Varokaa ettei teitä perhesurmata! Joulun pyhät ja viina virtaa, puukot viuhuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelmat kannattaa ehkäistä ennakolta. Meillä on ukon kanssa sovittu, että hänet lukitaan kettingillä kiinni saunan pukuhuoneeseen ennen kuin tarttuu pulloon. Ja pullon pitää olla muovipullo.

Minä ja lapset ollaan turvassa eikä ukon rähjääminenkään kuulu kovin pahasti pihan poikki. Aamulla käyn ottamassa kettingin irti ja jossain vaiheessa ennen puoltapäivää ukko menee pesuhuoneeseen ja huuhtelee kuset pois housuistaan.

Oon kyllä elänyt näitä aikoja koko lapsuuteni, mutta nää puukkohipat, kiehuvan veden päälle heittämiset ja haulikkohumpat tapahtui isän ja hänen veljiensä kesken maalla.
Kyllä ne siihen asti malttoivat kun joulusaunat oli käyty (jopa sillä aikaa kun olin saunassa oli veetty hankeen jälet ikään kuin joulupukki olis käyny), syöty ja lahjat oli jaettu. Sit alko riehuminen ja rällääminen, me mentiin mummin kanssa nukkumaan.

Kyllähän mä pienenä ja uteliaana kävin vaklaamassa välillä että mitä siellä tuvassa on meneillään.:sneaky:

Perinteikäs Suomijoulu: pari pulloa kossua ja sitten ajetaan vaimo ja lapset hankeen.

• Surullinen
Reactions: KalaMies
Yksinkertaista.
Pitää ottaa semmonen puoliso joka ei harrasta puukkohippoja.

Oon kyllä elänyt näitä aikoja koko lapsuuteni, mutta nää puukkohipat, kiehuvan veden päälle heittämiset ja haulikkohumpat tapahtui isän ja hänen veljiensä kesken maalla.
Kyllä ne siihen asti malttoivat kun joulusaunat oli käyty (jopa sillä aikaa kun olin saunassa oli veetty hankeen jälet ikään kuin joulupukki olis käyny), syöty ja lahjat oli jaettu. Sit alko riehuminen ja rällääminen, me mentiin mummin kanssa nukkumaan.

Kyllähän mä pienenä ja uteliaana kävin vaklaamassa välillä että mitä siellä tuvassa on meneillään.

Perinteikäs Suomijoulu: pari pulloa kossua ja sitten ajetaan vaimo ja lapset hankeen.
Siinä sitä on ollut joulua kerrakseen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä