kaksi miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parempi ilman?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parempi ilman?

Vieras
Eli tilanne on se, että kaksi miestä tahtoisi seurustella minun kanssani. Toinen heistä on entinen, jonka kanssa meillä on yhteinen lapsi. Ja minä en osaa päättää kumman huolin. Minulla on kauhea vaavikuumekin, molemmat miehistä tahtoisi sen lapsen tehdä kanssani. Minä en vaan osaa mitään päätöstä tehdä. Molemmissa on hyvät sekä huonot puolet. Eksähän on tietysti aina eksä. huoh, vaikeaa.

No ongelmat joiden vuoksi erositten exäsi kanssa tuskin ovat mihinkään hävinneet. Uuden kanssa ongelmatkin olisivat uudet. Mitä jos katsoisit kolmanne, joka todella kolahtaa. Kerrallaan kun ei voi olla rakastunut kuin yhteen mieheen. Taidan vain tykätä näistä molemmista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ongelmat joiden vuoksi erositten exäsi kanssa tuskin ovat mihinkään hävinneet. Uuden kanssa ongelmatkin olisivat uudet. Mitä jos katsoisit kolmanne, joka todella kolahtaa. Kerrallaan kun ei voi olla rakastunut kuin yhteen mieheen. Taidan vain tykätä näistä molemmista.

TaidaT siis.

Exä on exä ja sinä pysykööt...Jos kerran olet jo hänestä eronnut niin miksi luulet, että nyt menisi paremmin???Älä lähde vauvakuumeen takia hosumaan päätöstä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Jos kumpikaan ei vie jalkoja alta niin älä tyydy kumpaakaan.

Olet ehkä oikeassa, mutta olen niin ujo/huono tutustumaan uusiin miehiin. Kyllä niitä löytyy, mutta minä jänistän ja perun tapaamiset jne :( Ajattelen vain, tuttu ja turvallinen(eksä).

Jos harkitset exää niin kannattaisi selvittää ne ongelmat ensin vaikka ulkopuolisen avulla eikä luota siihen että kaikki menee omalla painollaan. Ja joskus samat ongelmat saattaa tulla esille uudessakin suhteessa... Jos mäkin joutuisin noin miettimään niin en todellakaan alkaisi kummankaan kanssa ennen kuin mulla olisi todella selvä näkemys mitä haluan. Ja vauvat sitten ihan vasta viimeisenä joskus vuosien päästä kun ongelmat on selvät tai jos otat uuden miehen niin olet tutustunut häneen kunnolla. Tämä siis mun näkemys.

tää toinen mies on kunnollinen,tunnollinen, minut AINA huomioon ottava yms. Eksä taas toista maata oli ennen, nykyään kuulemma muuttunut. Ainahan kyllä voi sanoa muuttuneensa, ehkä tää päätös alkaa olee selvä.

Yhteistyössä