Vasta viimeyönä tajusin oikeesti että kohta on joulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Miten tää aika näin nopeasti menee? Jouluverhot, tai siis se yksi keittiönverho on edelleen kaapissa silittämättä, joulukoristeet kaapissa laatikossa, lahjat sentään on ostettu mutta jotenkin tämä joulu vain tulee äkkiä |O

Mä olen nyt jotenkin myöhässä tästä joulusta......

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Meillä myös laatikot tekemättä ja lahjat ostamatta lapsille... apua.
Itse tajusin saman asian eilen myös.
Mutta onhan tässä 4 päivää aikaa.

Tuo lahjojen ostamattomuus johtuu siitä, että molemmat toivoivat aina sitä, mikä mainos tuli tai mitä sattui lelukuvastosta osumaan. Noin 10 kallista toivetta.
Meillä tapana ostaa 2-3 lelulahjaa, enkä ole osannut päättää. Mutta pakko kai se on jotain romua ostaa.

Johtuu tosta p*skasta ilmasta :( . Ei oo joulufiilistä täälläkään, kun pihalla on hiekkaa ja ruskea ruoho näkyy. Tosi epäsiistiä ja epäjuhlavaa :( . Mutta tänään olis tarkotus tehdä joulusiivous ja ilalla tai huomenna ostoksille vielä, niin eiköhän se joulumieli sieltä löydy :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Täällä etelä Suomessa tuo keli tuolla ulkona ainakin tekee sen, ettei tunnu olleskaan joululta.

Todennäköisesti johtuu juuri kelistä.
Onhan meillä kinkkukin ostamatta, edes jonkinlainen joulusiivous tekemättä ja kuusikin on vielä pohdinnassa.
Mä taidan skipata tän joulun :/

Voi... Mulla on ruokaostoksia ja kinkun paistoa vaille valmiina tämä Joulun vietto! On siivottu, paketoitu lahjat, silitetty verhot ja liinat! Tänään on vielä vapaa päiväkin töistä ja ei oikeasti ole ihan mitään hommaa tälle päivää! Saa kerrankin vain olla ja ihmetellä maailman menoa ja odotella Joulun tuloa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi... Mulla on ruokaostoksia ja kinkun paistoa vaille valmiina tämä Joulun vietto! On siivottu, paketoitu lahjat, silitetty verhot ja liinat! Tänään on vielä vapaa päiväkin töistä ja ei oikeasti ole ihan mitään hommaa tälle päivää! Saa kerrankin vain olla ja ihmetellä maailman menoa ja odotella Joulun tuloa.

Kun sulla kerran on vapaata ja tunnut olevan oikea joulun hengetär niin meille voi sitä joulutunnelmaa mennä luomaan. Myös kaupassa käynnin voi sit hoitaa kanssa, teen kyllä listan ja annan tietty kaupparahat. Hyvä idea vai mitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kun sulla kerran on vapaata ja tunnut olevan oikea joulun hengetär niin meille voi sitä joulutunnelmaa mennä luomaan. Myös kaupassa käynnin voi sit hoitaa kanssa, teen kyllä listan ja annan tietty kaupparahat. Hyvä idea vai mitä :whistle:

Tottahan toki. Minnepäin Suomee tässä pitäis nyt lähtee ajelemaan? Laitas sankoon kuumavesi ja pesuaineet, niin tää lähtee tuleen ;)

Yhteistyössä