Muita joiden mielestä joulu oli ihan äskettäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluko?

Vieras
Ja nyt se muka taas on kuuden viikon päästä?

Mulla sellainen olo, ettei joulu voi taas olla. Justhan se oli. Miten tää noin 11 kuukautta kului näin nopeasti ja joulu on muka taas ovella?

Oikeesti, ei siitä voi olla vasta kuin puolisen vuotta kun viimeksi oli joulu ja joulunamit kaupassa. Ja taas ne muka on, ihan hullua!!! :D

Kenelläkään muulla tätä hassua oloa? Sitä tunnetta että justhan se joulu oli ja mihin katosi vuosi!! Jotenkin ihan käsittämätöntä. Sellainen tunne kun joulua hössötettäis keskellä kesää. Ei vaan pysy pää mukana, vaikka tietää että on marraskuu.

Näillä näkymin joulutunnelma ei tule tänä vuonna ollenkaan, koska olo on ihan :o :)

[QUOTE="Jenny";29199791]Oon odottanut joulua kuin hullu puuroa huhtikuusta asti ja vielä muka 6 viikkoa! En jaksa odottaa enää yhtään! Pidempi vuosi kun koskaan! :D (esikoisen la on 23.12. )[/QUOTE]

Ymmärrän, tuossa tapauksessa varmaan tuntuukin että aika matelee :D

Mun mielestä se taas juoksee. Vuodet menevät ihan liian kovaa vauhtia eteenpäin.

Aika jännä. Toisista tuntuu että joulusta on jo kamalan pitkä aika ja toisista tuntuu että justhan se oli...

Jospa ens vuonna mullakin olis se tunnte, että joulusta pieni ikuisuus ja että voi kun ihanaa kun se tulee taas. Nyt tuota tunnetta ei ole.

Outoa :)

Joo, kyllä mulla on vähän samanlainen fiilis. Ja tänään just havahduin huomaamaan, että pitäis varmaan jokavuotisia joulumyyjäisiä alkaa järkkäämään ja sen sellaists. Minne tämä vuosi oikein meni??

Yhteistyössä