* Vastatkaas tähän.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikatietoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikatietoo

Vieras
Eli jos olisit ottamassa koiraa, kumman ottaisit pennun vai 2,5v?miksi? Sama rotu olisi, mutta eri ikä. Molemmissa hyvät ja huonot puolet minun mielestä, siksi en osaa päättää.

mulla on aikaa kouluttamiseen, mutta..hmm.. silti tuo aikuinen jotenkin houkuttelisi kanssa. Huomiseksi pitäisi päätös olla. Pentua täytyy rokottaa useemmin, tuhoaa paikkoja alussa... mutta olisihan se kiva kuitenkin itse saada kouluttaa jne. :)

Pennun. Otin itelle 8kk:ta vanhan koiran ja välillä menee hermot, kun on jääny ihan perus koulutus hakoteille. Vaikee korjata koiran kanssa aiemmin tehtyjä virheitä. :( Jos siis se vanhempi koira on kunnolla koulutettu, niin mikäs siinä sitten. Ei ainakaan tuu mitään ongelmia sitten pennun kanssa. :)

Pennun hakeminenkin tulisi paljon halvemmaksi, tietysti rokotteet sitten maksaa taas. Mutta mutta.. mitkä rokotteet pentu saa kasvattajalla? Sillä enkö minä rokota koiran noin 12vk ja 16vk?

jätä ottamatta, ootko oikeesti miettinyt mikä sen koiran tehtävä on? :D

Syödä ja paskantaa... no haukkua naapureita ollessa yksin... niin.. ja tuoksu kosteana aivan mahtava.. mieti mieti!

Alkuperäinen kirjoittaja ASP:
jätä ottamatta, ootko oikeesti miettinyt mikä sen koiran tehtävä on? :D

Syödä ja paskantaa... no haukkua naapureita ollessa yksin... niin.. ja tuoksu kosteana aivan mahtava.. mieti mieti!

No mutta on siinä jo jotain enemmän kun esim kissassa. :D

Yhteistyössä