Vasemmisto raivoissaan suunnitelmansa epäonnistumisesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka vassarit eivät sitä tunnusta, heitä osaa isosti harmittaa Trumpin selviytyminen hengissä salamurhayrityksestä.

Vassarit saivat kuitenkin uuden marttyyrin.
 
vierailija
Kuten toisessa viestissäni jo totesin, Sanna-jankuttajan ajatusmaailma on vaikeaselkoinen. Donald on iäkäs ja luonnollinen kuolema voi noutaa hänet minä päivänä tahansa. Ei nuoren pojanklopin olisi tarvinnut sen päivän koittamista jouduttaa. Mt-asioita on vaikea käsittää. Sen huomaa joka kerta, kun avaa tämän perhepalstan. Kenen tahansa omainen voi vinksahtaa, ja lähteä tuhon tielle.
Katsoin illalla saippuasarjan vasstentahtoisesti. Murhan uhri makasi sairaalassa, jossa hänelle tehtiin kuolinsyy selvitys. Myrkytys oli nopea selvittää. Naislääkäri laittoi peiton ihanan Hollisin kasvoille ja sanoi olevansa pahoillaan hänen poismenosta. Luna käytti kuolemisesta sanaa pass away.
Donaldin tapauksessa luoti passed away. Sain viime syksynä huonolla kielitaidollani sekopäisen valkoihoisen miehen laskemaan aseensa. Erehdyin ovesta, ja hän luuli minua ties miksi. Jos tarinan kulku olisi mennyt toisin, luoti ei olisi ohittanut minua, ja hyvin moni tällä palstalla olisi ollut suunnattoman iloinen ja helpotttunut. Ehkäpä he olisivat itse kukin käyneet laskemassa seppeleen kotikorttelinsa alepan kynnykselle.
Ota elämä rauhallisesti ap. Putin uhkaa Eurooppaa isolla ohjusiskulla. Mikä hetki tahansa kuka tahansa meistä hajoaa savuna ilmaan tai jää rakennuksen jätteiden loukkuun. Ehkä sinä innokkaaana palstailijana jatkat sieltä kirjoittamista, jos nettiyhteytesi on kondiksessa. Luin eilen uutisista, että Telia ja Elisa ovat olleet hyökkäysten kohteena. Siitä kai johtui, että nettini reistaisi joku aika sitten. Tein kaikki mahdolliset testaukset ja pyörittelin päätäni. Onnekseni ongelma passed away melko pian.
 
vierailija
Kuten toisessa viestissäni jo totesin, Sanna-jankuttajan ajatusmaailma on vaikeaselkoinen. Donald on iäkäs ja luonnollinen kuolema voi noutaa hänet minä päivänä tahansa. Ei nuoren pojanklopin olisi tarvinnut sen päivän koittamista jouduttaa. Mt-asioita on vaikea käsittää. Sen huomaa joka kerta, kun avaa tämän perhepalstan. Kenen tahansa omainen voi vinksahtaa, ja lähteä tuhon tielle.
Katsoin illalla saippuasarjan vasstentahtoisesti. Murhan uhri makasi sairaalassa, jossa hänelle tehtiin kuolinsyy selvitys. Myrkytys oli nopea selvittää. Naislääkäri laittoi peiton ihanan Hollisin kasvoille ja sanoi olevansa pahoillaan hänen poismenosta. Luna käytti kuolemisesta sanaa pass away.
Donaldin tapauksessa luoti passed away. Sain viime syksynä huonolla kielitaidollani sekopäisen valkoihoisen miehen laskemaan aseensa. Erehdyin ovesta, ja hän luuli minua ties miksi. Jos tarinan kulku olisi mennyt toisin, luoti ei olisi ohittanut minua, ja hyvin moni tällä palstalla olisi ollut suunnattoman iloinen ja helpotttunut. Ehkäpä he olisivat itse kukin käyneet laskemassa seppeleen kotikorttelinsa alepan kynnykselle.
Ota elämä rauhallisesti ap. Putin uhkaa Eurooppaa isolla ohjusiskulla. Mikä hetki tahansa kuka tahansa meistä hajoaa savuna ilmaan tai jää rakennuksen jätteiden loukkuun. Ehkä sinä innokkaaana palstailijana jatkat sieltä kirjoittamista, jos nettiyhteytesi on kondiksessa. Luin eilen uutisista, että Telia ja Elisa ovat olleet hyökkäysten kohteena. Siitä kai johtui, että nettini reistaisi joku aika sitten. Tein kaikki mahdolliset testaukset ja pyörittelin päätäni. Onnekseni ongelma passed away melko pian.
Mitä tajunnanvirtaa...
 
