väärässä :)

hmm...Muuten toi lista käy järkeen mut miksi siinä on Maija Vilkkumaa ja Zen Cafe? Mä en nää sitä junttiutta niissä..ehkä se kertoo siis siitä et mä olen ite juntti :) Mä myönnän kyllä että tykkään joistain tosi junteista biiseistä ja artisteista, mut toisaalta kuuntelen tosi paljon myös "oikeesti" hyvää musiikkia. Vaikea sanoa olenko siis "vastenmielinen nainen" koska muita kuvailuja tästä ei ole tullut..Eli millä tavalla vastenmielisestä on kyse? Onko yhdistäviä luonteenpiirteitä? Tapoja? Jotain?
Muhun nimittäin osuu monikin tosta listasta..Mun mielestä Yöllä on joitain hyviä biisejä, samoin PMMP:llä pari, Vilkkumaan ja Zen Cafen vanhoista biiseistä on lähes kaikki hyviä..Tais siellä olla vielä joku..
Oon kuitenkin pitänyt aina omaa musiikkimakuani hyvänä :) Voi olla että elän täydellisessä harhassa siis :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23393349:
No esim joku Lordi on oikeesti huonoa musiikkia.

Onhan/Olihan niillä paljon faneja joten aika monen mielestä niillä on todella hyvää musiikkia. Miksi näiden ihmisten mielipide olisi väärä ja sun oikea? ps. En itse kuuntele Lordia :D

Jokainen pitänee omaa musiikkimakuaan hyvänä oli se muiden mielestä hyvä tai ei. Jos joku tykkää Lordista niin se on hyvää musiikkia -kuuntelijalle. Kukaan ei voi kumota toisen makua omallaan.
Tämä nyt ei liity aloitukseen mitenkään..

[QUOTE="Mikko";23393483]Olen seurustellut naisten kanssa joilla on samanlainen musamaku kuin sinulla, joten olet luultavasti loistotyyppi. Jotenkin tulee sellainen fiilis, sillä arvostat sisältöä musiikissa joten tuskin olet sellainen pinnallinen tyyppi myöskään ihmisenä. Olenko ihan väärässä :)[/QUOTE]

No se on totta että mulle musiikissa eniten merkitsee sanoma, ja tietenkin myös melodian on oltava kiva. Mutta jos mua nyt ihan ihmisenä aletaan analysoimaan, niin en mä mikään loistotyyppi ole. Aika epäsosiaalinen ja epäluuloinen ihminen, joka kuitenkin koittaa olla kaikille reilu, mutta yleensä mut väärinymmärretään koska oon hanakka pitämään mielipiteistäni kiinni ja sanon ne myös ihan suoraan välillä liiankin häpeilemättä. :D En varmaankaan ole pinnallinen, oon aina ollut heikkojen ja pienten puolella, tykkään esim. jutella kadulla spurgujen kanssa (jonkun niillekin pitää puhua) ja mulla on paljon erilaisia kavereita, joista osa vois jo ulkonäöllään karkoittaa normikansalaisen. Miehissä mua ei tippaakaan kiinnosta ulkonäkö, vaan luonne on tärkeempi. Naisten kanssa en yleensä tuu ees toimeen, koska suurin osa on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia.

[QUOTE="Hei vaan";23393443]Täällä myös yksi sinun mielestäsi vastenmielinen ilmoittautuu :D Mutta hei, tunne on molemminpuolinen! Minusta on erittäin vastenmielistä ja junttia tuomita ihminen pelkän musiikkimaun perusteella. Se osoittaa äärimmäistä kapeakatseisuutta.[/QUOTE]

No, ap kärjisti, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä väärää, jos musiikkimaku on näin tärkeä tekijä. Mun elämässäni musiikilla niin iso osuus sekä työssä että vapaa-ajalla, että en voisi jakaa sitä sellaisen kanssa, jolla on mun mielestä nolo musiikkimaku.

Toistetaan nyt vielä kerran, että tässä ei ole kyse niinkään musiikista, kuin siitä että olen todennut kyseisiä bändejä/ artisteja kuuntelevat naiset vastenmielisiksi tapauksiksi. He olisivat vastenmielisiä siinäkin tapauksessa, että he eivät kuuntelisi tätä musiikkia. Jokin heitä kuitenkin yhdistää musiikkimaussa, kun nämä vältettävimmät naiset sattuvat kaikki kuuntelemaan juuri tuollaista musiikkia.

Okkei. Sä siis teet päätelmiä kolmen ihmisen perusteella ja luokitat pettymyksesi ja katkeruutesi vuoksi osan naisia johonkin ihan itse keksimääsi kategoriaan helpottaaksesi omaa tuskaasi ja huonoa omaatuntoasi siitä, että olet saanut näpeillesi ja särkyneen sydämen. Kait kolmesti.

Samalla logiikalla voisin sanoa, että kaikki autourheilua seuraavat äijät on ihan peestä ja kaikki automekaanikot. Ihan samalla otannalla. Mutta en sano siltikään.

