No on kyllä erilaisia juu, mutta kyllä kaikilla ihmisillä sentään virtsaputken suu on ja se ei ole klitoriksessa.Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Tiedättekö kuulkaa ihmiset, että niitä naisten värkkejä on aika paljon eri näköisä ja erilaisia?? Naisen anatomia on aika vaikea!
T. Monen monta naisen pissareikää etsinyt katetroinnin yhteydessä, ei ole helppoa!!
Siis voiko oikeasti pissareikä olla klitoriksessa??? En voi uskoa... oikeasti hei.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Uskokaa jo, naisia on erilaisia
Ainakin mä nauran näin vaihtelun vuoksi Eli kiitos siitä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Se pyytää anteeksi ja mä lupaan sen puolesta etten enää näpyttele tänne sen kommentteja :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi vittu noita sun ukkos juttuja!!!
Hyvä etten räkässy mun iltapalaa näppikselle ku luin ton :xmas:
No hitto, kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ainakin mä nauran näin vaihtelun vuoksi Eli kiitos siitä :hug:
ei, se "kieleke" löytyy kyllä...ootko varma ettei se sun reikä ole oikeesti se kieleke juttu??? tutki tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:No ei oo kyllä mitään reikää tossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)Alkuperäinen kirjoittaja siis:minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia
Siis mulla Ööhillä on klitoriksen päässä reikä ja tytöillä myös. Sen lisäks on ne kaks isoa reikää tietysti, mutta pissareikä on sen hupun alla. Olen aina luullu et kaikilla on niin ja siks oon ihan hoooomoilasena että jollain ei ookkaan pissareikä sen klitanhupunalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei klitoriksen päässä mitään reikää ole! Siinä on vain se klitoriksen huppu, joka suojaa klitoriksen herkkää huippua. Pissareikä löytyy ihan tuolta, missä tuon kuvan mukaankin se on.Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:No ei oo kyllä mitään reikää tossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)Alkuperäinen kirjoittaja siis:minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia
Mutta kyllä varmaan se reikä voi joillain olla ylempänäkin.
ei voi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis voiko oikeasti pissareikä olla klitoriksessa??? En voi uskoa... oikeasti hei.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Uskokaa jo, naisia on erilaisia
Tuletko tarkistamaan ?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No on kyllä erilaisia juu, mutta kyllä kaikilla ihmisillä sentään virtsaputken suu on ja se ei ole klitoriksessa.Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Tiedättekö kuulkaa ihmiset, että niitä naisten värkkejä on aika paljon eri näköisä ja erilaisia?? Naisen anatomia on aika vaikea!
T. Monen monta naisen pissareikää etsinyt katetroinnin yhteydessä, ei ole helppoa!!
Tuletko tarkistamaan ?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No on kyllä erilaisia juu, mutta kyllä kaikilla ihmisillä sentään virtsaputken suu on ja se ei ole klitoriksessa.Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Tiedättekö kuulkaa ihmiset, että niitä naisten värkkejä on aika paljon eri näköisä ja erilaisia?? Naisen anatomia on aika vaikea!
En kyllä usko! siirräs sitä huppua ja tutki tarkemmin .... pissa reikää ei välttämättä edes näe!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis mulla Ööhillä on klitoriksen päässä reikä ja tytöillä myös. Sen lisäks on ne kaks isoa reikää tietysti, mutta pissareikä on sen hupun alla. Olen aina luullu et kaikilla on niin ja siks oon ihan hoooomoilasena että jollain ei ookkaan pissareikä sen klitanhupunalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei klitoriksen päässä mitään reikää ole! Siinä on vain se klitoriksen huppu, joka suojaa klitoriksen herkkää huippua. Pissareikä löytyy ihan tuolta, missä tuon kuvan mukaankin se on.Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:No ei oo kyllä mitään reikää tossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)Alkuperäinen kirjoittaja siis:minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia
Siis mulla Ööhillä on klitoriksen päässä reikä ja tytöillä myös. Sen lisäks on ne kaks isoa reikää tietysti, mutta pissareikä on sen hupun alla. Olen aina luullu et kaikilla on niin ja siks oon ihan hoooomoilasena että jollain ei ookkaan pissareikä sen klitanhupunalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Ei klitoriksen päässä mitään reikää ole! Siinä on vain se klitoriksen huppu, joka suojaa klitoriksen herkkää huippua. Pissareikä löytyy ihan tuolta, missä tuon kuvan mukaankin se on.