vierailija
Kuten toisessa viestissäni jo totesin, Sanna-jankuttajan ajatusmaailma on vaikeaselkoinen. Donald on iäkäs ja luonnollinen kuolema voi noutaa hänet minä päivänä tahansa. Ei nuoren pojanklopin olisi tarvinnut sen päivän koittamista jouduttaa. Mt-asioita on vaikea käsittää. Sen huomaa joka kerta, kun avaa tämän perhepalstan. Kenen tahansa omainen voi vinksahtaa, ja lähteä tuhon tielle.
Katsoin illalla saippuasarjan vasstentahtoisesti. Murhan uhri makasi sairaalassa, jossa hänelle tehtiin kuolinsyy selvitys. Myrkytys oli nopea selvittää. Naislääkäri laittoi peiton ihanan Hollisin kasvoille ja sanoi olevansa pahoillaan hänen poismenosta. Luna käytti kuolemisesta sanaa pass away.
Donaldin tapauksessa luoti passed away. Sain viime syksynä huonolla kielitaidollani sekopäisen valkoihoisen miehen laskemaan aseensa. Erehdyin ovesta, ja hän luuli minua ties miksi. Jos tarinan kulku olisi mennyt toisin, luoti ei olisi ohittanut minua, ja hyvin moni tällä palstalla olisi ollut suunnattoman iloinen ja helpotttunut. Ehkäpä he olisivat itse kukin käyneet laskemassa seppeleen kotikorttelinsa alepan kynnykselle.
Ota elämä rauhallisesti ap. Putin uhkaa Eurooppaa isolla ohjusiskulla. Mikä hetki tahansa kuka tahansa meistä hajoaa savuna ilmaan tai jää rakennuksen jätteiden loukkuun. Ehkä sinä innokkaaana palstailijana jatkat sieltä kirjoittamista, jos nettiyhteytesi on kondiksessa. Luin eilen uutisista, että Telia ja Elisa ovat olleet hyökkäysten kohteena. Siitä kai johtui, että nettini reistaisi joku aika sitten. Tein kaikki mahdolliset testaukset ja pyörittelin päätäni. Onnekseni ongelma passed away melko pian.
Ei kannattaisi yrittää päteä olemattomalla kielitaidolla. Miten pystyit kommunikoimaan dyynikojootin kanssa?
 
vierailija
Kuten toisessa viestissäni jo totesin, Sanna-jankuttajan ajatusmaailma on vaikeaselkoinen. Donald on iäkäs ja luonnollinen kuolema voi noutaa hänet minä päivänä tahansa. Ei nuoren pojanklopin olisi tarvinnut sen päivän koittamista jouduttaa. Mt-asioita on vaikea käsittää. Sen huomaa joka kerta, kun avaa tämän perhepalstan. Kenen tahansa omainen voi vinksahtaa, ja lähteä tuhon tielle.
Katsoin illalla saippuasarjan vasstentahtoisesti. Murhan uhri makasi sairaalassa, jossa hänelle tehtiin kuolinsyy selvitys. Myrkytys oli nopea selvittää. Naislääkäri laittoi peiton ihanan Hollisin kasvoille ja sanoi olevansa pahoillaan hänen poismenosta. Luna käytti kuolemisesta sanaa pass away.
Donaldin tapauksessa luoti passed away. Sain viime syksynä huonolla kielitaidollani sekopäisen valkoihoisen miehen laskemaan aseensa. Erehdyin ovesta, ja hän luuli minua ties miksi. Jos tarinan kulku olisi mennyt toisin, luoti ei olisi ohittanut minua, ja hyvin moni tällä palstalla olisi ollut suunnattoman iloinen ja helpotttunut. Ehkäpä he olisivat itse kukin käyneet laskemassa seppeleen kotikorttelinsa alepan kynnykselle.
Ota elämä rauhallisesti ap. Putin uhkaa Eurooppaa isolla ohjusiskulla. Mikä hetki tahansa kuka tahansa meistä hajoaa savuna ilmaan tai jää rakennuksen jätteiden loukkuun. Ehkä sinä innokkaaana palstailijana jatkat sieltä kirjoittamista, jos nettiyhteytesi on kondiksessa. Luin eilen uutisista, että Telia ja Elisa ovat olleet hyökkäysten kohteena. Siitä kai johtui, että nettini reistaisi joku aika sitten. Tein kaikki mahdolliset testaukset ja pyörittelin päätäni. Onnekseni ongelma passed away melko pian.
Me kaikki muut toivottaisiin sinun lopettavan pepusta olon ja poistuvan palstalta. Olet kommaripökäle eli isänmaanpetturi ja häpeämme syvästi älyttömiä kirjoituksiasi.
 