Cheek En kuuntele.
Irina On kotoosin naapurikunnasta ja kuuntelen.
Klamydia On 80km:n päästä ja kuuntelen.
Kolmas Nainen Laulaja E-P:ltä myös ja kuuntelen.
Lauri Tähkä Samalta paikkakunnalta ja kuuntelen.
Maija Vilkkumaa Just ja just kestän vähän kuunnella.
Mamba Argh!
PMMP Totta kai kuuntelen.
Popeda Aivan ehdottomasti kuuntelen.
Yö Tietysti kuuntelen.
Zen Cafe Menettelee.

Eli mä olen aivan toivottoman menetetty tapaus näin pohojalaasena. :xmas: Ei sillä, että mua kiinnostaas junttimaasen rajoottunu ap. :D

No se on totta että mulle musiikissa eniten merkitsee sanoma, ja tietenkin myös melodian on oltava kiva. Mutta jos mua nyt ihan ihmisenä aletaan analysoimaan, niin en mä mikään loistotyyppi ole. Aika epäsosiaalinen ja epäluuloinen ihminen, joka kuitenkin koittaa olla kaikille reilu, mutta yleensä mut väärinymmärretään koska oon hanakka pitämään mielipiteistäni kiinni ja sanon ne myös ihan suoraan välillä liiankin häpeilemättä. :D En varmaankaan ole pinnallinen, oon aina ollut heikkojen ja pienten puolella, tykkään esim. jutella kadulla spurgujen kanssa (jonkun niillekin pitää puhua) ja mulla on paljon erilaisia kavereita, joista osa vois jo ulkonäöllään karkoittaa normikansalaisen. Miehissä mua ei tippaakaan kiinnosta ulkonäkö, vaan luonne on tärkeempi. Naisten kanssa en yleensä tuu ees toimeen, koska suurin osa on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia.

Vain harvojen naisten kanssa pääsee johonkin syvällisempään yhteyteen, loput ovat sitä pintapaskaa. Todellakin saa olla mielipiteitä, mutta jos ei ole mielipiteitä kun toisen ihmisen persoonasta, ulkonäöstä tai muusta materiasta niin en jaksa. Toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja kaksinaamaisuus on typerää, ollaan olevinaan jotain.

:D sähän avarakatseinen oot :) "Suurin osa naisista on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia" :) Hyvä asenne :D hahaha ei voi olla totta...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23393593:
No niillä ihmisillä on varmaan joku vika joka estää kuulemasta, että kyseessä ei ole musiikki lainkaan.

Ottaako noin koville, että ihmisillä on eri makuja?

En mäkään voi sietää Antti Tuiskua, mutta en mä silti rupia irvimään ihmisille jotka hänestä pitää.

[QUOTE="Mikko";23393685]Vain harvojen naisten kanssa pääsee johonkin syvällisempään yhteyteen, loput ovat sitä pintapaskaa. Todellakin saa olla mielipiteitä, mutta jos ei ole mielipiteitä kun toisen ihmisen persoonasta, ulkonäöstä tai muusta materiasta niin en jaksa. Toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja kaksinaamaisuus on typerää, ollaan olevinaan jotain.[/QUOTE]

Se nyt taas ei ehkä liity musiikkimakuun.

[QUOTE="Mikko";23393685]Vain harvojen naisten kanssa pääsee johonkin syvällisempään yhteyteen, loput ovat sitä pintapaskaa. Todellakin saa olla mielipiteitä, mutta jos ei ole mielipiteitä kun toisen ihmisen persoonasta, ulkonäöstä tai muusta materiasta niin en jaksa. Toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja kaksinaamaisuus on typerää, ollaan olevinaan jotain.[/QUOTE]

Mitä muuta nää mielipiteet on kuin toisten persoonan arvostelemista musiikkimaun perusteella tässä ketjussa......

Alkuperäinen kirjoittaja cheek on söpö;23393716:
Mitä muuta nää mielipiteet on kuin toisten persoonan arvostelemista musiikkimaun perusteella tässä ketjussa......

Tiedän, tuollaisia ihmisiä pitää arvostella ja sanoa heille että olette perseestä. Miten ne muuten oppivat tavoille tai tajuavat mistään mitään.

Cheek En kuuntele.
Irina On kotoosin naapurikunnasta ja kuuntelen.
Klamydia On 80km:n päästä ja kuuntelen.
Kolmas Nainen Laulaja E-P:ltä myös ja kuuntelen.
Lauri Tähkä Samalta paikkakunnalta ja kuuntelen.
Maija Vilkkumaa Just ja just kestän vähän kuunnella.
Mamba Argh!
PMMP Totta kai kuuntelen.
Popeda Aivan ehdottomasti kuuntelen.
Yö Tietysti kuuntelen.
Zen Cafe Menettelee.

Eli mä olen aivan toivottoman menetetty tapaus näin pohojalaasena. :xmas: Ei sillä, että mua kiinnostaas junttimaasen rajoottunu ap. :D

Siis mä en nyt ihan ymmärrä mitä väliä sillä on että joku artisti asuu sun naapurikunnassa tai samassa tai ihan miten vaan..Tuskin se siihen vaikuttaa tekeekö se hyvää musiikkia..? :)

Yhteistyössä