Vastavuoroista lastenhoitoapua???

Tenavatähti500

Uusi jäsen
20.01.2009
1
0
1
Olen kahden lapsen yh-äiti, jolla ei ole liiemmälti turvaverkkoja. Etsinkin perheitä/äitejä jotka ovat samanlaisessa tilanteessa, korvaamaan turvaverkon puutetta ja auttamaan vastavuoroisesti lastenhoidossa. Maksulliset lastenhoitajat kun ovat turhan kalliita opiskelijalle. Toiveenani olisikin löytää perhe, joka voisi ottaa lapseni hoitoon, esimerkiksi viikonloppuyökylään, ja sitten vastaavasti toisi omat lapset minulle hoitoon tarvittaessa, vaikka vuoroviikonlopuin. Omat lapseni ovat 2- ja 4,5-vuotiaat. Tarvitsisin apua lähinnä tammi-, helmi- ja maaliskuussa. Asumme Helsingissä.

Jos kiinnostuit, niin otapa yhteyttä ja jutellaan lisää. Mailiosoitteeni on aamurusko1@gmail.com

Moi!
Harmi kun asutte niin kaukana....
Olis ollu kiinnostusta kyllä.
Tai, no, mun lapset on jo isoja 9v ja 12v.
Mut mullakaan ei ole ketään jonka luo lapsia vois viedä kun esim. kaverin synttäreille pitäsi mennä tms. mihin ei lapsia oikein voi ottaa mukaan...

Minäkin asun liian kaukana, Pohjois-Savossa. Elämäntilantteni on sellainen, että kolme lapsista on jo lentänyt pesästä, 7-luokkalainen enää kotona. Olisi ihanaa saada uutta sisältöä elämään esin, juuri toimimalla juuri tällaisena lapsenhoitoapuna yksinhuoltajalle. Josko tällaisia löytyisi lähempää. Minuun voi ottaa yhteyttä yv:llä...

Mäkin kyllä voisin auttaa, mutta kun itsellä on kolme lasta niin tiedän ettei kukaan niit kylään halua :( Ja pieniäkin nuo vielä ovat, ja kauhukakaroita :)
Espoossa asustelen, ja jos löytyy avun tarvitsijoita niin saa ottaa yhteyttä :)