Haluan tulla kertomaan oman kokemuksen tästä firmasta.
ENSIMMÄISET 2 tilausta toimi hienosti. Maksoin tuotteet VISALLA ja sain muutaman päivän sisällä sitä mitä olin tilannut. Olin todella tyytyväinen.
Kolmannen tilauksen tein 29.11. 2012 tavarat tuli nopeasti. Paketissa oli 3 kpl neisten mekkoja. Yhden mekon jätin iselleni ja kaksi muuta palautin ZALANDOLLE 10.12.2012. Koska maksoin luottokortilla jäin rauhassa odottelemaan hyvitystä joka pitäisi näkyä seuraavalla luottokortin laskulla.
Asia kuitenkin alkoi vaivaamaan koska en löytänyt hyvitystä Visa laskusta. Otin yhteyttä luottokuntaan ja tarkistin asian. Soitin HETI ZALANDON asiakaspalveluun ja selvitin asian. Onneski olin tulostanut itselleni talteen palautuslomakkeen missä näkyi palautuskoodi. Tämän palautuskoodin avulla löysin MyPack seurannasta myös palautustositteen, jossa luki, että he ovat ottaneet paketin vastaan. Päivämäärä ja tarkka aika siinä näkyy myös.
Nyt täytin lomakkeen myös palautumattomasta lähetyksestä ZALANDOLLE ja allekirjoitin sen omakätisesti. Kaikki kuitit skannasin mukaan myös liitteeksi.
Katsotaan miten asia etenee. Luottokunnasta sain myös ohjeet miten toimia jos rahapalautusta ei kuulu.
Opin siis sen, että Zalandosta en osta enää mitään. Jos ostan ulkomailta niin AINA maksu luottokortilla. Ikinä en siis maksa tuotteita etukäteen myyjän tilille aika moni kuluttaja oli nimittäin maksannut tuotteet tilisiirrolla ennakkoon. Aina sailytän kaikki tositteet palautuksesta.
Jos asia ei selviä kohtuullisessa ajassa teen reklamaation luottokunnalle, kuluttaja virastoon ja otan tarvittaessa yhteyttä myös Matkahuoltoon.
ENSIMMÄISET 2 tilausta toimi hienosti. Maksoin tuotteet VISALLA ja sain muutaman päivän sisällä sitä mitä olin tilannut. Olin todella tyytyväinen.
Kolmannen tilauksen tein 29.11. 2012 tavarat tuli nopeasti. Paketissa oli 3 kpl neisten mekkoja. Yhden mekon jätin iselleni ja kaksi muuta palautin ZALANDOLLE 10.12.2012. Koska maksoin luottokortilla jäin rauhassa odottelemaan hyvitystä joka pitäisi näkyä seuraavalla luottokortin laskulla.
Asia kuitenkin alkoi vaivaamaan koska en löytänyt hyvitystä Visa laskusta. Otin yhteyttä luottokuntaan ja tarkistin asian. Soitin HETI ZALANDON asiakaspalveluun ja selvitin asian. Onneski olin tulostanut itselleni talteen palautuslomakkeen missä näkyi palautuskoodi. Tämän palautuskoodin avulla löysin MyPack seurannasta myös palautustositteen, jossa luki, että he ovat ottaneet paketin vastaan. Päivämäärä ja tarkka aika siinä näkyy myös.
Nyt täytin lomakkeen myös palautumattomasta lähetyksestä ZALANDOLLE ja allekirjoitin sen omakätisesti. Kaikki kuitit skannasin mukaan myös liitteeksi.
Katsotaan miten asia etenee. Luottokunnasta sain myös ohjeet miten toimia jos rahapalautusta ei kuulu.
Opin siis sen, että Zalandosta en osta enää mitään. Jos ostan ulkomailta niin AINA maksu luottokortilla. Ikinä en siis maksa tuotteita etukäteen myyjän tilille aika moni kuluttaja oli nimittäin maksannut tuotteet tilisiirrolla ennakkoon. Aina sailytän kaikki tositteet palautuksesta.
Jos asia ei selviä kohtuullisessa ajassa teen reklamaation luottokunnalle, kuluttaja virastoon ja otan tarvittaessa yhteyttä myös Matkahuoltoon.