vierailija
Me kaikki muut toivottaisiin sinun lopettavan pepusta olon ja poistuvan palstalta. Olet kommaripökäle eli isänmaanpetturi ja häpeämme syvästi älyttömiä kirjoituksiasi.
Kuten tästä ketjusta huomaan muutaman muun tervepäisen lukijan kanssa, tämä palsta on mt-ongelmaisten kirjoittajien valloittama. Hekllä ei ole minkäänlaista huumorintajua ja itseironia on heille tuntematon käsite.
Yksinäisinä tai surkeassa parisuhteessaan roikkuvina he hoitavat päivän seksin tarpeensa mammapalstalla. Otavamedia pyörittää palstaa mainostuloilla. Ruudulla pyörivät mainokset eivät ole tarkoitettu tälle reppanaporukalle.
Tajunnanvirta on kirjoitustyylilaji, jolle kirjallisuudessa on monta vastaavaa nimikettä. Chick lit, feelgood ja niin edelleen. Kirjoitusteni tarkoitus ei ole viihdyttää seksiriippuvaisia ja päihdeongelmaisia vaan tarttua kunkin päivän ilmiöihin pintaraapaisuilla. Hakeutukaa miesoletetutteille paremmin sopiville keskustelupalstoille. Rasvaisia ja lukijoiden mieltä pahoittavia foorumeita on netti väärällään. Jos teille sopivaa luettavaa ei sittenkään löydy, lukekaa ihailemanne Riikka Purran blogia. Hän antaa nettisivuillaan ravinto-ohjeita, ja kukapa tietää, jos hän lurauttaa liemiensä sekaan kuin Milla-Magia jotain tajuntaa laajentavia mömmöjä. Ainakin siltä vaikuttaa hänen oudot puheensa ja ulostulonsa.
 
vierailija
Kuten tästä ketjusta huomaan muutaman muun tervepäisen lukijan kanssa, tämä palsta on mt-ongelmaisten kirjoittajien valloittama. Heillä ei ole minkäänlaista huumorintajua ja itseironia on heille tuntematon käsite.
Yksinäisinä tai surkeassa parisuhteessaan roikkuvina he hoitavat päivän seksin tarpeensa mammapalstalla. Otavamedia pyörittää palstaa mainostuloilla. Ruudulla pyörivät mainokset eivät ole tarkoitettu tälle reppanaporukalle.
Tajunnanvirta on kirjoitustyylilaji, jolle kirjallisuudessa on monta vastaavaa nimikettä. Chick lit, feelgood ja niin edelleen. Kirjoitusteni tarkoitus ei ole viihdyttää seksiriippuvaisia ja päihdeongelmaisia vaan tarttua kunkin päivän ilmiöihin pintaraapaisuilla. Hakeutukaa miesoletetuille paremmin sopiville keskustelupalstoille. Rasvaisia ja lukijoiden mieltä pahoittavia foorumia on netti väärällään. Jos teille sopivaa luettavaa ei sittenkään löydy, lukekaa ihailemanne Riikka Purran blogia. Hän antaa nettisivuillaan ravinto-ohjeita, ja kukapa tietää, jos hän lurauttaa liemiensä sekaan kuin Milla-Magia jotain tajuntaa laajentavia mömmöjä. Ainakin siltä vaikuttaa hänen oudot puheensa ja ulostulonsa.
Tajunnanvirtani perkausta.
 
vierailija
”Nyt se korkki kiinni ihmisjäte. Tekstisi on sekavaa ja täynnä kirjoitusvirheitä.”

Tästä viestistä näkee Suomen alkoholipolitiikan tuhotyön.
Palstapesu ja moni muu hokee tuota samaa mantraa harmaalle kirjoittajalle, joka on vuosikymmeniä kirjoittanut vertaisavusta alkoholistien läheisille.
Olen kerran eläissäni käynyt Alkossa. Silloin kävin pitkin hampain ostamssa pikkuriikkisen konjakkipullon. Mökkipitäjäni luontaistuotekauppias neuvoi, että konjakkia kesämökkimme pihalle kaatamalla vaikeasti päihderiippuvainen puolisoni vapautuu alkoholin kirouksesta. Tein työtä käskettyä ja vuosia myöhemmin taika tepsi. Tarinani on totista totta.
Kirjoitin keväällä tällä palstalla naisesta, joka pyysiä minua asioimaan ostoskeskuksemme Alkossa. Hänellä näytti olevan kova kankkunen päällä. Sanoin hänelle, että olen absolutisti. Naisen ilmeestä päättelin, että käsite oli hänelle tuntematon. En edes kirkon ehtoollisella käytä alkoholia.
Jostain syystä päihdeongelmaiset tykkäävät minusta. Tämän palstan päihderiippuvaiset ovat moniongelmaisia ja ateisteja. Mitä enemmän kieltää totuuden ja tosiasiat, sitä kovemmin on kirottava viestintuojaa.
Kyllä minä kestän. Olen saanut eksältäni kaiken saastan niskaani. Hän ei kestänyt kirkon raamatturyhmässä käymistäni ja tärisi horkassa, kun veisasin kesämökkimme entisten asukkaiden taloon jättämän virsikirjan virsiä.
Pariskunnan vaimo oli tullut helluntaiuskoon, ja jättänyt paljon hengellistä kirjallisuutta kaappiin. Ruusupensaat hän oli vihapäissään kaivanut maasta erovimmassaan. Naapurit kertoivat, että kaikki mökin edelliset asukkaat olivat eronneet. Kysyinkin sen takia neuvoa kirjeellä selvännäkijä Johanna Bromanilta.
Nainen oli lähettänyt aiemmin kirjoittamansa kirjan kotiimme mieheni välityksellä. He olivat työasiossa keskenään tuttuja. Jos kirjoitustyylini on vaikeasti luettavaa ja tajuttavaa, olette lukihäiriöisiä. Kukaan minut tunteva ei ole koskaan valittanut viestieni epäselvyyttä. Olen tehnyt päivätyöni tieteen ja kirjoittamisen parissa.
 
vierailija
Aloittaja puhuu taas omiaan. Ampujan opiskelutoverit kertovat ihmetelleensä miksi tämä ampui Trumpin, koska oli kovasanainen konservatiiviväittelijä porukassaan. Lisäksi myös rekisteröity republikaanien kannattaja.
 
vierailija
Aloittaja puhuu taas omiaan. Ampujan opiskelutoverit kertovat ihmetelleensä miksi tämä ampui Trumpin, koska oli kovasanainen konservatiiviväittelijä porukassaan. Lisäksi myös rekisteröity republikaanien kannattaja.
Minua ei kiinnosta Trumpin ampumistapaus. Hesarissa on kuva ampujan kodista.
Selasin nettiä etsien edellisessä viestissäni mainitsemaani kirjaa. Kirja löytyi, mutta ei ole lainattavissa pk-seudun kirjastoissa. Suomessa on aina seurattu liikaa Amerikan elämää. Suomi on pikku Amerikka. Minulle kerran työkaverinimi miestutkija luonnontieteen alalta sanoi, että parhaiten sopisin Amerikkaan.
Olen paljon muuttunut niistä ajoista. Olen aikoinaan seisonut Helsingin kadun varrella vuonna 1975, kun mustat autot lipuivat ohi Etyk-kokoukseen. Oliko se viime kesänä, kun Bidenin lentokone jyrisi kattoni yllä. Vuodetvierivät. Tämän palstan raivopäät purkavat kiukkuaan kirjoitusteni halveeramiseen.
Laitan tietokoneeni lataukseen ja nautin muutaman rannikon mansikan.
Sitten ehkä mysliä, jonka pakkauksen noukkimiseen kaupan hyllyltä kai joku ohikulkeva miesoletettu reimastui ja kääntyi sitten imartelemaan ulkonäköäni.
Elämä on ihmeellistä. Jaksakaa seurata seuraavaan tuokioon, kun taas ravistelen luutuneita ajatuksianne.
 
vierailija
Höpön höpön.

