Vasemmiston älyköillä normaali lauantai-ilta: aiheuttivat yli 100.000 euron vahingot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oli varmasti hauskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruusutarha turhaan odotat perusteluja, niitä kun on harvemmin noihin ton tyyppisiin kommentteihin olemassa :D

onnittelut vaan krut, kun ennakkoluulosi ja tunneperäiset yleistyksesi osuivat omaan nilkkaasi kerta toisensa jälkeen. Jospa oisit itse vähän suvaitsevaisempi? Ei taitais sun lasinen ego kestää semmosta, pelkäät ettei muut pitäis sua ollenkaan miehenä.

Vai mitä oikeen pelkäät? Et sä ton hölmömpää itsestäsi sais tehtyä vaikka oisit vähän vähemmän defensiivinen ja tuomitseva.

ruusutarha, sää todistat ite joka viestissäs olevas kukkahattutäti, ei sitä mun vaikuta todistaa

ja niin kauan kuin linjoja jää amiksessa täyttämäti niin mun väite opiskelupaikan saamisen helppoudesta jää pätemään

ruusutarha, sää todistat ite joka viestissäs olevas kukkahattutäti, ei sitä mun vaikuta todistaa

ja niin kauan kuin linjoja jää amiksessa täyttämäti niin mun väite opiskelupaikan saamisen helppoudesta jää pätemään

Väite että yleistän kaikki suomalaismiehet junteiksi perustuu mihin?

Sun väittees täällä pätee kilpaa mut fakta tässä yhteiskunnassa on se, että opiskelupaikkoja on kymmeniä tuhansia vähemmän kuin niiden hakijoita.

Jos on esim. tuhat opiskelupaikkaa, joihin hakijat eivät löydä, niin se ei ole olennaista kokonaisongelman kannalta, kun niitä opiskelupaikattomia nuoria olisi edelleen 55 000-100 000 vaikka muutama menis amikseen.

Väite että yleistän kaikki suomalaismiehet junteiksi perustuu mihin?

Sun väittees täällä pätee kilpaa mut fakta tässä yhteiskunnassa on se, että opiskelupaikkoja on kymmeniä tuhansia vähemmän kuin niiden hakijoita.

Jos on esim. tuhat opiskelupaikkaa, joihin hakijat eivät löydä, niin se ei ole olennaista kokonaisongelman kannalta, kun niitä opiskelupaikattomia nuoria olisi edelleen 55 000-100 000 vaikka muutama menis amikseen.

toisaalta, kokonaisia yksiköitä joudutaan lakkauttamaan sen takia kun ei ole tarpeeksi hakijoita

ongelma ei ole siinä etteikö koulutuspaikkoja ole kaikkinensa riittävästi vaan siinä, että kermaperseille kelpaavia paikkoja ei ole riittävästi

toisaalta, kokonaisia yksiköitä joudutaan lakkauttamaan sen takia kun ei ole tarpeeksi hakijoita

ongelma ei ole siinä etteikö koulutuspaikkoja ole kaikkinensa riittävästi vaan siinä, että kermaperseille kelpaavia paikkoja ei ole riittävästi

Sulla on sitten sellainen mielipide, selvä.

Mites nyt toi väite että mä yleistän kaikki suomalaismiehet junteiksi?

Sä oot liimannut muhun liudan ennakkoluuloja, jotka kohdistuu ties mihin, en todellakaan tiedä mihin, mutta kertoo enempi siitä, että kuvittelet olevasi hyväkin ihmistuntija, nokkela tai jotain.

Mä en kyllä usko, että missään asiassa sun ennakkoluulot ja se, mitä mä oon tai en oo, kohtaa. Ei kannattaisi sunkaan luulla niin.

[QUOTE="Pennonen";30499426]No eipä tuo itseasiassa ole edes kovin vaikeaa, sen taidat tietää itsekkin.[/QUOTE]

Siis täh nyt ihan oikeasti, mä oon kyllä sitä mieltä että kirjautuneena voi kirjoittaa vain omalla nimimerkillä. Miten kukkahattutäti vois edes olla niin ovela?

Emmä tiiä tarkalleen mikä on kukkahattutäti.

Mua kieltämättä epäilyttää, että kuinka hyvin sitten täyttäisin ne kriteerit, jos niihin kuuluu tuomita ne, joiden kanssa on eri mieltä, esim. rasistit, ja lässyttää moraalista, käsitänkö oikein?

sää tunnut sanovan kaikkia rasistiksi ja annat ainakin tekstiesi perusteella olettaa kaikkien olevan tyhmiä, jotka ovat eri mieltä asioista kuin sinä.

Kukkahattutäti olettaa oman ideologiansa olevan se ainoa oikea totuus.

kukkahattutäti on tyypillisesti semmonen kirkasotsainen idealisti jolla on pari kolme agendaa (esim. suvaitsevaisuus, ympäristö ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus) ja kieltäytyy näkemästä kokonaiskuvaa näiden valitsemiensa agendojen ympärillä (esim. talouskasvu)

sää tunnut sanovan kaikkia rasistiksi ja annat ainakin tekstiesi perusteella olettaa kaikkien olevan tyhmiä, jotka ovat eri mieltä asioista kuin sinä.

Kukkahattutäti olettaa oman ideologiansa olevan se ainoa oikea totuus.

Mä olen sanonut rasistiseksi sitä, että muslimeja solvataan siinä keskustelussa tyyliin paskannetaan päälle sun muuta, rasismiahan ne kommentit on, ei siitä pääse mihinkään.

kukkahattutäti on tyypillisesti semmonen kirkasotsainen idealisti jolla on pari kolme agendaa (esim. suvaitsevaisuus, ympäristö ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus) ja kieltäytyy näkemästä kokonaiskuvaa näiden valitsemiensa agendojen ympärillä (esim. talouskasvu)

Lisäksi luin tällaisen kuvauksen, mikä on vähän erilainen kuin tuo sun kuvaus, mutta ehkä kantava ajatus on osittain sama
Kukkahattut

No, mun mielestä en täytä kriteerejä, vaikka kannatankin pehmeitä arvoja. Vai riittääkö se yksinään?

Viimeksi muokattu:
no hyvä olis lisäks olla tommonen laput silmillä kulkeva yhden totuuden täitsy

Noh en oo sellainen. Ite oot sitten se rasistijuntti, jos mä muka oon kukkis, kun kriteerit on noin matalalla.

Mä kannatan pehmeitä arvoja koska oon tunteellinen ja empaattinen ihminen, mutta oon sitä ihan aidosti ja omalla tavallani, en oo ottanut mistään taulusta elämänohjeitani, en oo moraalinvartija enkä tuomitse käytännön elämässä toisia ihmisiä.

Noh en oo sellainen. Ite oot sitten se rasistijuntti, jos mä muka oon kukkis, kun kriteerit on noin matalalla.

Mä kannatan pehmeitä arvoja koska oon tunteellinen ja empaattinen ihminen, mutta oon sitä ihan aidosti ja omalla tavallani, en oo ottanut mistään taulusta elämänohjeitani, en oo moraalinvartija enkä tuomitse käytännön elämässä toisia ihmisiä.

emmää oikeestaan rasisti oo vaikka oonki juntti

mua sapettaa verovarojen tuhlaaminen toissijaisiin kohteisiin, muuten mulle ihonväri olis ihan se ja sama

Yhteistyössä