Vasta tällä palstalla olen tajunnut olevani tosi omituinen ja poikkeava.

Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Meillä ei ole edes autoa ei me käydä missään eikä meillä käy vieraita. Viikon kohokohta on kaupassa käyminen :D
Te hajoisitte 2 päivässä mun elämään :LOL:
Voitais muuttaa saman tien keskelle ei mitään korpeen :LOL:
Nojoo kyllä hajoaisin aika nopeesti... Onko toi erakoituminen teidän oma valinta vai eikö vaan oo ketään kuka kävis?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Meillä ei ole edes autoa ei me käydä missään eikä meillä käy vieraita. Viikon kohokohta on kaupassa käyminen :D
Te hajoisitte 2 päivässä mun elämään :LOL:
Voitais muuttaa saman tien keskelle ei mitään korpeen :LOL:
Etkö itse ole valinnut elämäsi? jos kaipaat muutakin kuin kaupassa käymistä, niin pitäisikö asialle tehdä jotain? Ja minusta ystävät ovat siunaus ja jos niitä ei olisi, niin miettisin mikä minussa on vikana.
Ja kyllä, hajoaisin tuollaiseen elämään. Minä ainakin äitinä, vaimona kaipaan elämääni muutakin kuin kotia. Tahdon olla miehen kanssa kahden, tahdon olla yksin ja tahdon olla kuitenkin liian sitoutumaton neljänseinän sisälle.
 
vaihtelua
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Eivät, kun nukkuivat kotona heräämättä sen ajan, oli toki vahti :heart: :flower:
Ja se tekee sinusta hyvän äitin, että lapset nukkui heräämättä ja te saitte käydä baarissa? ja lapset ei tästä koskaan saa tietää ja voi sanoa kaikille, ettet ole käynyt ikinä missään :D
Minusta sinä kuulostat yksinäiseltä ja siltä, että kaipaat elämääsi jotain muuta.Vaikka sitä perunaa.
 
Koska en anna mieheni mennä tissibaariin

Koska en myy mitään lahjaksi saamaani tavaraa huutonetissä

Koska en käy baarissa ystävieni kanssa kuin kerran ja se oli kidutusta

Koska en täysimettänyt

Koska menin täyspäivä töihin kun lapsi oli 3kk.

Koska mieheni hoitaa lastamme kotona yksin

Koska emme vieraile ihmisten luona

Koska emme raahaudu väkisin lomamatkoille "arkea pakoon" ja tule kotiin kahta kärttysempänä

Koska hoidan vaalityötäni harrastuksenani vaikka odotan toista lasta

Koska en leiki että mieheni lapset olisivat omia lapsiani

Koska en tarvitse enkä pyydä apua lasten juhlien järjestämiseen ja järjestän ne niin, että ihmiset jotka eivät tule toimeen kesksenään tulevat eripäivinä

Sossutätiä täälläki odotellessa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Minusta on ihanaa kun on paljon lapsia ja elämää ympärillä, vihaan hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Kuolisin jos olisin lapseton sinkku :x
Eihän sulla oo kuin kaksi lasta, ja juuri kerroit että teillä ei koskaan käy vieraita ettekä te käy koskaan missään, eli missä sitä elämää & useita lapsia oikein on? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelua:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Eivät, kun nukkuivat kotona heräämättä sen ajan, oli toki vahti :heart: :flower:
Ja se tekee sinusta hyvän äitin, että lapset nukkui heräämättä ja te saitte käydä baarissa? ja lapset ei tästä koskaan saa tietää ja voi sanoa kaikille, ettet ole käynyt ikinä missään :D
Minusta sinä kuulostat yksinäiseltä ja siltä, että kaipaat elämääsi jotain muuta.Vaikka sitä perunaa.


*Reps* Käyn tänään ostamassa perunan ystäväkseni :heart:

No mutta kai minä voin teille kertoa. Olen itse valinnut tämän elämän. Minä pelkään olla yksin, en ole koskaan asunut yksin, en nukkunut yötä yksin enkä uskalla käydä edes kaupassa yksin. Tämä on sellainen vika joka minulla on ollut lapsesta asti.
Minusta on ihanaa kun on paljon lapsia ja elämää ympärillä, vihaan hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Kuolisin jos olisin lapseton sinkku :x
Tälläiseen on myös lääkkeet! ei ole häpeä hakea apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelua:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Eivät, kun nukkuivat kotona heräämättä sen ajan, oli toki vahti :heart: :flower:
Ja se tekee sinusta hyvän äitin, että lapset nukkui heräämättä ja te saitte käydä baarissa? ja lapset ei tästä koskaan saa tietää ja voi sanoa kaikille, ettet ole käynyt ikinä missään :D
Minusta sinä kuulostat yksinäiseltä ja siltä, että kaipaat elämääsi jotain muuta.Vaikka sitä perunaa.


