Kertokaa mammat minulle hyviä vinkkejä ettei tarvitse juoda!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ollut yli puoli vuotta juomatta tipan tippaa, yhtää mitään alkoholia. Olin päättänyt, että nyt riitti enkä myöskään juonnut sen jälkeen yhtään. Nyt sellainen ongelma, että pitäisi lähteä kavereiden mukaan hikisee autoon,missä bassot jytisee ja kaljaa/viina virtaa! En halua mennä, mutta kaikki tuntuu pakottavan minut sinne! Tiedän itsekin, että jos lähden niin aivan taatusti retkahdan.

Yritin jo yhtä keinoa, että menen kylpyyn (Itse asiassa täällä kellun parasta aikaa!:D) mutta sekään ei tunnu näiden jääräpäiden jakeluun mennä etten mene niiden mukaan!

Ärsyttää ja vituttaa taistella tälläisestä typerästä asiasta!! Miksi ihmiset eivät vain voi uskoa toista jo yhdellä kertaa? :(

Kokeile Antabusta

"Olen juomatta, mutta en meinaa pystyä olemaan juomatta".

NO JUO! Mikä ongelma. Jos taas et halua oikeasti juoda, niin älä juo. Ei se silloin tee oikeasti edes mieli.

älä tee siitä ongelmaa. siis onko juominen sulle ongelma, vai muutenko vaan oot herennyt apsolutistiksi. jos alko on ongelma, nin pistä puhelin kiinni ja jos ei, niin haittaako se vaikka kerran vuoteen ratkeekin sitten. mutta jos siitä alkaa juomakierre, niin kannattaa pysyä pois tuosta joukosta sitten

Juominen taitaa olla sulle ongelma, jos ei ole itsekuria lainkaan. Jos et halua juoda, niin tuskin kukaan sitä viinaa sinun kurkkuun väkisin kaataa. Itse sinun pitää se päättää, että juotko vai et.

Yhteistyössä