Vastasyntyneen patja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Masu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Masu"

Vieras
Saimme kotiimme siskon vanhan pinnasängyn ja tarkoitus oli käydä ostamassa vaan uusi patja siihen... Mutta kyllä meni ensikertalaisilla sormi suuhun kun patjaa on vaikka millaisia, paksuuksilla, kovuusasteilla yms.

Nyt olen netistä yrittänyt löytää selkoa asiaan, mutta ihan ulalla edelleen. Millainen olisi siis hyvä patja, alkaen vastasyntyneestä.

Tuolta vaunulasta mistä rattaat olen tilaamassa löytyi tälläinen, ajattelin että samalla saisi sen, mutta epäilyttää kun hinta on noin alhainen että onko mistään kotoisin?

Neuvokaa ensikertalaista!!

T:mi Koskim

Vastasyntyneestä puoleen vuoteen vähän kovempi, sen jälkeen saa olla vähän pehmeämpi. :) Ei siinä muuta...

Me ostettiin aikoinaan Lastentarvikkeesta semmonen, jossa on kaks puolta. Se toinen on kovempi ja toinen pehmeämpi ja idea oli just se, et puolen vuoden jälkeen voi alkaa käyttää sitä pehmeämpää patjaa.

Eiköhän tuo patja, jonka linkitit, menis. Ikeassakin oli tänään muuten joku patja alessa 19 e.

äitiyspakkauksen patjan kovuus on 23, tuo linkin patja on siis sitä pehmeämpi. mutta en nyt osaa epäillä etteikö sopis vastasyntyneelle tuokin. tuo hinta tosiaan tuntuu alhaiselta mutta samaan hintaan saa myös etolasta muotoonleikatun vaahtomuovipalan.
meillä ei oo aluks ollu mitään petaria, vaan pidetty ihan jotain fleecepeittoa+lakanaa patjan päällä ja sitten noin puolivuotiaana otettu muhkea petari käyttöön jolloin alusta on pehmentynyt

mä en oo koskaan etes hokannu tollasta asiaa vaikka on jo 4 lapsi tulossa:D

:D No en minäkään ajatellut että se on muuta ku kauppaan ja sanoo että patja pinnikseen kiitos, mutta sit alkoi tulemaan hirveästi jatkokysmyksiä että mentiin ihan ulalle :D

Mutta kiitos vastanneille, kävin ikean sivuilla katsomassa, suht samaa kokoa ne siellä oli, että eiköhän tuonkin uskaltaisi sitten tilata :)

Yhteistyössä