Vastasyntyneelle hoitoapua Espoossa?

Hei,

löytyisikö palstan kautta ketään kiinnostunutta Espoon keskuksen alueelta, joka auttaisi vastasyntyneen hoitamisessa? Ilmeisesti kyseessä olisi kesäkuun lopusta ajanjakso elokuuhun.
Varmaan noin 6h päivässä joko päivällä tai sitten joskus iltaisin.

Toivon, että hoitajalla olisi kokemusta vastasyntyneestä. Voitte laittaa vapaamuotoisen viestin tämän palstan kautta yksityisviestillä. Kerro viestissä mahdollinen koulutuksesi ja kokemuksesi ja mahdolliset suosittelijat ja palkkatoiveesi.

Jos joku tietää esim jotain kätilöopiskelijaa, joka on ilman kesätienestejä, niin otan myös ilolla heidän yhteystietoja.

Kiitos!


 
vieras
Jos olisi vähän lyhyempää työpäivää tarjolla, olisin ollut tosi kiinnostunut! (3-4h päivässä ) Itse työttömänä päiväkoti työstäni heinäkuun, mutta lisätienestille olisi tarvetta.. Oma koulu ikäinen löytyy, joten on ihan siitä vastasyntyneestäkin kokemusta..:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saanko kysyä, että mikä sun tilanne on? Oletko yksin?
En ole yksin, on mulla mies lomalla vielä 3 viikkoa. Mut sen jälkeen olisi hyvä saada apua, kunnes miehellä taas alkaa kesäloma elokuussa. Mut meillä tämä vauvanhoito on vain niin uutta, et olisi kiva saada joku vähän myös opastamaan ja auttamaan, ettei itse väsy täysin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja emv:
hei ootko miettiny palakta esim. MLL:n kautta? vai tuleeks se kamalan kalliiksi?
No kävin heidän sivuillaan, mutta he välittävät siis lastenhoitajia ihan tuntipalkkalaisina. Ei niitä ole järkevää ottaa koko kuukaudeksi. Lisäksi siellä ei voi valita, kuka tulee, vaan sieltä voi tulla kuka tahansa, jolla ei välttämättä ole kokemusta vastasyntyneistä. Lähinnähän heidän hoitajaksi pääsee yli 18v, joka on käynyt heidän lastenhoitokurssin. Tämä on ihan hyvä, jos on vähän isompia lapsia ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja whitey:
Alkuperäinen kirjoittaja emv:
hei ootko miettiny palakta esim. MLL:n kautta? vai tuleeks se kamalan kalliiksi?
No kävin heidän sivuillaan, mutta he välittävät siis lastenhoitajia ihan tuntipalkkalaisina. Ei niitä ole järkevää ottaa koko kuukaudeksi. Lisäksi siellä ei voi valita, kuka tulee, vaan sieltä voi tulla kuka tahansa, jolla ei välttämättä ole kokemusta vastasyntyneistä. Lähinnähän heidän hoitajaksi pääsee yli 18v, joka on käynyt heidän lastenhoitokurssin. Tämä on ihan hyvä, jos on vähän isompia lapsia ainakin.
ensimmäisellä kerralla tuleekin joo "kuka vaan" mutta jatkosta voi sopia suoraan hoitajan kanssa. Ettei koko ajan vaihdu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisi vähän lyhyempää työpäivää tarjolla, olisin ollut tosi kiinnostunut! (3-4h päivässä ) Itse työttömänä päiväkoti työstäni heinäkuun, mutta lisätienestille olisi tarvetta.. Oma koulu ikäinen löytyy, joten on ihan siitä vastasyntyneestäkin kokemusta..:)
No katsotaan, mitä löytyy tarjolle, mut kyllähän tuo 4h ehkä voisi myös käydä, mut ensisijaisesti kyl toivoisin vähän pidempää. Mut laita viestiä yksityisesti, niin katsotaan sitten.
 
hei
ööö.. tota... outo tyyppi.
pitäähän sun sen lapsen kanssa alkaa pärjäämään..
outoa että haluat jonku tuntemattoman sua neuvomaan.

rauhassa tutustut vauvaas ja hoidat sitä itse, kaikki menee varmasti luonnostaan.
pelkäsin itekki aikoinaan esikoisen kanssa yksin olla päivät kun mies töissä, mut hyvin se menee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ensimmäisellä kerralla tuleekin joo "kuka vaan" mutta jatkosta voi sopia suoraan hoitajan kanssa. Ettei koko ajan vaihdu.
Mä vaan en halua ottaa hoitajaa, jota en ole edes nähnyt etukäteen. Isommille lapsille ihan ok, mut vastasyntyneelle haluan hoitajan, joka on sentään vastasyntyneen nähnyt =)

Voi olla, et eka viikko vaan menisi siihen, et valitsisin sopivaa hoitajaa tulijoiden joukosta? Kyl mä voin tietenkin yrittää soittaa MLL:ään ja pyytää sellaista, joka asuisi tässä lähistollä ja olisi kokemusta vastasyntyneistä. Katsotaan, miten käy.

 

Yhteistyössä