varsinainen tv-ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastentarhanope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lastentarhanope

Vieras
Voi itkut. Päätin viimein hankkia pikkuisen ja ikivanhan telkkarini tilalle uuden, nyt kun kohta kuitenkin on pakko hankkia digisysteemit kaapelitalouteenkin. Ei vaan ollut niin helppoa kuin luulin.

Kuvittelin, että kävelen kauppaan ja ostan 26-tuumaisen tauluteeveen ja tallentavan digiboksin. Niinhän sitä kuvittelee. Nytpä myydäänkin oikeastaan vain digi-tv:itä, joten ei ole mitään järkeä ostaa sekä digi-telkkaa että digiboksia, mutta miten minä sitten voin tallentaa? En haluaisi ostaa tallentavaa dvd-soitinta, kun mulla on ihan hyvä ja toimiva dvd-soitin ilman tallennusta. On olemassa myös sellainen telkkari, jossa on sisäänrakennettu sekä digivalmius että tallennus, mutta niitä saa vain antenniverkkoon. Päh.

Miten te muut olette tällaiset ongelmat ratkaisseet? Mulla menee hermot kohta.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Niitä on myös ilman viritintä olevia tauluja ja myös sellaisia missä on jo tallennuskin.Se maksaa kyllä aivan hitosti.

No kun ei niitä ilman viritintä olevia oikeastaan enää ole, juoksin aika monta kauppaa. Ja ne tallennus-tv:t on vain pelkästään antenniverkkoon. Ilmeisesti joudun ostamaan digitv:n ja digiboksin, jee.

Yhteistyössä