Vasen jalka puutuu taas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuvat otettu viimeksi,kun alkoi jalka puutumaan.Mitään syytä ei löytynyt ja vaiva meni ohi.Nyt on viikon verran taas jalka puutunut ja kipeä.Kipu on tuossa lonkan tietämillä,lähellä selkärankaa.

Tuo vasen puoli on muutenkin sellainen,että ei kestä nukkua sillä kyljellä,kun puutuu käsi ja jalka.Lisäksi aina näihin kipu aikoihin tulee aivan tajuton väsymys.

Mitä ihmettä tämä voi olla?Lääkäriin menen ensi viikolla onneksi.
 

Similar threads

Yhteistyössä