Vartija kerrostalossa

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Miina
Justiinsa muutettiin kerrostaloasuntoon ja eilen illalla huomasin että täällä rapuissa kierteli vartija :O
Onko tuo yleinenkin käytäntö? Jotenki aloin kehitteleen päässäni kauhukuvia että onkohan täällä oikeesti vaarallistakin porukkaa kun oikein vartijan tarvii kierrellä..? :/
 
Kyyllä joissakin taloissa kiertelee ja todennäkösesti siellä sit on ollu jonkinsortin häiriökäyttäytymistä...Mutta toisaalta sehän tuo turvallisuuden tunnetta ainakin mulle. Meidän talopiirissä kiertää vartija ja täällä on kyllä ollu rauhallista. Joskus työskentelin porrassiivoojana talossa jossa kierteli vartija ja se oli siä lähinnä sentakia kun sielä hengaili juoppoja ja narkkareita kuulemma ja ne saatto paskoo ja kuseskella sinne rappuun...En sit kovin kauaa siä talossa siivonnu! :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no missäs asutte?jos se vaikka asuu siellä?
Tais olla työssään kun heilutteli pitkää taskulamppuaan, eka luulin et se oli joku hörhö ja juoksin hirmusta vauhtia sisälle, sit menin parvekkeelle ja huomasin että luki selässä isolla vartija ja läks jollain vartioliikkeen autolla.
 
vieras
Kouvolan Lehtomäessä niissä osassa kupungin vuokrataloissa kiertää vartija mutta valitettavasti nämä meteliä ja häiriötä tuottavasta porukasta oppivat aika nopeaan sen ajan milloin vartija tulee ja silloin ollaan hiljaa:(täällä asuu melkein kaikki hörhöt ja kun kerran olet erehtynyt täältä asunnon ottamaan niin siinä meni kunnollisen kansalaisen maine vaikka itse et mitään pahaa tee:(
 
juuh
hyvä että asioihin puututaan mutta ei minun mielestä olisi kiva asua alueella jossa joudutaan jo turvautumaan vartijaan. Mikä meitä ihmisiä vaivaa kun ei osata käyttäytyä niin että otetaan toiset huomioon ja huolehdittaisiin toisistamme?
 

Yhteistyössä