Vasemmiston älyköillä normaali lauantai-ilta: aiheuttivat yli 100.000 euron vahingot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oli varmasti hauskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kaiken tämän väännön jälkeen voin kertoa, että esim ne kuvissa esillä olleet pyörätelinesankarit on tunnistettu teinijonneiksi, jotka rikkovat vain rikkomisen vuoksi. Facessa amisautoja ja mäkkäriä, ei kuulosta kovinkaan anarkistiselta tai vasemmistolta. Ei siis mitäään nähtävää, hajaantukaa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ja kaiken tämän väännön jälkeen voin kertoa, että esim ne kuvissa esillä olleet pyörätelinesankarit on tunnistettu teinijonneiksi, jotka rikkovat vain rikkomisen vuoksi. Facessa amisautoja ja mäkkäriä, ei kuulosta kovinkaan anarkistiselta tai vasemmistolta. Ei siis mitäään nähtävää, hajaantukaa.

No tässäpä hienot perustelut sille, että asialla ei ole mitään tekemistä vasemmiston kanssa..

:D

Oikeesti, hävettääkö?

no tuohan on suomeksi että haluan loisia muiden kustannuksella eli punavihreiden periajatus

Mun poliittinen kanta on muodustunut periaatteiden eikä oman elämän tai oman edun mukaan. En mä saa siitä mitään suoraa henkilökohtaista hyötyä, että kannatan niitä arvoja mitä kannatan tai äänestän ketä äänestän. Jännää, että se liittyy susta johonkin loisimiseen.

justjust.. vai oletko empaattinen vain niitä kohtaan, jotka edistää sinun maailmankuvaasi?

Mä tarkoitin nyt ihan yleisesti että autan tuttuja enempi kuin jaksaisin ja kannatan tasa-arvoa nimenomaan siksi, että se on musta oikein.

Toki ajattelen niin, että tasa-arvo on lopulta kaikkien etu, eikä vain niiden jotka on nyt huonommassa asemassa.

Mutta ei se mua itseäni hyödytä jos jauhan täällä vasemmiston ja anarkistien eroista.

skp_vasemmistoliitto.png

ootko ite perustellu kunnolla yhtäkään väitettäs?

Pitääkö mun linkittää tähän mun omat viestit uudestaan vai missä mättää?

Sä sen sijaan et esim. sitä, että jos ne 55000 - 100000 lukion käynyttä ilman opiskelupaikkaa olevaa nuorta hakis amikseen, niin ne pääsis sinne. Näytä se tilasto jossa on tuollainen määrä avoimia opiskelupaikkoja ja se uutinen, jossa kerrotaan, että koulut kilpailee keskenään saadakseen opiskelijoita tyhjänä ammottaville linjoille.

Etkä sitä, että tuolla ylempänä sanot mun arvojen olevan suomeks sanottuna loisimisen kannatusta tai jotain, selvennä sitäkin ihan rauhassa. Miten se on loisimista? Oonko mä loisija kun mun arvot on empatia+tasa-arvo, vai mitä noilla yhden rivin kommenteillasi meinaat?

Yhteistyössä