VAROKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mistä Simo saapui riksuun?Ja mistä tiiät sen että on tullut tänne???

Simo soitti mulle ja kertoi. Ollaan laiteltu tekstareita sen jälkeen. Uskon että se puhui totta. Se onkin Simossa omituista että se ei valehtele tai ei ainakaa oo jääny kiinni sellasesta. Tunnustaa auliisti tekonsa jos jää kiinni mutta jos ei jää kiinni niin ei sitten puhu mitää kun se ei ilmeisesti silloin tajua tehneensä väärin. Ja kun se tutustuu uusiin ihmisiin, niin jos tyyppi vain edes vitsinä kysyisi Simolta oletko ollu vankilassa niin varmasti myöntäisi. Mutta ei kelleen tule mieleen kysyä mitään tuollaista kun Simo on niin mukava. Oikeasti mukava, ja sen vain kaikki huomaa. Eikä sitä toista puolta... Simon äiti ja sisko on ihan samanlaisia. Varmaan periytyvä häiriö...

Missä Simo asustelee täälä?Vai ettiikö itelleen yösijaa...?Apua,jotenki pelottaa vaik toisaalta tää koko ketju on outo,mut ku täälä asun ni pakko kysellä...!!!

Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen kysyy:
Missä Simo asustelee täälä?Vai ettiikö itelleen yösijaa...?Apua,jotenki pelottaa vaik toisaalta tää koko ketju on outo,mut ku täälä asun ni pakko kysellä...!!!

Sitä mä en tiedä missä se asuu. Simolla on paljon ystäviä eri kaupungeissa eli varmaan Riihikselläkin ja todennäköisesti se sitten asuu kavereillaan sielläki. Se on kotoisin Riihikseltä ja asuu nykyään Kotkassa. Mä en muista onko se aiemmin mulle kertonu käyvänsä Riihiksellä tai kavereista tai mahdollisista sukulaisista siellä... Sen se on kertonu että on sieltä "lähtenyt valloittamaan maailman"... Isä on norjalainen ja äiti riihisläinen. Mutta älä pelkää, Simo ei käy kimppuun noin vain vaan tutustuu ensin. Mulle tuli huono omatunto, en tarkoittanu pelotella vaan varoittaa... Varmaan ylireagointia multa kun kuulin Simon lähdöstä taas muualle koska se yleensä tarkoittaa uusien Simon vaarallisuudesta tietämättömien ihmisten tapaamista Simolle... Me jotka tunnetaan Simo osataan varoa kun Simolle tulee "se aika". Tunnen syyllisyyttä kun "haukun" Simoa... Kun se on toisaalta ihana kaveri... Mutta kun se kuitenkin on julmakin, niin mutta pakko varoittaa. Mutta älä pelkää, en usko että sulla on vaaraa kun tiedät nyt tämän. Vaikka tapaisit Simon niin ei se kimppuun käy noin vain. Eikä ikinä lasten kimppuun, eikä eläinten. Vain meidän "pahojen aikuisten" jotka satutaan pännimään väärällä hetkellä... Mutta se edellyttää jo Simoon tutustumista. Eli varokaa siis Simoon tutustumista jos satut törmäämään siihen. Meitä Simon kavereita on sillä jo tarpeeksi... Jos ei ole uhrautuva ihminen joka sietää paljon niin ei kannata aloittaa ystävyyttä Simon kanssa. Siitä ei pääse ikinä eroon. Siis hyvässä ja pahassa. Julma itsekäs narsisti ja kuitenkin auttavainen, uskollinen ystävä ja niin ihana persoona jota ei voi olla rakastamatta.

VAROKAA! Simo on ihastunut Riihikseen ja ilmeisesti johonki naiseenkin siellä ja haluaa MUUTTAA sinne takaisin! Ei osaa enää muust puhuukaan ku Riihiksestä... No sitten mä tietty pääsen tästä Simon hoitamisesta ja saan elää rauhassa...

Pitäisköhän sun nyt ottaa jo lääkkeet? Siis mikä Simo ja maiksi sitä pelkäätä ja tykkäät. Otas nyt ne lääkkeet tai tilaa lääkäriin aika jos pelko ei helpota.

Alkuperäinen kirjoittaja pelkäävälle:
Pitäisköhän sun nyt ottaa jo lääkkeet? Siis mikä Simo ja maiksi sitä pelkäätä ja tykkäät. Otas nyt ne lääkkeet tai tilaa lääkäriin aika jos pelko ei helpota.

Kiitos huolenpidosta, mutta tähän ei lääkkeet auta. Mä tunnen Simon ja pelkään sitä aina mutta kuitenkin välitän siitä vaikka toivon että joku muu ottaisi sen "hoitoonsa" ja mä pääsisin eroon...