I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS:JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! EI SIMO HUOLI NOIN RUMIA NAISIA TE SENKIN LEHMÄT! SIMO ON MUN JA VAIN MUN!
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS:JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! JÄTTÄKÄÄ SIMO RAUHAAN! EI SIMO HUOLI NOIN RUMIA NAISIA TE SENKIN LEHMÄT! SIMO ON MUN JA VAIN MUN!
Luulet vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos että nostit tätä ketjua kun olin pois! Toivottavast monet riihisläiset näki tän ja vei sanomaa eteenpäin ja ihmiset on varuillaan! Olkaa siis edelleen, SIMO ON VIELÄ RIIHIMÄELLÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos että nostit tätä ketjua kun olin pois! Toivottavast monet riihisläiset näki tän ja vei sanomaa eteenpäin ja ihmiset on varuillaan! Olkaa siis edelleen, SIMO ON VIELÄ RIIHIMÄELLÄ!
Onko SIMO jo nähty siellä, tasi sii yleensä tehty havaintoja? Onko poliisi tietoinen? Onko poliisilla havaintoja, vai kuuluuko asia palokunnalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko SIMO jo nähty siellä, tasi sii yleensä tehty havaintoja? Onko poliisi tietoinen? Onko poliisilla havaintoja, vai kuuluuko asia palokunnalle?
En oo ilmottanu poliisille ku mulla ei ole todisteita mistään, Simo on kyllä niille tuttu. Uskon että ne tietää Simon olinpaikan... Mulle se kerto että lähtee Riihikseen, ja on viikon siel. Pelottaa jos tulee ennen ku miä oon päässy lähtemää täältä. Mut se ei koske muihin... Varokaa vaa omasta puolestanne, riihisläiset. Simo on hullu, oikeesti!
Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:Siis kuka toi Simo nyt OIKEESTI on?Pitääkö olla huolissaan kun täälä liikkuu??Oikeesti siis???!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:Siis kuka toi Simo nyt OIKEESTI on?Pitääkö olla huolissaan kun täälä liikkuu??Oikeesti siis???!!
Simo on hullu ja voi olla vaarallinen jos on "sillä tuulella"... Eli kannattaa varoa. Ja mä ainakin pelkään sitä kun tunnen sen... Ja siksi haluan varoittaa siitä. Vaikka sitten vaikuttaisin hölmöltä...
Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:Siis kuka toi Simo nyt OIKEESTI on?Pitääkö olla huolissaan kun täälä liikkuu??Oikeesti siis???!!
Simo on hullu ja voi olla vaarallinen jos on "sillä tuulella"... Eli kannattaa varoa. Ja mä ainakin pelkään sitä kun tunnen sen... Ja siksi haluan varoittaa siitä. Vaikka sitten vaikuttaisin hölmöltä...
Mistä Simon tuntee?Tuntomerkit?
Simo tuli just raitilla vastaan ja sano lähtevänsä Porvooseen!Alkuperäinen kirjoittaja Pelkäävä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riksulainen:Voiko Simoon törmätä ihan kadulla päiväs aikaan vai illalla??Iskeekö ravintolassa vai ihan vaan missä vaan???