H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä porvoo juttu tää nyt taas on
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis MIKÄ tää Simo-juttu on?!
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis MIKÄ tää Simo-juttu on?!
juu miutakin kiinnostais tietää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis MIKÄ tää Simo-juttu on?!
juu miutakin kiinnostais tietää![]()
niin muaki. miten multa menee aina kaikki jännä ohi prkl!
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:mä en muista, kun Simon vaatehuoneelta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jutta:Mutta jos se simo on OIKEASTI vaarallinen...??? Mua alko pelottaa, me asutaan nimittäin riihimäellä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jutta:Mutta jos se simo on OIKEASTI vaarallinen...??? Mua alko pelottaa, me asutaan nimittäin riihimäellä!
Ehkä tuo ap on ITSE vaarallinen ja Simo parka joutui pakenemaan sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jutta:Mutta jos se simo on OIKEASTI vaarallinen...??? Mua alko pelottaa, me asutaan nimittäin riihimäellä!
Ehkä tuo ap on ITSE vaarallinen ja Simo parka joutui pakenemaan sitä!
Siltä tämä nyt vaikuttaa... Mustasukkaiset naiset taistelee Simosta ja se pakenee naisten raivoa...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinataanko tällä simo ruumensaarta, sitä skitsoa murharaiskaria?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1213330