Vasta tällä palstalla olen tajunnut olevani tosi omituinen ja poikkeava.

Koska en ole saunonut koskaan kenenkään kanssa paitsi mieheni ja lasteni.
Eikä miehenikään sauno muiden kuin minun kanssa.

Koska en ole juuri baarissa käynyt lasteni syntymän jälkeen, eikä ole miehenikään eikä varsinkaan kumpikaan yksin.

Koska meillä lapset ei ole ikinä missään yökylässä, eikä meillä ole ikinä ollut yökyläläisiä (katsellaan sitten kun ovat kouluiässä).

Koska meillä kukaan mummoista ei ole ikinä hoitanut lapsia eikä varmasti hoidakaan.

Koska meillä ei ole kaveripariskuntia joiden luona me vierailtaisi ja ne meillä, eikä sukulaisia jotka kävisi kylässä tai me niillä.

Koska meillä ei ole unikoulutettu lapsia kumpikin alkoi nukkua lähes täysiä öitä vasta reilusti yli 2-vuotiaana.

Koska emme syö koskaan perunaa. Emmekä kalaa.

Koska meillä ei ole täysimetetty ketään, eikä kukaan ole nukkunut meidän vieressä.

Ja niin edelleen, lista on loppumaton. Kuinka nyt voin elää itseni kanssa :LOL: Mun lapsista tulee varmasti ihan helvetin epänormaaleja niin kuin minustakin :LOL:

Mitenkähän mä olenkin onnistunut tekemään kaiken just väärin :LOL:
 
Herneet pois nenusta sisko hyvä =)

Ehkä saa palstan täydeltä jos oikein muita arvostelee? Eikä siinä lapsi sairastunut yökylässä ketjussa ollut ollenkaan kyse baarireissusta.

Rauhotu hetken ja tuu sit uudestaan meitä kattoon :hug:
 
nimi jo kertoo
Mitä tarkoittaa : Koska en ole juuri baarissa käynyt lasteni syntymän jälkeen, eikä ole miehenikään eikä varsinkaan kumpikaan yksin.
?? Eli juuri koskaan? Olet siis kuitenkin käynyt baarissa lasten syntymän jälkeen, mutta et yksin ilman miestä ja teillä ei koskaan lapset ole olleet yö-kylässä? jotenkin nyt ei joku täsmää kyllikki :D
 
Tumpula
Tällä palstalla jokainen on jonkun mielestä epänormaali, täällä kun on paljon ihmisillä ja kaikilla on erilainen käsitys asioista ja erilaisia tapoja toimia.

Mitä sitä itseään toisiin vertaamaan, mä ainakin olen täysin sinut ratkaisujeni kanssa vaikka ne eivät täällä hyväksyntää saisikaan.
 
vieras
Mutta jos isovanhemmat hoitais lapsia, niin olisiko tilanne toinen? Parisuhteelle pitää myös antaa aikaa ja silloin se tarkoittaa sitä, että lapset ei ole paikalla :D Olisiko katkeran naisen puhetta?
 
nosto
Alkuperäinen kirjoittaja nimi jo kertoo:
Mitä tarkoittaa : Koska en ole juuri baarissa käynyt lasteni syntymän jälkeen, eikä ole miehenikään eikä varsinkaan kumpikaan yksin.
?? Eli juuri koskaan? Olet siis kuitenkin käynyt baarissa lasten syntymän jälkeen, mutta et yksin ilman miestä ja teillä ei koskaan lapset ole olleet yö-kylässä? jotenkin nyt ei joku täsmää kyllikki :D
Mitä tarkoitat tällä "en juuri baarissa käynyt" ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Ei me syödä perunaa, meidän lapset pitää siksi ottaa mahd. pian huostaan :LOL:
Kuka noin nyt muka väittää ;)
Ei meilläkään perunasta tykätä- ei se edes oikeasti ole sitä parasta ravintoa ravintoarvollisesti.