Olen aivan 100% varma. Sitä kielekkeen huppua kun vetää vähän taaksepäin, niin siellä on semmonen "halkeama" taikka vähän kuin minikokoiset häppärit sisällä ja sieltä välistä se pissa tulee, muita reikiä ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja ---:ei, se "kieleke" löytyy kyllä...ootko varma ettei se sun reikä ole oikeesti se kieleke juttu??? tutki tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:No ei oo kyllä mitään reikää tossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)Alkuperäinen kirjoittaja siis:minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja cothis:No hitto, kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ainakin mä nauran näin vaihtelun vuoksi Eli kiitos siitä :hug:
Ei täälläkään oo viime aikoina paljoa naureskeltu, tästä on hyvä jatkaa
Mulla on ihan samalla tavalla. Olen ihan ihmeissäni näiden muiden anatomiasta, olen luullut että suurimmalla osalla on näin kuin minullaAlkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Olen aivan 100% varma. Sitä kielekkeen huppua kun vetää vähän taaksepäin, niin siellä on semmonen "halkeama" taikka vähän kuin minikokoiset häppärit sisällä ja sieltä välistä se pissa tulee, muita reikiä ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja ---:ei, se "kieleke" löytyy kyllä...ootko varma ettei se sun reikä ole oikeesti se kieleke juttu??? tutki tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Siis oikeestiko teillä on joku reikä siinä? Siis onko teillä sitte klitoriksen päässä reikää ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ööh.:No ei oo kyllä mitään reikää tossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikö teillä ole "pissareikää" sitten ollenkaan tuossa mihin se on kuvassa merkitty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:Siis juu... oon kanssa ihan ymmälläni. Kyllä mulla ja mun tytöillä se pissa tulee ihan sen päästä, mikä on tuossa kuvassakin nimetty klitorikseksi (ja sen sijainnin oon sentään "aina" tienny)Alkuperäinen kirjoittaja siis:minulla sattuu virtsaputkeen, kun kosken klitorista. se on niin lähellä.. ei taida olla normaalia
itse asiassa voi. se on yllättävän suuri prosentti ihmisiä joilla ne värkit eivät ole oppikirjan mukaiset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis voiko oikeasti pissareikä olla klitoriksessa??? En voi uskoa... oikeasti hei.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Uskokaa jo, naisia on erilaisia
No voin tulla. Ne voi olla niin lähekkäin että vaikuttaa siltä että virtsaputki tulee klitoriksesta, mutta tää on vähän sama kuin joku mies sanoisi että sillä virtsaputken pää sijaitsee kiveksissä. Kai se mahdollista on mutta erittäin harvinainen anomalia siinä olisi kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja ööh.:Tuletko tarkistamaan ?
Okei, nyt mä olen hoomoilasena. Virtsaputken suu siis klitoriksen hupun alla. Jännää on anatomia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mulla Ööhillä on klitoriksen päässä reikä ja tytöillä myös. Sen lisäks on ne kaks isoa reikää tietysti, mutta pissareikä on sen hupun alla. Olen aina luullu et kaikilla on niin ja siks oon ihan hoooomoilasena että jollain ei ookkaan pissareikä sen klitanhupunalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ööh.:Ei klitoriksen päässä mitään reikää ole! Siinä on vain se klitoriksen huppu, joka suojaa klitoriksen herkkää huippua. Pissareikä löytyy ihan tuolta, missä tuon kuvan mukaankin se on.
Tästä olen kuullut. Suosikin palstalta tullut opittua tämä asia jo 12-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja olettekos:Olettekos sitä kuullleet, että joillakin pissa tulee emättimestä? Minä olen, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.
Kustaan ristiin, runkkaillaan sormia ja nauretaan kun mällit lentää suusta tai jotain :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin on