vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27422595]Pyhyydestä puhuminen mitä tulee käsitteisiin on akateeminen ja modernisaatioon liittyvä ongelma.[/QUOTE]

Millä tavalla pyhyydestä puhuminen (siis nimenomaan siitä puhuminen) on akateeminen ongelma?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27422620:
Aivan. Jos sen verran kuitenkin käytäisiin siellä akateemisellakin puolella, että kun sinä muistaakseni edellisessä keskustelussamme "tiesit" väitöskirjasi olevan valmistumassa ensi vuonna (todellisuudessahan sinä et sen valmistumisesta tietenkään itse päättäisi), niin sallinet pari kysymystä?

Sehän oli nippuväikkäri, eikö? Montako artsua sinulla on siihen tulossa ja missä vaiheessa prosessia ne ovat? Mihin olet submitannut ja millaista on palaute ollut?
älä nyt tollasia. kaikkeen ei ehkä löydy googlesta vastauksia.
:LOL:
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27422596]No miksi ihmeessä sä olet olemassa kun en mä halua sun kaltaistasi kumppania? Koska eihän kenelläkään muulla ihmisellä ole mitään muuta arvoa tässä maailmassa kuin olla olemassa sinua varten,huhheijaa.

Voisko niissä naisissa olla kuitenkin joku muu piirre mikä heissä viehättää? Rakkaus on kokonaisuus,ei pelkkää kuolaamista ulkonäön perään. Ja vain koska sinä et ymmärrä miksi joku ihminen näyttää siltä kuin näyttää ei tarkoita sitä että se olisi väärin.[/QUOTE]

Kyllähän kaikkea saa olemassa olla. Itsensä kritisointi ja keskustelu on jotain muuta kuin olemassaolon kiistämistä. Miksi näin yksinkertaisia olkiukkoja? Minusta on vain ikävää, että harva nainen ymmärtää, että keskustelu on tärkeää ja että muistakin maista voisi ottaa avoimesti vaikutteita.

Aivan kuten ennen maahanmuutto, esimerkiksi, oli aihe, jota ei saanut kritisoida tai asettaa kyseenalaiseksi. Nykyinen naisidentiteetti on liian yksiselitteinen tähän päivään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27422628:
Millä tavalla pyhyydestä puhuminen (siis nimenomaan siitä puhuminen) on akateeminen ongelma?
Aah, järjenääni tuli paikalle. Onhan tällä palstalla fiksujakin miehiä. Oikeasti tämän "miehen" ansioista suakin alkaa olee ikävä :D
 
"Heihei"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27422620:
EDIT: Lähden nyt jatkamaan vaalituloslähetyksen seuraamista, mutta tulen jossain vaiheessa pistäytymään uudelleen. Koko ketjua en jaksa lukea.
Sut on kyllä jo mainittu täällä; tää jamppa saa todella ikävöimään miehiä. Muita miehiä. Aivan muita miehiä.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27422641]Kyllähän kaikkea saa olemassa olla. Itsensä kritisointi ja keskustelu on jotain muuta kuin olemassaolon kiistämistä. Miksi näin yksinkertaisia olkiukkoja? Minusta on vain ikävää, että harva nainen ymmärtää, että keskustelu on tärkeää ja että muistakin maista voisi ottaa avoimesti vaikutteita.

Aivan kuten ennen maahanmuutto, esimerkiksi, oli aihe, jota ei saanut kritisoida tai asettaa kyseenalaiseksi. Nykyinen naisidentiteetti on liian yksiselitteinen tähän päivään.[/QUOTE]

"...siksi on hyvin kiinnostavaa miksi tälläisiä naisia on hyvin paljon". Siis mikä kiinnostaa? Se että miksi miesmäisiä naisia on paljon vaikka sä et ole heistä kiinnostunut vai olemassa ylipäätään? Mikä ihme siinä niin hirveästi kiehtoo että miksi joku haluaa näyttää siltä miltä näyttää? Miksi sä näytät semmoiselta kuin näytät?
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27422660]Se että miksi miesmäisiä naisia on paljon vaikka sä et ole heistä kiinnostunut vai olemassa ylipäätään? Mikä ihme siinä niin hirveästi kiehtoo että miksi joku haluaa näyttää siltä miltä näyttää? Miksi sä näytät semmoiselta kuin näytät?[/QUOTE]

No, kyllähän olemus, tavat, eleet, kieli, jne. on osa elävää kulttuuria.
 
[QUOTE="mies";27422461]Olen eri mieltä. Naiset ovat paljon riippuvaisempia toisista naisista kuin miehet sosiodynaamisesti. Vain yksilönä astetta itsenäisempi nainen uskaltaa olla eri lailla nainen kuin muut. Minä siis haluaisin naisen olevan yhtä itsenäinen kuin mies ja siten rohkeammin erilainen muihin naisiin nähden.[/QUOTE]

Ethan. Sinahan halusit naisten edustavan sinun nakemystasi naisellisuudesta, et naisen olevan itsenaisesti ajattelevat ja yksilollinen ja edustavan omaa naisellisuuttaan "erilaisesti", rohkeammin.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27422679]No, kyllähän olemus, tavat, eleet, kieli, jne. on osa elävää kulttuuria.[/QUOTE]

Miksi sä näytät siltä miltä näytät? Miten olet päätynyt nykyiseen ulkonäköösi?
 
"mies"
Ethan. Sinahan halusit naisten edustavan sinun nakemystasi naisellisuudesta, et naisen olevan itsenaisesti ajattelevat ja yksilollinen ja edustavan omaa naisellisuuttaan "erilaisesti", rohkeammin.
Kylläpä. En halua että naiset edustavat minun näkemystäni, vaan että nykyistä useammat naiset ovat nykyistä erilaisempia. Minulle itsenäinen ja yksilöllinen nainen on eräänlainen rohkea, jopa anarkistinen, toisinajattelija riippumatta ideologiasta. Esimerkiksi, olemukseltaan ja eleiltään venäläistyylinen suomalainen nainen on minulle radikaali, koska harva suomalainen nainen pitää siitä menosta. Mutta paljon muitakin vaihtoehtoja on. Erilaisuuden ja yksilöllisyyden kasvattaminen on se pointti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27422702]Mies vastaahan nyt noihin Isämiehen väikkärikysymyksiin tai meistä nekään harvat, jotka ehkä ovat uskoneet tarinoita akateemisuudestasi, luopuu uskostaan.[/QUOTE]

Hysss..ei saa häiritä,se googlettaa. Kattokaas nyt joku ettei ois vaan muropakettiin kopsattu nopeesti noita kysymyksiä ;)
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27422699]Miksi sä näytät siltä miltä näytät? Miten olet päätynyt nykyiseen ulkonäköösi?[/QUOTE]

Se on itselleni tosi tärkeä ja kiinnostava kysymys. Mutta ei kuulu aiheeseen. Harva nainen taitaa pohtia noita kysymyksiä...?
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27422724]Kylläpä. En halua että naiset edustavat minun näkemystäni, vaan että nykyistä useammat naiset ovat nykyistä erilaisempia. Minulle itsenäinen ja yksilöllinen nainen on eräänlainen rohkea, jopa anarkistinen, toisinajattelija riippumatta ideologiasta. Esimerkiksi, olemukseltaan ja eleiltään venäläistyylinen suomalainen nainen on minulle radikaali, koska harva suomalainen nainen pitää siitä menosta. Mutta paljon muitakin vaihtoehtoja on. Erilaisuuden ja yksilöllisyyden kasvattaminen on se pointti.[/QUOTE]

Mä haluan olla erilainen,värjätä rastani vihreäksi,lävistää huuleni bambukepillä ja tatuoida silmämunani mustaksi. Tunnen kasvattavani yksilöllisyyttäni,toivottavasti olet tyytyväinen.
 
tjaah
Jos ei viihdy naisellisissa vaatteissa ja meikeissä, niin sitten ei viihdy. Kammottavamman näköistä se olisi jos jokainen yrittäisi teeskennellä olevansa jotain muuta, kuin mitä on. Ymmärrän, että moni mies haluaa mahdollisimman naisellisen kumppanin. Minusta itsestäni siihen ei ole, ja jos en tällaisenaan kelpaa, sitten olen kelpaamatta. Tarkoittaa toki myös sitä, että en rutise kun unelmien mies lyöttäytyy yhteen sen naisellisen naisen kanssa :D

