VAROKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS:
JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! EI SIMO HUOLI NOIN RUMIA NAISIA TE SENKIN LEHMÄT! SIMO ON MUN JA VAIN MUN!

Luulet vaan...

SINÄ SENKIN LETUKKA!!! KUINKA USKALLAT... OLETKO IDIOOTTI? KATSO PEILIIN! EI SIMO SINUSTA TYKKÄÄ! EIKÄ NOISTA MUISTA! MINUSTA VAIN KOSKA OLEN KAUNIS! TUO AP ON VAIN KATEELLINEN SIMOSTA JA SIKSI PELOTTELEE! SIMO ON MUN!

Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos että nostit tätä ketjua kun olin pois! Toivottavast monet riihisläiset näki tän ja vei sanomaa eteenpäin ja ihmiset on varuillaan! Olkaa siis edelleen, SIMO ON VIELÄ RIIHIMÄELLÄ!

Onko SIMO jo nähty siellä, tasi sii yleensä tehty havaintoja? Onko poliisi tietoinen? Onko poliisilla havaintoja, vai kuuluuko asia palokunnalle?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kiitos että nostit tätä ketjua kun olin pois! Toivottavast monet riihisläiset näki tän ja vei sanomaa eteenpäin ja ihmiset on varuillaan! Olkaa siis edelleen, SIMO ON VIELÄ RIIHIMÄELLÄ!

Onko SIMO jo nähty siellä, tasi sii yleensä tehty havaintoja? Onko poliisi tietoinen? Onko poliisilla havaintoja, vai kuuluuko asia palokunnalle?

En oo ilmottanu poliisille ku mulla ei ole todisteita mistään, Simo on kyllä niille tuttu. Uskon että ne tietää Simon olinpaikan... Mulle se kerto että lähtee Riihikseen, ja on viikon siel. Pelottaa jos tulee ennen ku miä oon päässy lähtemää täältä. Mut se ei koske muihin... Varokaa vaa omasta puolestanne, riihisläiset. Simo on hullu, oikeesti!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

En oo ilmottanu poliisille ku mulla ei ole todisteita mistään, Simo on kyllä niille tuttu. Uskon että ne tietää Simon olinpaikan... Mulle se kerto että lähtee Riihikseen, ja on viikon siel. Pelottaa jos tulee ennen ku miä oon päässy lähtemää täältä. Mut se ei koske muihin... Varokaa vaa omasta puolestanne, riihisläiset. Simo on hullu, oikeesti!

Mulla tuli huono omatunto... Ei Simo ole NIIN paha. Oikeastaan se on ihan kiva. Mut... hullu. Ei ilkeä eikä paha vaan... sekopää. Kiltti sekopää. Sellanen johon naiset rakastuu.

Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:
Siis kuka toi Simo nyt OIKEESTI on?Pitääkö olla huolissaan kun täälä liikkuu??Oikeesti siis???!!

Simo on hullu ja voi olla vaarallinen jos on "sillä tuulella"... Eli kannattaa varoa. Ja mä ainakin pelkään sitä kun tunnen sen... Ja siksi haluan varoittaa siitä. Vaikka sitten vaikuttaisin hölmöltä...

Siis kuka toi Simo nyt OIKEESTI on?Pitääkö olla huolissaan kun täälä liikkuu??Oikeesti siis???!!

Simo on hullu ja voi olla vaarallinen jos on "sillä tuulella"... Eli kannattaa varoa. Ja mä ainakin pelkään sitä kun tunnen sen... Ja siksi haluan varoittaa siitä. Vaikka sitten vaikuttaisin hölmöltä...

Mistä Simon tuntee?Tuntomerkit?

Mistä Simon tuntee?Tuntomerkit?

Toivottavasti Simo ei saa tietää... En uskalla antaa paljon tietoja koska pelkään... Mutta vaaleanruskeat hiukset, aika pitkä ja hoikka. Ovelan näköinen. Tulee kettu mieleen...

Simo tuli just raitilla vastaan ja sano lähtevänsä Porvooseen!

Jos ette ota tätä vakavasti niin minkä minä voin? Olen ainakin varoittanut. En kyllä usko että Simo käy ihan vieraiden kimppuun mutta koska se mahdollisuus on olemassa niin halusin varoittaa. Tiedän miten ihana ja valloittava Simo osaa olla. Ja miten vaarallinen. Ja toisaalta, pohjimmiltaan ihan... mukava. Äh, ette te ymmärrä. Simo on Simo.

Voiko Simoon törmätä ihan kadulla päiväs aikaan vai illalla??Iskeekö ravintolassa vai ihan vaan missä vaan???

Simo voi liikkua missä vain. Yhtä hyvin baarissa kuin kukkakaupassa. Mutta ei se noin vain käy kenenkään kimppuun julkisella paikalla, vaan se ensin tutustuu siihen "uhriinsa". Simo on ovela. Ystävällinen. Oikeasti ystävällinen ja ihana, ja sitten toisaalta julma. Sillä on varmaan jokin persoonallisuushäiriö... Hullu. Sellanen joka voi tehdä melkein mitä vain. Voi vaikka todella uhrautuvasti auttaa jotain vierasta ihmistä ja toisaalta toisessa mielentilassa tehdä jotain ihan pahaa. Olen kokenut kummatkin puolet... Se se onkin niin ristiriitaista ja paskaa... Simo on rakastettava ja/tai vihattava tyyppi jokaiselle joka sen tuntee tai on tuntenut tai edes tapaa sen.