Vastasyntyneen toppavaaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toppavaatteista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos äp:n toppahaalari on yhtä 70-senttinen on se aaaaaiivan liian iso vastasyntyneelle. Meillä oli teddyhaalari ja fleecehaalari ja sitten se kaukalopussi.

Vauva syntyi helmikuun lopussa, siinä vaiheessa kun enemmän alettiin olla ulkona oli säät jo keväisemmät.

No mun poika syntyi helmikuun puolivälissä 09 ja mä ostin H&M:sta 56cm toppapuvun joka kylläkin vastasi 60cm. Ei se olis ollut pakollinen kun oli meillä untuvakaukalopussit, makuupussit sun muut mutta olihan se syötävän suloinen puku ja vauveli ihanan näköinen se päällä.

vaunussa voi käyttää sitä äp haalaria melko lailla alusta asti kun eihän se haittaa vaikka hihat ja lahkeet ei yllä.. jos siis halua, voihan sitä ostaa sopivankin. autoillessa sitten kaukalopussi on kätevin.

Minun lapseni syntyi tammikuussa kaksi vuotta sitten ja meillä oli käytössä 56 cm toppapuku koko talven. Se oli Reiman haalari ja reilua kokoa. Huhtikuun lopulla otin käyttöön 62 cm keväthaalarin ja vauva nukkui makuupussissa vaunuissa näin, vaikka oli koleakin ilma.
Äitiyspakkauksen puku on aivan liian iso vastasyntyneelle. Kirpputorit ovat täynnä pieniä toppa- ja teddyasuja huokeaan hintaan eli suosittelen käyntejä niissä! Äitiyspakkauksen toppis on sitten seuraavan vuoden joulu- tammikuussa hyvä ja sitten kevättalven menee 80 cm toppapuku (sen voit ostaa jo vaikka nyt alesta tai kirpparilta jos tulee edullisia vastaan)!

Kiitos :)
Ensikertalaisena on vaikea arvioida noita kokojuttuja, kun vauva kuitenkin kasvaa varmasti aika nopeasti.
Taidanpa suunnistaa alennusmyynteihin ja kirpputorille heti huomenissa...

suosittelen lämpimästi Cirafin toppapukua Prismasta. 56 menee varmasti kevääseen asti ja saat alesta reippaasti alle 20 euron. Hinta-laatusuhteeltaan aivan loistava ja todella lämmin!

Yhteistyössä