Vastaisku "hauskoille" juhannushäille, jouluaattohäät..

Ehdottomasti juhannushäihin. Se on mulle merkityksetön juhla (juhannus siis), ja mielellään viettäisin sen jonkun häissä, niistä kun tykkään! Joulua taas en missään nimessä, silloin haluan olla kotona, keskittyä perheeseni ja meidän juhlaherkkuihin ym jouluaaton tapoihin! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Juhannushäihin menisin mielelläni.
Ei mun mielestä juhannushäissä oo mitään vikaa.

Jouluna en menisi naimisiin enkä kutsuttuna häihinkään.
Eihän niissä olekaan muuta kuin vikaa... :saint: Toisille juhannus ja joulu voi olla ihan yhtä tärkeät ja perinteikkäät juhlat, jotka halutaan viettää omien tapojen mukaan, eikä häissä.
 
deda
Juhannus, ne vuodet meni jo halusimme festareilla pyöriä ja ryypiskellä. :D Nyt vietämme juhannuksia lasten kanssa ja niihin sopii juhannushäätkin. Mökkeilemään ehdimme sitten muinakin viikonloppuina ja jos olemme sattuneet kuitenkin juhannukseksi sovittelemaan sellaista ohjelmaa, että sitä on mahdotonta sovittaa toiseen viikonloppuun, jätämme menemättä häihin -yksinkertaista.
 
jussina
juhannushäät ovat tosi harvinaisia, mikä mun mielestä on harmi
jussina vois hyvin mennä häihin kun mulle se ei ole mitenkään ihmeellinen juhal
jouluna en menis kun ihan pakosta
 
vierailija
jos meillä olis oma mökki, niin jättäisin molemmat bileet väliin perhesyihin vedoten. mutta koska meillä ei ole mökkiä ja juhannukset vietetään aina kotosalla niin kyllä mä vaihteeksi voisin häissäkin sen päivän viettää. paitsi jos olis tämmöiset nykyaikaiset lapsivapaat häät, niin sit jäis meiltä väliin, kun ei jussiksi ketään lapsenvahtia saa.
 
Ehdottomasti Juhannus. Joulu on perhejuhla ja muutenkin semmoinen rauhoittumisen aika. Meillä ei ole mitään juhannusperinteitä, joiden mukaan on juhannus aina pakko viettää, joten häät voisivat jopa joskus olla ihan piristävä, kunhan vaan tosiaan olisi maalla, kaupunkiin ei juhannuksena voi kyllä mennä...
 

Yhteistyössä