Vastaatteko aina puhelimeen, jos tuntematon numero soittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkö??

Vieras
Minä en :/ ja mies aina valittaa, että se voi olla joku tärkeä puhelu... Yleensä selvitän numeron jälkikäteen ja jos on tärkeä, niin soitan takaisin. Aina toki ei numeropalvelusta löydy numerolle nimeä, mutta silloin arvelen, ettei ollut tärkeää...

Äskenkin kävi näin, etten vastannut ja numero ei selvinnyt... :/

99% vastaan. Mä en ymmärrä noita jotka ei vastaa, joskus kun soitan esim työnumerosta kaverille niin ei vastaa ja sit saa itse kirota että mikä helv*** siinä on niin vaikeeta :kieh: Jos se on lehtikyyjä tms niin toteaa että kiitos mutta ei kiitos ja hyvää päivänjatkoa!

vastaan aina. yleensä se on ollut joku tärkeä, neuvolasta, lääkäristä tms. viimeksi, kun soitti joku jonka numeroa en tiennyt, mulla oli just nukutusrumba kesken ja mietin, etten jaksa vastata, ku kuitenki se on lehtimyyjä. onneksi sit kuitenki vastasin sillä mut soitettiin työhaastatteluun :D

Miksi et vastaa? Oko sinulla tapana yleensäkin olla vastaamatta puhelimeen?
kyllä minä mielummin vastaan itse puhelimeen kun soitan omaan laskuuni soittajalle.
Mikä siinä salaisessa numerossa nyt niin kamalaa on? Ymmärrän että monellakin ihmisellä on nykyään salainen kun on ties mitä häiriösoittajia. Minä en itse voi sietää ylityrkkyjä ja valahtelevia lehtimyyjiä, siksipä en koskaan lehtitilauksiinikaan laita numeroani :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaan aina. Jos on joku myyjä niin tokasen heti et ei kiitos.
Jos pelkäät myyjiä niin hanki se esto puhelimees.

Mitä te teitte lankapuhelinaikaan?

Ei ole alottajalla varmaan niin paljon ikää että olisi elänyt lankapuhelimen varassa :laugh:

Vastaan. Mutta meillä mies ei vastaa ja katsoo sitten kans aina jälkikäteen, että ketä soitti ja usein sitten kiroilee kun olisikin pitänyt vastata. Soittaa toki takaisin, mutta asia olisi hoitunut nopsemmin, kun vastais heti.

Vastaan kännykkänumeroihin ja lankanumeroihin, jossa oma suuntanumero. Jos taas soitetaan ihan eri suuntanumerolla niin en vastaa, kun ei voi olla mitään tärkeää, vaan ovat ainakin tähän mennessä olleet lehtimyyjiä.

Perään en soittele, jos en ole puhelua kuullut, vaan jos on asiaa niin soittajan pitää soittaa uudestaan. Ei ole velvollisuutta soitella takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Useimmiten en vastaa. Ajattelen niin, että jos on oikeasti tärkeää, jättää kyllä vastaajaan viestin tai soittaa uudelleen.

no mut turha kai soittaa uudelleen jos et vastaa?

Vastaajaan voi aina jättää viestin. Soittelen sitten mielelläni takaisinpäin niille, joilla on oikeaa asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja quu:
Tänä aamuna vastasin. Sulki puhelimen kun olin vastannut. Siinä ei sitten nukuttu enää. :kieh:

No tätä nyt tekee moni kellä se numerokin jää näkyviin :( Nykyään taitaa olla nuo käytöstavat unohtuneet jopa puhelimessa -anteeksi väärä numero-
sanominen on kai nykyihmisille aivan kamalaa sanoa :(

Yhteistyössä