Vartalon malli ja mitat -gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Mikä vartalon malli sulla on (X, Y, O, I/H)? (Onko muuten I ja H sama asia, eli tasapaksu vai onko niillä jotain eroa - mitä?)

Ja mitkä sun mitat on (hartioiden ympärys, rinnanympärys, vyötärönympärys ja lantion ympärys)? Pituus/paino?

en tiiä mitä mallia oon... läskit reidet on ainakin.... hartioita en ny jaksa ruveta mittaa mut aika kapeat olemattomat ne on, rinnan ympärys 88cm, vyötärö 73cm, lantio 84cm, pituus 158cm, paino 59kg.

Olen x, vaikka on pienet rinnat. Leveät hartiat ja leveä lantio (kuitenkin hieman kapeampi kuin hartiat) lantio ja kapea vyötärö.

korjatkaa muut jos en ole X. pitkä nainen olen ja pitkät jalat.

Oon TODELLA kurvikas ja oon siis X-mallia. :D En tykkää, etenkään kun lantio ja reidet on tommoset läskit.. No joo, mutta eihän täs olla missään Demin teinipalstalla valittamassa omaa läskiyttä.

Hartiat 106 cm
Rinta 97 cm
Vyötärö 71 cm
Lantio 105 cm

Ja pituutta 166 cm & paino 61 kg...

Niin siksi olin siis kiinnostunut myös noista mitoista, että sais vähän osviittaa, minkä mallinen milläkin mitoilla on. Mulla hartiat tuntuu leveiltä, mutta toisaalta oon aika tasapaksu. Ja löysät tuntuu kerääntyneen vyötärölle. Kai mun malli on sitten ehkä H.

hartiat 106
rinta 98
vyötärö 75
lantio 95

pituus/paino 165/62 (ton mahapömpötyksen vuoksi tarkoitus olis pudottaa 5-10 kiloa, sen mukaan miltä tuntuu ja näyttää).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hartiat 92
rinta 75
vyötärö 70
lantio 90

172/50

Enkä todellakaan tiedä, mikä mun vartalotyyppi on!

Haluisko joku antaa jonkinlaista vinkkiä, mikä vartalotyyppi tämä kummajainen on? Reidet mulla ovat hoikat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vielä:
hartiat 92
rinta 75
vyötärö 70
lantio 90

172/50

Haluisko joku antaa jonkinlaista vinkkiä, mikä vartalotyyppi tämä kummajainen on? Reidet mulla ovat hoikat.

Sä olet tikku tai lauta vai oliko se I

Alkuperäinen kirjoittaja nooo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vielä:
hartiat 92
rinta 75
vyötärö 70
lantio 90

172/50

Sä olet tikku tai lauta vai oliko se I

I= lauta
A= läskiperse
Y= miehekäs kaappi
O= läskimaha
X= tyrkky horatsu siitä riippumatta, mitä päällä
jne?

Yhteistyössä