Puhalla nyt oikeasti se palkokasvisto sieltä nokanvarresta poies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Ei me syödä perunaa, meidän lapset pitää siksi ottaa mahd. pian huostaan :LOL:
Ransiksia? Sipsejä? Never :| Yritän kuvitella miten tyhjää elämä olisi ilman sipejä :snotty:

Mä teen joskus kiusauksia perunasta, mutta noin niinkuin oikeesti todella vähän tulee syötyä. Vauvalle soseutan muiden juureksien kanssa.
 
Jokainenhan tekee miten taaplaa, mutta jotenkin särähti korvaan toi ettei ole kavereita tai sukulaisia joilla vierailla... Oletteko siis ihan kokoajan oman perheen kesken? Ettekö kaipaa ikinä mitään muuta?

Vai olenkohan mä sitten se outo, mutta mä kaipaan niin paljon muitakin ihmisiä että jos en muutamaan päivään nää ketään muuta kuin oman perheen niin alkaa kyllä päässä heittää! Ja kyllä meillä lapsetkin kaipaa muita ihmisiä ja leikkiseuraa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nimi jo kertoo:
Mitä tarkoittaa : Koska en ole juuri baarissa käynyt lasteni syntymän jälkeen, eikä ole miehenikään eikä varsinkaan kumpikaan yksin.
?? Eli juuri koskaan? Olet siis kuitenkin käynyt baarissa lasten syntymän jälkeen, mutta et yksin ilman miestä ja teillä ei koskaan lapset ole olleet yö-kylässä? jotenkin nyt ei joku täsmää kyllikki :D
Samaa mietin. Aivan sama minulle tosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Ei me syödä perunaa, meidän lapset pitää siksi ottaa mahd. pian huostaan :LOL:
Kuka noin nyt muka väittää ;)
Ei meilläkään perunasta tykätä- ei se edes oikeasti ole sitä parasta ravintoa ravintoarvollisesti.

Puhalla nyt oikeasti se palkokasvisto sieltä nokanvarresta poies.
..ja tokko kukaan on väittänytkään, että perunan syöminen ois joku pakko..? Ehkä se on siitä muusta ruoka-aineympyrän toteutumisesta enempikin kiinni.
 
Mitä sillä on väliä, mitä muut tekee... tietysti jos saa sitten kicksejä siitä, että voi itseänsä ja omia tapojaan pitää parempina. Mutta en ymmärrä sitä hirveetä vertailua ja kilpailua, mitä äidit harrastaa.... varsinkin, kun se ei sitten mihinkään johda, kun kaikki on kuitenkin sitä mieltä, että ovat itte oikeessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Jokainenhan tekee miten taaplaa, mutta jotenkin särähti korvaan toi ettei ole kavereita tai sukulaisia joilla vierailla... Oletteko siis ihan kokoajan oman perheen kesken? Ettekö kaipaa ikinä mitään muuta?

Vai olenkohan mä sitten se outo, mutta mä kaipaan niin paljon muitakin ihmisiä että jos en muutamaan päivään nää ketään muuta kuin oman perheen niin alkaa kyllä päässä heittää! Ja kyllä meillä lapsetkin kaipaa muita ihmisiä ja leikkiseuraa.
Samaa itsekin kovasti ihmettelin. Ja jos ei käy ikinä missään, eikä oo koskaan ilman lapsiaan.. Niin mulla leviäis kyllä pää. Ja täytyy myöntää, että luulen, että jossain vaiheessa myös PKn pää tekee saman.. :ashamed:

Onkos lapset nyt minkä ikäset?
 
..minkä ikäiset muksut teil on? ..minkä verran sun miehes osallistuu lastenhoitoon - ootko yksinäs ikinä missään sillei, että miehes on lasten kans kotona?

Huumoria juu osittain, mutta paljon joka tapauksessa asiaakin..
 

Yhteistyössä