Varokaa isäpuolia !!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxxxxxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aaghh:
Alkuperäinen kirjoittaja xxxxxxxxx:
Mies joutuu maksamaan tytölle korvausta henkisestä kärsimyksestä 25 000 euroa. Lisäksi hän joutuu maksamaan 3 500 eurosta kivusta, särystä ja muusta tilapäisestä haitasta.

Mies kiisti suurelta osin syyllisyytensä

Just... ja joku keskinen saa 18 000 "kipu" korvauksia! ei voi olla totta!

Et olisi muistuttanut! Nyt mäkin olen vihainen! |O

Niimpä niin.... otetaan nyt 1 juttu tänne ja ruvetaan kuuluttamaan että kaikki Isäpuolet olis pahoja... toi on mun mielestäni todella kaukaa haettua huomionkipeyttä.
Eiköhän tässä sitten todeta kuitenkin, että isäpuolet on hyviä. Sille en tietty voi mitään et sairaita yksilöitä on. Itselläni on vaan hyviä kokemuksia Isä-puolista, rakastavaisia ja huolehtivaisia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No tuskin oli ensimmäinen kerta kun ukko on riehunut. Ja äiti lähtee karkuun jättäen lapset äijän käsiin!!! |O :headwall:

Just tämä samainen asia pomppas munkin silmille tuolta tekstistä. Järkyttävää.

Mitään puolustelematta voisin tästä kysyä.... mitäs jos tämä emäntä on ajanut ukon hulluuden partaallekerran jos toisenkin...? Kyllähän semmonenki onnistuu jos vaan haluaa! Ihmisiähän ne miehetkin kuiteskin on!

Lisään vielä että mä takaan sen, että semmosia äitejä ON olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa-a:
Isäpuoli hakkasi ja yritti raiskata 8-vuotiaan Espoossa
6.3.2009 18:21
A A STT

Teot tapahtuivat toissa vuoden syyskuussa perheen kotona Espoossa. Tytön äiti oli tapahtuman aikaan naapurissa, jonne hän oli paennut riideltyään puolisonsa kanssa. Kahdeksanvuotias tyttö ja hänen pikkusiskonsa jäivät asuntoon.

Minkälainen äiti jättää lapset yksin ja lähtee itse pakoon?

Jos mä lähtisin kämpästä ulos kun oon riidellyt mieheni kanssa, niin en kai mä nyt lapsia ala raahaamaan mukana!

no todellakin ottaisin!! lapset eka pihalle ulkovaatteissa tai naapuriin sit vasta itsensä pelastamaan. En ikinä vois jättää lapsia samaan kämppään jonkun hullun kanssa jota ITSE JOUDUN PAKOON LÄHTEMÄÄN.

Isäpuoli hakkasi ja yritti raiskata 8-vuotiaan Espoossa
6.3.2009 18:21
A A STT

Teot tapahtuivat toissa vuoden syyskuussa perheen kotona Espoossa. Tytön äiti oli tapahtuman aikaan naapurissa, jonne hän oli paennut riideltyään puolisonsa kanssa. Kahdeksanvuotias tyttö ja hänen pikkusiskonsa jäivät asuntoon.

Minkälainen äiti jättää lapset yksin ja lähtee itse pakoon?

Jos mä lähtisin kämpästä ulos kun oon riidellyt mieheni kanssa, niin en kai mä nyt lapsia ala raahaamaan mukana!

No jos äidinkin on pitänyt paeta naapuriin, niin eikä tilanne ole lollut jotenkin uhkaava???????

En tiedä kun en ollut paikalla seuraamassa heidän riitaansa.

Tuon uutisen tekstiähän tässä nyt kommentoidaan, ja siinä tekstissä sanotaan, että ukko oli jo aiemmin mätkinyt tätä äitiä. Joten eikös tästä nyt vois päätellä, että tilanne on tuolloin pakenemisenkin aikaan ollut uhkaava.
Lisäksi tekstissä sanotaan, että nainen oli PAENNUT, ei siis vaan lähtenyt suutuspäissään riidan päätteksi.
Eli kyllä sinä aika epänormaaliolisit, jossa tuossakin tilanteessa jättäisit lapset sinne asuntoon!

mun isäpuoli käytti mua hyväks, kun olin 10v. Vieläkään ei kukaan muu tiedä siitä kuin mun mieheni. En silloin lapsena uskaltanut ja kehdannut kertoa kenellekään ja kun vielä isäpuoli sanoi, että älä puhu tästä kenellekään.

Ei nyt mitään raiskausta tapahtunut, mutta koskettelua yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Wife of the beast:
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No tuskin oli ensimmäinen kerta kun ukko on riehunut. Ja äiti lähtee karkuun jättäen lapset äijän käsiin!!! |O :headwall:

Just tämä samainen asia pomppas munkin silmille tuolta tekstistä. Järkyttävää.

Mitään puolustelematta voisin tästä kysyä.... mitäs jos tämä emäntä on ajanut ukon hulluuden partaallekerran jos toisenkin...? Kyllähän semmonenki onnistuu jos vaan haluaa! Ihmisiähän ne miehetkin kuiteskin on!

Lisään vielä että mä takaan sen, että semmosia äitejä ON olemassa.

Minä vastakysyn, että mitäs sitten? Sekö oikeuttaa kajoamaan 8-vuotiaaseen? Ovesta voi marssia ulos, jos tuntuu että toinen tekee ärsytyksellään hulluksi. Aivan uskomatonta, että edes viitsit tässä tapuksessa viitata tuollaiseen! Vai meinaatko, että se lapsikin on varmaan ärsyttänyt ja ajanut hulluuden partaalle (niinkun lapset todellakin osaa ), joten saipa ansionsa mukaan? Vai mikä tässä oli pointti?

Noin hullu tyyppi olisi varmaan tehnyt saman vaikka lapsi olisi ollut oma. Traagista. Ihmettelen että äiti jätti lapsensa kotiin ja pakeni naapuriin turvaan? Tulee mieleen että onkohan hänkään ihan henkisesti tasapainossa...? Lapsia on niin kovin sääli...

Essille: mitä sitten vaikka nainen onkin ajanut miehen hulluuden partaalle, se ei todellakaan oikeuta kajoamaan lapseen! Väkivalta ei ole koskaan oikeutettua! Hirveintä on kun se kohdistuu puolustuskyvyttömään lapseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
mun isäpuoli käytti mua hyväks, kun olin 10v. Vieläkään ei kukaan muu tiedä siitä kuin mun mieheni. En silloin lapsena uskaltanut ja kehdannut kertoa kenellekään ja kun vielä isäpuoli sanoi, että älä puhu tästä kenellekään.

Ei nyt mitään raiskausta tapahtunut, mutta koskettelua yms.

Kamalaa! Halaus sinulle. Tiesitkö, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee vasta 10 vuoden kuluttua siitä, kun lapsi on täyttänyt 18v ja törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 20 vuoden päästä. Voisit ehkä vieläkin tehdä rikosilmoituksen? Oletko hakenut jotain apua kokemasi jälkeen? Terapiaa tai jotain?

Yhteistyössä