Vasemmistolaiset "aktivistit" polttivat useita linja-autoja

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyssäri eläinaktivisteille. Kun niin tykkäätte päästää niitä minkkejä vapaaks,niin kai teillä on tussarit ladattuna että voitte ne minkit tappaa kun ne terrorisoi luonnossa vapaana eläviä? Häh ai ei? Miksi vesilinnut ja niiden poikaset on sit jotenkin vähempiarvoisia?? Kysyn vaan.,.

Kuten joku ehdotti. Menkää helvetti tekee sitä työtänne vaikka Kiinaan tai Intiaan.Siellä eläinten kaltoin kohetelu on oikeaa todellisuutta. Kuormat joissa sikoja on päällekäin niin ettei ne pysty liikkumaan. Tai kun eläin kidutetaan hakkaamalla kuoliaaksi. Siellä olis teille työtä. VITTUAKO se kiinalaista possua helpotta kun tuhoatte jonkun elannon polttamalla linja-autoja? Käyttekö te oikeasti täysillä??

vierailija
Sä ootkin sitten varmaan ainoa jota naurattaa! Täytyy kyllä olla melkoisen kieroutunut, jos tällainen asia saa nauramaan. Voisitko vaikka kertoa, että mikä tässä asiassa niin hauskaa on?
Mulla ei ole mitään tekemistä ton asian kanssa. Mua naurattaa tälläsissä se että niissä on jotain tosi huvittavaa. Se että jotkut keksii että poltetaan bussit ja siitä tuli paljon savua niin se naurattaa. Varmaan se että tossa ei ollut kauheesti mitään järkeä niin se mua naurattaa. Kyllä mä tunnen muitakin joita naurattaa. ei sille voi mitään että naurattaa.

Suomen media luokittelee EVR:n "kansalaisliikkeeksi" ja sen jäsenet "aktivisteiksi".
On tosiaan mielenkiintoista, että näitä huligaaneja ja terroristeja nimitellään "aktivisteiksi" silloin, kun he ovat vihreään tai punaiseen kallellaan. Jos Odinit ryhtyisivät polttamaan vastaanottokeskuksia, kutsuttaisiinko heitä kansallisuusaktivisteiksi? Jos ei, miksi?

vierailija
On tosiaan mielenkiintoista, että näitä huligaaneja ja terroristeja nimitellään "aktivisteiksi" silloin, kun he ovat vihreään tai punaiseen kallellaan. Jos Odinit ryhtyisivät polttamaan vastaanottokeskuksia, kutsuttaisiinko heitä kansallisuusaktivisteiksi? Jos ei, miksi?
Tosi iso ero. Mä en ymmärrä miten et ymmärrä. Tossa on kyse ihmisten hengestä ja siitä että ne pääsee turvaan. Tossa toisessa vaan tuhoutuu jonkun sellasen omaisuutta joka on rikas ja ne saa vakuutuksesta takasin. Vakuutusyhtiöillä olis varmasti rahaa maksaa vaikka miljoona bussia tai kirkkoa. Ei se vaikuta niihin kun niillä on niin paljon rahaa.

vierailija
Tosi iso ero. Mä en ymmärrä miten et ymmärrä. Tossa on kyse ihmisten hengestä ja siitä että ne pääsee turvaan. Tossa toisessa vaan tuhoutuu jonkun sellasen omaisuutta joka on rikas ja ne saa vakuutuksesta takasin. Vakuutusyhtiöillä olis varmasti rahaa maksaa vaikka miljoona bussia tai kirkkoa. Ei se vaikuta niihin kun niillä on niin paljon rahaa.
Oot kyllä tosi tyhmä! Meinaatko että kaikki yrittäjät on jotain rikkaira, ja että noita busseja ostellaan tosta noin vaan! Ääliö olet! Ei kenelläkään ole oikeutta mennä tuhoamaan toisen omaisuutta. Ja tuolla sun idariajatusmaailmalla, vakuutusyhtiöt nostaa hintojaan, ja toiseksi, mistähän ne vakuutusyhtiöiden rahat tulee? No kuluttajalta tietenkin. Sun on pakko olla provo, kukaan ei voi olla noin tyhmä!!

vierailija
Odinit ovat tapetilla, koska vihervahemmisto kokee heidät POLIITTISENA uhkana. Jos Odinit olisivat ilman aatteellista pohjaa saisivat he partioida aivan rauhassa.
Odinit ovat jatkuvasti tapetilla koska he estävät ikunniakansalaisia suorittamasta kulttuuriinsa kuuluvia raiskauksia, ahdisteluja ja pahoinpitelyjä. Sellainen ei vihervasemmistolle nyt vaan kertakaikkiaan sovi, vaan Odinit on raivattava pois tieltä keinolla millä hyvänsä.

vierailija
Odinit ovat jatkuvasti tapetilla koska he estävät ikunniakansalaisia suorittamasta kulttuuriinsa kuuluvia raiskauksia, ahdisteluja ja pahoinpitelyjä. Sellainen ei vihervasemmistolle nyt vaan kertakaikkiaan sovi, vaan Odinit on raivattava pois tieltä keinolla millä hyvänsä.
Vihervassarien ja suvakkien ajattelumaailmaa ei tod voi muut käsittää. Olisi tosi kiva tietää noin prosentuaalisesti, paljonko Suomen kansasta ihan todella omaa heidän kaltaistensa ajattelumaailman?

Asiaan on siis selvä. Mielestäsi vakuutettua omaisuutta saa tuhota vapaasti. Vastaanottokeskuksilla on jo palovakuutukset, lisäksi monet niistä ovat varakkaiden henkilöiden, säätiöiden tai yritysten omistamia. Niiden polttaja on siis aktivisti määritelmäsi mukaan.

Yhteistyössä