Trumpin ampujan taustat ihmetyttävät
Epäillyn ampujan entinen luokkatoveri ihmettelee, miksi hän yritti salamurhata konservatiiviehdokkaan.

YHDYSVALTAIN entisen presidentin Donald Trumpin salamurhayrityksestä epäillyn 20-vuotiaan Thomas Matthew Crooksin taustat herättävät ihmetystä.

Entinen luokkatoveri Max R. Smith kuvaili Crooksia ”ehdottomasti konservatiiviseksi” The Philadelphia Inquirerille. Hän kertoo, että Yhdysvaltain historiaa käsittelevillä tunneilla Crooks puolusti yksin konservatiivisia arvoja.

– Ihmettelen, miksi hän yritti konservatiiviehdokkaan salamurhaa, Smith sanoi.


Washington Postin mukaan Crooks oli rekisteröitynyt jo aiemmin republikaanien äänestäjäksi.

CNN on uutisoinut, että mies oli tehnyt vuonna 2021 pienen lahjoituksen demokraattien kannattajaryhmälle.

BBC:n mukaan Crooks oli paikallisen ampumayhdistyksen jäsen ainakin vuoden ajan.


Vahvasti oikeistokonservatiiviin viittaavaa.
 
vierailija
Kuten tästä ketjusta huomaan muutaman muun tervepäisen lukijan kanssa, tämä palsta on mt-ongelmaisten kirjoittajien valloittama. Hekllä ei ole minkäänlaista huumorintajua ja itseironia on heille tuntematon käsite.
Yksinäisinä tai surkeassa parisuhteessaan roikkuvina he hoitavat päivän seksin tarpeensa mammapalstalla. Otavamedia pyörittää palstaa mainostuloilla. Ruudulla pyörivät mainokset eivät ole tarkoitettu tälle reppanaporukalle.
Tajunnanvirta on kirjoitustyylilaji, jolle kirjallisuudessa on monta vastaavaa nimikettä. Chick lit, feelgood ja niin edelleen. Kirjoitusteni tarkoitus ei ole viihdyttää seksiriippuvaisia ja päihdeongelmaisia vaan tarttua kunkin päivän ilmiöihin pintaraapaisuilla. Hakeutukaa miesoletetutteille paremmin sopiville keskustelupalstoille. Rasvaisia ja lukijoiden mieltä pahoittavia foorumeita on netti väärällään. Jos teille sopivaa luettavaa ei sittenkään löydy, lukekaa ihailemanne Riikka Purran blogia. Hän antaa nettisivuillaan ravinto-ohjeita, ja kukapa tietää, jos hän lurauttaa liemiensä sekaan kuin Milla-Magia jotain tajuntaa laajentavia mömmöjä. Ainakin siltä vaikuttaa hänen oudot puheensa ja ulostulonsa.
”Feelbad” on tyylilajisi, jota haluat saada aikaan kaikille muille, jotka edes rohkenevat olla eri mieltä kanssasi
 