Mieluummin kuitenkin olen oma itseni kuin miellytän ketään toista. Tämä nyt ei sitten tarkoita että naiselliset naiset teeskentelevät. Toiset ovat naisellisia, toiset eivät. Jokainen on parhaimmillaan ollessaan sitä mitä on. Pääasia että löytää itsensä :)
 
[QUOTE="mies";27422724]Kylläpä. En halua että naiset edustavat minun näkemystäni, vaan että nykyistä useammat naiset ovat nykyistä erilaisempia. Minulle itsenäinen ja yksilöllinen nainen on eräänlainen rohkea, jopa anarkistinen, toisinajattelija riippumatta ideologiasta. Esimerkiksi, olemukseltaan ja eleiltään venäläistyylinen suomalainen nainen on minulle radikaali, koska harva suomalainen nainen pitää siitä menosta. Mutta paljon muitakin vaihtoehtoja on. Erilaisuuden ja yksilöllisyyden kasvattaminen on se pointti.[/QUOTE]

Siis jos nainen erottuu massasta siten, etta enemmisto ei pida ko. tavasta, han on mielestasi itsenainen ja yksilollinen? Onneksesi kohtasit minut, edes nain netissa... :LOL:

Ihan totta, olet jalleen puhunut itseasi vastaan.
 
nohh
[QUOTE="mies";27422641]Kyllähän kaikkea saa olemassa olla. Itsensä kritisointi ja keskustelu on jotain muuta kuin olemassaolon kiistämistä. Miksi näin yksinkertaisia olkiukkoja? Minusta on vain ikävää, että harva nainen ymmärtää, että keskustelu on tärkeää ja että muistakin maista voisi ottaa avoimesti vaikutteita.

Aivan kuten ennen maahanmuutto, esimerkiksi, oli aihe, jota ei saanut kritisoida tai asettaa kyseenalaiseksi. Nykyinen naisidentiteetti on liian yksiselitteinen tähän päivään.[/QUOTE]

Mitä vaikutteita naisten pitäisi ottaa ja mistä maista?
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27422738]Se on itselleni tosi tärkeä ja kiinnostava kysymys. Mutta ei kuulu aiheeseen. Harva nainen taitaa pohtia noita kysymyksiä...?[/QUOTE]

Miksi se ei kuulu aiheeseen? Tivaat täällä jatkuvasti miksi naiset haluavat näyttää tietynlaisilta ja pohdiskelet syitä ventovieraiden ihmisten valinnoille. Kerro nyt ihmeessä omasi ensin. Miksi tukkasi on tietynlainen? Miksi pidät noista vaatteista jotka sinulla on ylläsi? Miksi olet valinnut juuri ne kengät jotka vedät jalkaan kun lähdet ulos. Kerros ny!
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27422744]Mä haluan olla erilainen,värjätä rastani vihreäksi,lävistää huuleni bambukepillä ja tatuoida silmämunani mustaksi. Tunnen kasvattavani yksilöllisyyttäni,toivottavasti olet tyytyväinen.[/QUOTE]

Ihan ok. Mutta sitä yksilöllisyyttä voisi kasvattaa myös esim. ottamalla vaikutteita muiden maiden naiskulttuureista kuten Venäjä, Japani tai Ranska, miksei myös esim. muista aikakausista. Tämä on se pointti. Musta punk ja rastajutut on jo aika perusjuttua, se todellinen radikalismi ei ole minusta näitä.
 
"Heihei"
[QUOTE="mies";27422738]Se on itselleni tosi tärkeä ja kiinnostava kysymys. Mutta ei kuulu aiheeseen. Harva nainen taitaa pohtia noita kysymyksiä...?[/QUOTE]

Juu, me naiset pohditaan tällä vajavaisella aivorakenteellamme kohtuullisen harvoin yhtäään mitään.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27422762]Miksi se ei kuulu aiheeseen? Tivaat täällä jatkuvasti miksi naiset haluavat näyttää tietynlaisilta ja pohdiskelet syitä ventovieraiden ihmisten valinnoille. Kerro nyt ihmeessä omasi ensin. Miksi tukkasi on tietynlainen? Miksi pidät noista vaatteista jotka sinulla on ylläsi? Miksi olet valinnut juuri ne kengät jotka vedät jalkaan kun lähdet ulos. Kerros ny![/QUOTE]

 

Yhteistyössä