*Reps* Käyn tänään ostamassa perunan ystäväkseni :heart:

No mutta kai minä voin teille kertoa. Olen itse valinnut tämän elämän. Minä pelkään olla yksin, en ole koskaan asunut yksin, en nukkunut yötä yksin enkä uskalla käydä edes kaupassa yksin. Tämä on sellainen vika joka minulla on ollut lapsesta asti.
Minusta on ihanaa kun on paljon lapsia ja elämää ympärillä, vihaan hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Kuolisin jos olisin lapseton sinkku :x
Mutta ymmärräthän, ei tuollanen pelko oo sulle hyväksi. Mitä jos miehes menisi vaikka kolmivuorotyöhön? Tai vaikka kuolisi? Joo, vaikee ajatella mitään kuolemaa yms. Ja kyllä ne lapsetkin kasvaa, loppujen lopuksi ihminen on aina yksin tässä maailmassa. Ihan tosi, mieti vielä tätä asiaa.

 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Meillä ei ole edes autoa ei me käydä missään eikä meillä käy vieraita. Viikon kohokohta on kaupassa käyminen :D
Te hajoisitte 2 päivässä mun elämään :LOL:
Voitais muuttaa saman tien keskelle ei mitään korpeen :LOL:
Ei tuo kyllä oikeasti hyvältä kuulosta. :/ Eikö sun lapset kaipaa kavereita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Ei me syödä perunaa, meidän lapset pitää siksi ottaa mahd. pian huostaan :LOL:
Ransiksia? Sipsejä? Never :| Yritän kuvitella miten tyhjää elämä olisi ilman sipejä :snotty:

Mä teen joskus kiusauksia perunasta, mutta noin niinkuin oikeesti todella vähän tulee syötyä. Vauvalle soseutan muiden juureksien kanssa.
Niin, olisi kamalaa jos ei söisi koskaan sipsejä. :eek:
Muuten meillä kyllä menee aika vähän perunoita.
 
pur
Joo siinäkin oot erikoinen täälä, että sulla on huumoria. On varmaan lapset hämentyneitä kun saa kokoajan ristiriitaista infoo :LOL: . Hei mitä siitä mitä muut ajattelee, eihän se aina kivalle tunnu. Munkin lapsista kun niitä viel siunaantuu tulee varmaan ainaski kylähulluja kun mä oon niinki sekaisin etten edes juo ja tykkään muutenki olla kotona omissa oloissa ja meinaan kattoo tosi tarkkaan missä seurassa lapsuutensa pörrää, meinaan taiteilla taulujani ja hoitaa eläimiä, en meinaa mierlistellä naapureita enkä niitten kakaroita ja meinaan joskus vajota täysin lapsen tasolle ja leikkiä lasteni kanssa, meinaanpa pakottaa ne tekemään oman osansa kotitöistäkin ja vaikka mitä :LOL: .
Hyvä kyllikki kun et lähe kaikkiin veivauksiin mukaan
 
selitys
-Koska emme käy koskaan ulkomailla
-Emme kyläile koko perheenä ikinä missään ( vain minä ja lapset, mies puuhaa omiaan)
- Emme juurikaan harrasta nykyisellään seksiä (ei edes lauantaisin pimeässä peiton alla)
- Ajattelen usein eroa
 
Kaikkihan nuo ovat aika käsitettävissä olevia eikä mitenkään hirveitä juttuja. :)

Ainoa mikä minua henkilökohtaisesti surettaisi olisi se, jos ei olisi kavereita joiden luona käydä tai jotka kävisivät meillä. Olisi myös minusta surullista, jos sukulaisia ei olisi tai välit heihin olisivat huonot. Itselleni ystävät, kaverit ja sukulaist ovat aika tärkeitä.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Koska en anna mieheni mennä tissibaariin

Koska en myy mitään lahjaksi saamaani tavaraa huutonetissä

Koska en käy baarissa ystävieni kanssa kuin kerran ja se oli kidutusta

Koska en täysimettänyt

Koska menin täyspäivä töihin kun lapsi oli 3kk.

Koska mieheni hoitaa lastamme kotona yksin

Koska emme vieraile ihmisten luona

Koska emme raahaudu väkisin lomamatkoille "arkea pakoon" ja tule kotiin kahta kärttysempänä

Koska hoidan vaalityötäni harrastuksenani vaikka odotan toista lasta

Koska en leiki että mieheni lapset olisivat omia lapsiani

Koska en tarvitse enkä pyydä apua lasten juhlien järjestämiseen ja järjestän ne niin, että ihmiset jotka eivät tule toimeen kesksenään tulevat eripäivinä

Sossutätiä täälläki odotellessa :LOL:
Tuo tummennettu nyt vähän iski silmään. Kun siis mä luulen että hyvinkin moni perhe menee ihan vapaaehtoisesti ja innoissaan lomamatkalle ja palaa sieltä kyllä varsin rentoutuneena takaisin.

Siis kun nyt kyse oli siitä mitä teette tai jätätte tekemättä toisin kuin muut...
 

Yhteistyössä