vierailija
Minua ei kiinnosta Trumpin ampumistapaus. Hesarissa on kuva ampujan kodista.
Selasin nettiä etsien edellisessä viestissäni mainitsemaani kirjaa. Kirja löytyi, mutta ei ole lainattavissa pk-seudun kirjastoissa. Suomessa on aina seurattu liikaa Amerikan elämää. Suomi on pikku Amerikka. Minulle kerran työkaverini, miestutkija luonnontieteen alalla, sanoi, että parhaiten sopisin Amerikkaan. Olen paljon muuttunut niistä ajoista. Olen aikoinaan seisonut Helsingissä kadun varrella vuonna 1975, kun mustat autot lipuivat ohi Etyk-kokoukseen. Oliko se viime kesänä, kun Bidenin lentokone jyrisi kattoni yllä. Vuodetvierivät. Tämän palstan raivopäät purkavat kiukkuaan kirjoitusteni halveeramiseen. Laitan tietokoneeni lataukseen ja nautin muutaman rannikon mansikan.Sitten ehkä mysliä, jonka pakkauksen noukkimiseeni kaupan hyllyltä kai joku ohikulkeva miesoletettu riemastui, ja kääntyi sitten ihastelemaan ulkonäköäni.
Elämä on ihmeellistä. Jaksakaa seurata seuraavaan tuokioon, kun taas ravistelen luutuneita ajatuksianne.
Suomen mielenterveysala on rempallaan kuten myös todennäköisesti Amerikan.
Internet mahdollistaa mitä vain.
Vanhana luumuna en ihmettele mitään. Yksi veljistäni käyttäytyi nuorena itsetuhoisesti. Hänen puheet olivat uhkaavia. Hän vahingoitti itseään ja joutui sairaalaan. Kävin häntä siellä tervehtimässä, mutta en puhunut kotiasioista mitään koulussa kenellekään. En edes tiennyt kuraattorisanaa. Myöhemmin veljeni normalisoitui, meni kammoamaansa armeijaan ja viihtyi siellä. Viimeisessä sotaharjoituksessa kuorma-auto syöksyi jokeen, ja veljeni kuoli rytinässä.
Jos palstanlukijani eivät käsitä miksi kirjoitan vaikeista asioista, ehkä vuosikymmeniä vanha tarinani hieman selventää kirjoituksiani. Nuoruusaikana aivot kehittyvät. Tunteet ja hormonit jylläävät. Kaikki on mustavalkoista ja dramaattista. Nuorella on suuret luulot itsestään tai vaihtoehtona huono itsetunto. Porukka vetää mukaan huonoon tai hyvään elämään.
Trumpin ampuja asui keskivertokodissa. Maksumuurin takia en pääse lukemaan juttua enkä viitsi lähteä lukemaan sitä kirjastoon tai ostaa Hesarin irtonumeron. Ei asia minua niin paljon kiinnosta.
Opiskelkaa psykologiaa, filosofiaa, uskontoja jne. Niin minä olen tehnyt, ja ratkaissut monia ongelmia. Olen ollut monta kertaa vaarallisissa tilanteissa, ja selvinnyt täpärästi. Uskon kohtaloon.
Minulle on viime vuosisadalla ennustettu elämääni erikoistehtävä. Ennustajan puheet olivat outoja, mutta nykymaailmassa ihan tavallisia.
Trump ja hänen varapresidentti eivät usko ilmastonmuutokseen. Minä uskon. Maikkarin klo 8 uutisissa kuvattiin Suomessa vierailevia risteilijöitä, joiden matkustajia houkuttelee Suomen viileä ilmasto. Minulla heräsi vieno toivo, että Amerikassa on myös fiksuja tyyppejä. Elon Must syytäköön rahansa Trumpin vaalikassaan. Siinä kaksi typerystä, joiden rahat haisevat pahalle eikä niillä ole siunausta maapallolle asukkaineen.
 
vierailija
”Feelbad” on tyylilajisi, jota haluat saada aikaan kaikille muille, jotka edes rohkenevat olla eri mieltä kanssasi
On palstalla myös fiksuja lukijoita tänään tai joskus vuosienkin päästä.
Ohita kirjoitukseni, jos ne tekevät sinut huonovointiseksi. Riitta Väisanen sanoi 70 v. haastattelussaan, että kirjoittaminen selventää ajatuksia ja pitää asioista ajan tasalla. Siirry lukemaan kirjaa Hilman päivät, jos se on sopiva genre sielunmaisemallesi.
Ohitan kaikki mustat kirjoittajat ja tunnistan oksennuksesi nopealla silmäyksellä. Tuskin koskaan muuksi muutut. Ei sinuun kannata uhrata ruutiaan. Kyse ei ole eyesbullista, joten ota iisisti. Don’t worry, be happy!
 
vierailija
#19 korjaus: Musk ettei kriitikkoni lopullisesti kilahda.
Silmälasini ovat kotelossaan.
Juttujeni lukeminen on tai ei ole must-juttu. Kiitos aplodeista/buuauksista vasemmalta, oikealta, keskeltä ja kaikilta ilmansuunnilta, jopa napapiireiltä.
 

Yhteistyössä