Vasta isku uraohjuksille hyvältä äidiltä! ;)

Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijan, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäällikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunnittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. Työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan.
Kopioi seinällesi, jos olet ylpeä ÄITI!! :) ?

Lainaus facebokista! Tämä oli ihana, kukaan ei kyllä tee niin paljon töitä kun äiti kotona. <3

"vieras"
Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijan, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäällikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunnittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. Työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan.
Kopioi seinällesi, jos olet ylpeä ÄITI!! :) ?

Lainaus facebokista! Tämä oli ihana, kukaan ei kyllä tee niin paljon töitä kun äiti kotona. <3
Minäkin teen tämän kaiken ja lisäksi käyn vielä töissä kodin ulkopuolella :)

Olet huono provo. Teet liikaa näitä samantyyppisiä, pöyristyttäviä aloituksia.
Tottakai olen probvo kun kehtaan olla avoimesti äiti joka laittaa ihan kaikessa lapset edelle. Nykymaailmassa miltei mahdotonta ja heti epäillään feikiksi jos huomataan että nyt on liian hyvä äiti ollakseen totta. Mutta huudelkaa te vain provoksi, ei se mitään muuta.

Tottakai olen probvo kun kehtaan olla avoimesti äiti joka laittaa ihan kaikessa lapset edelle. Nykymaailmassa miltei mahdotonta ja heti epäillään feikiksi jos huomataan että nyt on liian hyvä äiti ollakseen totta. Mutta huudelkaa te vain provoksi, ei se mitään muuta.
mitäs sä sit laitat ittes edelle ku lapset muuttaa kotoa:D

Tuleeks susta sellanen stalkkerimutsi jolla ei oo muuta tekemistä kuin tehdä itsestään tarpeellisen:D

"Entinen Ksantippa S."
Minä se vasta hyvä äiti olenkin. Sen lisäksi että olen 24/7 äiti, käyn vielä lisäksi töissä ja elätän perheen. Lapsi saa olla kahdestaan kotona maailman parhaan isän kanssa :)

"huh"
Mä koen olevani hyvä äiti, paras lapselleni, vaikka käynkin töissä. Hoidan ihan nuo samat asiat kuin kotiäitikin, mutta tienaan silti elantomme. Lapsi saa virikettä ja näkee elämää kodin ulkopuolella, koska käy hoidossa. Silti vietän kerran kuussa oman viikonlopun kun lapsi menee isälleen.

"Entinen Ksantippa S."
Työssä käyvillä äideillä on yllättävän paljon aikaa palstailla ;) Mitähän työnantajanne tykkäävät.
Totta kai työssä käyvät äidit ehtivät palstailla. Heillähän on kahvitaukoja, vessataukoja, ruokataukoja, tupakkataukoja ja vaikka mitä. Silloin kun työpöytänsä ääreen istahtavat, ovat lomalla kotiäidin hommista :)

Enemmän minua ihmetyttää, kuinka kotiäidit ehtivät palstailla, kun tekevät nukkuessaankin useampaa ammattia kerralla.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä