Vastatkaa modet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen ainakin sulkenut pari ketjua ihan vahingossa, mutta olen avannut uudestaan, jos ja kun olen mokani huomannut. Mutta tuolla ylhäällä on ohjeet siitä, mitä palstalla on sallittua ja mikä ei. Mä pyrin seuraamaan ketjua aika pitkään ja poistamaan mahdollisuuksien mukaan vain epäasialliset viestit ketjusta, mutta esim eilen meni yksi ketju täysin jankkaamiseksi ja monien eri osapuolten henkilökohtaisuuksiin menoksi ja solvaamiseksi, joten päätin poistaa koko ketjun. Ylläpito kyllä pääsee näkemään ne poistetutkin ketjut ja voivat arvioida, onko mode toiminut oikein vai ei.

Mutta edelleen tuolla mode-ketjuun linkittämässäni ketjussa on ne huoritteluviestit näkyvillä. Täytyy sanoa että ihan en tätä palstan linjaa nyt ymmärrä.

Mutta edelleen tuolla mode-ketjuun linkittämässäni ketjussa on ne huoritteluviestit näkyvillä. Täytyy sanoa että ihan en tätä palstan linjaa nyt ymmärrä.
Mä voin omalta kohdaltani sanoa sen verran, että tässä samaan aikaan teen kaikenlaista muutakin, joten en keskity täysipainoisesti palstailuun enkä moderointiin. Olen kyllä miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että tulisin palstalle ainoastaan silloin, kun mulla on aikaa keskittyä pelkästään moderointiin. Mutta toisaalta taas tässä muun homman ohessa pystyn aina välillä mm hyväksymään aloituksia, jotka ovat jääneet spämmihaaviin. En tiedä itsekään, kumpi olisi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22380587:
Mä voin omalta kohdaltani sanoa sen verran, että tässä samaan aikaan teen kaikenlaista muutakin, joten en keskity täysipainoisesti palstailuun enkä moderointiin. Olen kyllä miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että tulisin palstalle ainoastaan silloin, kun mulla on aikaa keskittyä pelkästään moderointiin. Mutta toisaalta taas tässä muun homman ohessa pystyn aina välillä mm hyväksymään aloituksia, jotka ovat jääneet spämmihaaviin. En tiedä itsekään, kumpi olisi parempi.

Ymmärrän täysin, että koko aikaa ei voi paikalla olla ihan täysipainoisesti. Vertasin vaan siihen että kun se linkitys oli siellä mode-ketjussa kuitenkin aika kauan, kun taas tuo toinen ketju hävisi kyllä kovin nopeasti bittiavaruuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22380587:

Molempi parempi, mä teen yleensä aina myös jotakin muutakin tässä kun palstailen. Illalla yleensä pystyn sitten keskittymään parhaiten itse moderointiin, niinhän se onkin tarkoitettu, koska me ollaan kaikki vapaaehtoisia ja moderoidaan oman palstailun ohella. Sitten, kun mulle aletaan maksamaan tuosta palkkaa, voin vaikka istua sen 8 tuntia koneen äärellä. :D

Ymmärrän täysin, että koko aikaa ei voi paikalla olla ihan täysipainoisesti. Vertasin vaan siihen että kun se linkitys oli siellä mode-ketjussa kuitenkin aika kauan, kun taas tuo toinen ketju hävisi kyllä kovin nopeasti bittiavaruuteen.

Se voi johtua siitä, että kun tullaan palstalle, selaillaan ensin ekat sivut ja sitten vasta (ainakin minä) tarkistan tuon noston. Usein myös toistakin kautta tulleet linkit saatan selata ennen palstalle tuloa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22380682:
Molempi parempi, mä teen yleensä aina myös jotakin muutakin tässä kun palstailen. Illalla yleensä pystyn sitten keskittymään parhaiten itse moderointiin, niinhän se onkin tarkoitettu, koska me ollaan kaikki vapaaehtoisia ja moderoidaan oman palstailun ohella. Sitten, kun mulle aletaan maksamaan tuosta palkkaa, voin vaikka istua sen 8 tuntia koneen äärellä. :D
Tee myös vapaaehtoisesti poistuminen täältä takavasemmalle. Jookos?
Olis kiva, jos ois joku Big Sister tai Brother kasvottomana valvomassa, eikä meidän tarviis lukea hänen sössötyksiään ruuan teostaan tai kakruistaan. Kiitos.

Mun täytyy myöntää, että vasta tänään ensimmäistä kertaa älysin edes koko modeketjuun katsoa. Olen sen verran vähän aikaa vasta tätä hommaa tehnyt ja pääsääntöisesti vaan hyväksynyt niitä spämmihaaviin jääneitä viestejä...niissäkin kun on ollut ihan riittävästi tekemistä. Onneksi niiden määrä on nyt vähentynyt siitä, mitä oli aluksi. Pitää ruveta tuota modeketjuakin seuraamaan useammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22380405:
No mä olen ainakin sulkenut pari ketjua ihan vahingossa, mutta olen avannut uudestaan, jos ja kun olen mokani huomannut. Mutta tuolla ylhäällä on ohjeet siitä, mitä palstalla on sallittua ja mikä ei. Mä pyrin seuraamaan ketjua aika pitkään ja poistamaan mahdollisuuksien mukaan vain epäasialliset viestit ketjusta, mutta esim eilen meni yksi ketju täysin jankkaamiseksi ja monien eri osapuolten henkilökohtaisuuksiin menoksi ja solvaamiseksi, joten päätin poistaa koko ketjun. Ylläpito kyllä pääsee näkemään ne poistetutkin ketjut ja voivat arvioida, onko mode toiminut oikein vai ei.

tuo vaan ei näytä toimivan mitenkään.
en nyt sinua syytä mutta niin se menee..

[QUOTE="vieras";22380728]Tee myös vapaaehtoisesti poistuminen täältä takavasemmalle. Jookos?
Olis kiva, jos ois joku Big Sister tai Brother kasvottomana valvomassa, eikä meidän tarviis lukea hänen sössötyksiään ruuan teostaan tai kakruistaan. Kiitos.[/QUOTE]

Täällä ei ole pakko kenenkään käydä,jos keittiksen kokkaukset ärsyttää,ne voi jättää lukematta tai hakea itselleen keskustelufoorumin jossa on itseä kiinnostavat aiheet.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22380740:
tuo vaan ei näytä toimivan mitenkään.
en nyt sinua syytä mutta niin se menee..
Noh, ei ole mullekaan aina ihan yksiselitteisiä nuo jutut :D Välillä joutuu miettimään, vieläkö katsoo sormien välistä vai ei. Kun ei haluaisi keskustelua tyrehdyttääkään, mutta joku tolkku kirjoittelussa pitäisi olla. Eikä meilläkään ole mitään täsmällistä ohjetta siitä, milloin joku ketju pitää sulkea. Se olisikin hyvä, jos sellainen ohje olisi.

[QUOTE="akka";22380755]Täällä ei ole pakko kenenkään käydä,jos keittiksen kokkaukset ärsyttää,ne voi jättää lukematta tai hakea itselleen keskustelufoorumin jossa on itseä kiinnostavat aiheet.[/QUOTE]

Niin että keskustelijan pitää poistua, mutta modet jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22380735:
Mun täytyy myöntää, että vasta tänään ensimmäistä kertaa älysin edes koko modeketjuun katsoa. Olen sen verran vähän aikaa vasta tätä hommaa tehnyt ja pääsääntöisesti vaan hyväksynyt niitä spämmihaaviin jääneitä viestejä...niissäkin kun on ollut ihan riittävästi tekemistä. Onneksi niiden määrä on nyt vähentynyt siitä, mitä oli aluksi. Pitää ruveta tuota modeketjuakin seuraamaan useammin.
Toivoisin, että tekisit ihan jotain muuta, kun selkeesti tää ei ole sun juttusi.

[QUOTE="vieras";22380903]Niin että keskustelijan pitää poistua, mutta modet jää.[/QUOTE]
Sä voit ihan vapaasti esittää ylläpidolle pyynnön, että multa otetaan modeoikeudet pois. Itse asiassa en vastustelisi asiaa ollenkaan, sen verran epäkiitollista puuhaa tämä on :) Mieluummin mä vaan palstailisin kuten ennenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22380919:
Sä voit ihan vapaasti esittää ylläpidolle pyynnön, että multa otetaan modeoikeudet pois. Itse asiassa en vastustelisi asiaa ollenkaan, sen verran epäkiitollista puuhaa tämä on :) Mieluummin mä vaan palstailisin kuten ennenkin.

Luulisi ihmisen itsekin osaavan lopettaa vapaaehtoisen epämiellyttävän puuhan.

[QUOTE="vieras";22381039]Luulisi ihmisen itsekin osaavan lopettaa vapaaehtoisen epämiellyttävän puuhan.[/QUOTE]
Toki, mutta mulle on ihan hyvin perusteltu, miksi mun toivotaan tekevän tätä. Joten katsotaan nyt jonkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22381071:
Toki, mutta mulle on ihan hyvin perusteltu, miksi mun toivotaan tekevän tätä. Joten katsotaan nyt jonkin aikaa.

VenakkoMilanna on näköjään Suomessa kuten islam ja Muhammed ja muslimit yleensäkin, EI SAA ARVOSTELLA. Ketjut sulkeutuvat.

Minusta muuten kantsisi tehdä mode tänne, voisin sensuroida itseäni reaaliajassa ja tempaista heti kärkeen itselleni elinikäiset bannit. Vinkkaapa ehdotus eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22381071:
Auttaisiko, jos minä perustelisin yhtä hyvin, miksi sinun ei nimen omaan pitäisi tehdä sitä?

[QUOTE="äiti 44v";22381101]VenakkoMilanna on näköjään Suomessa kuten islam ja Muhammed ja muslimit yleensäkin, EI SAA ARVOSTELLA. Ketjut sulkeutuvat.

Minusta muuten kantsisi tehdä mode tänne, voisin sensuroida itseäni reaaliajassa ja tempaista heti kärkeen itselleni elinikäiset bannit. Vinkkaapa ehdotus eteenpäin![/QUOTE]
Ketju sulkeutuu, kun se menee jankkaamiseksi, siinä esitetään henkilön tunnistetiedot ja se sisältää tahallista sovaamista. Asiasta voi valittaa ylläpidolle ja jos ylläpito katsoo, että kyseinen keskustelu on aiheellista palauttaa takaisin palstalle, niin he pystyvät sen tekemään. Tänään tosin vaikuttaisi olevan aika turhaa hommaa, koska uusia aloituksia samasta aiheesta syntyy ennenkuin ehdit kissaa sanoa :D

Jos rekkaudut, pystyt poistamaan ja muokkaamaan omia kirjoituksiasi. Elinikäinen banni ei taida ainakaan toistaiseksi olla palstalla mahdollinen :D

[QUOTE="vieras";22381192]Auttaisiko, jos minä perustelisin yhtä hyvin, miksi sinun ei nimen omaan pitäisi tehdä sitä?[/QUOTE]
Perustele se tuonne ylläpidolle :)

Yhteistyössä