Varoitus: rasistista tekstiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linnaan joutaisin!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22897943:
Onneton panostus sinulta, tuohon pystyy kuka hyvänsä rivimuija tällä palstalla. Olisin odottanut sinulta jotain vähän spesiaalimpaa, tietenkin olettaen että OIKEASTI olet älykäs.

Höh, tämä ei ole näemmä sinun päiväsi, mikä mättää, kun et ehdi kuin matkimaan omia kommenttejani tylsistä kaavoista ja omaperäisyyden pyytelemisestä? Oletko vain väsynyt vai onko sattunut jotain? Toivottavasti ei mitään vakavaa ja tilanne kohenee, oli kyse sitten unen puutteesta tai muusta :hug: Minua ramaisee, niin etä hyveli yöteli:wave:

P.S. Olen jo kertonyt ÄÖ:ni olevan sinisimpukan tasolla, ei se siitä nouse, vaikka kuinka täällä puhuttaisiin suomalaisten äo 97:stä...

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898019:
Höh, tämä ei ole näemmä sinun päiväsi, mikä mättää, kun et ehdi kuin matkimaan omia kommenttejani tylsistä kaavoista ja omaperäisyyden pyytelemisestä? Oletko vain väsynyt vai onko sattunut jotain? Toivottavasti ei mitään vakavaa ja tilanne kohenee, oli kyse sitten unen puutteesta tai muusta :hug: Minua ramaisee, niin etä hyveli yöteli:wave:

P.S. Olen jo kertonyt ÄÖ:ni olevan sinisimpukan tasolla, ei se siitä nouse, vaikka kuinka täällä puhuttaisiin suomalaisten äo 97:stä...

Tässä todistus ÄÖ:stäni, kun viesti lähti, vaikka luulin, ettei lähtenyt. Mutta aikamoinen muisti minulla, kun melkein sanasta sanaan osasin toistaa, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898019:

No tämä nyt on jo uutta että laitetaan samaa vastausta useamman kerran tänne. Onko tämä nyt uusi vakiovastauksesi kaikkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898028:
Tässä todistus ÄÖ:stäni, kun viesti lähti, vaikka luulin, ettei lähtenyt. Mutta aikamoinen muisti minulla, kun melkein sanasta sanaan osasin toistaa, vai mitä?

Hyvä on muisti ja anteeksi että olen niin nopeakin että ehdin jo vittuilla siihenkin.

Olet sinä niin reipas ja yritteliäs ja tuotat paljon tekstiä että annan sinulle 10 points ja papukaijamerkin ja pidän jatkossakin sinusta vaikka oletkin omaanpesään kakkija ja alemmuuskompleksinen kukkahattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898039:
Malta ny lukia tuo yläpuolellakin oleva ennen kuin syöksyt suinpäin kommentoimaan mitä tahansa :D

Tällä palstalla on kuule ihan sama mikä pää täällä kommentoi. Voi vaikka rumpsutella pitkät kommentit eikä kukaan käsitä eroa, pitävät kuitenkin muslimivihaajana. Vaikka islamhan se vaan on saatanasta, ne ihmiset on ihan ihmisiä' vaan.

Eikö täällä ole sinustakin vitun tylsää, terävä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22898047:
Hyvä on muisti ja anteeksi että olen niin nopeakin että ehdin jo vittuilla siihenkin.

Olet sinä niin reipas ja yritteliäs ja tuotat paljon tekstiä että annan sinulle 10 points ja papukaijamerkin ja pidän jatkossakin sinusta vaikka oletkin omaanpesään kakkija ja alemmuuskompleksinen kukkahattu.

Oi kiitos, laitan papukaijamerkin rintaan seuraavana itsenäisyyspäivänä, tunnistat minut siitä, kun kävelen kättelemään Halosta. Ja mitä tulee kakkimiseen, niin onneksi mieheni on niin rikas, etten paskalle itse taivu ja alemmuuskompleksithan ovat vain muotia, kukkahattua ei tietenkään MINULLA voi olla, kun olen itse mamu. Mutta mees nyt nukkumaan, tai pian mää huolestun sun takia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs me suomalaiset:);22897922:
Sittenhän me suomalaiset olemme kaikista älykkäimpiä ihmisiä planeetalla kun olemme pystyneet pärjäämään näinkin karuissa oloissa hengissä, lisääntymään ja kehittymään sivistyneeksi hyvinvointivaltioksi.

Peesejen peesi tälle. Näinhän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898065:
Oi kiitos, laitan papukaijamerkin rintaan seuraavana itsenäisyyspäivänä, tunnistat minut siitä, kun kävelen kättelemään Halosta. Ja mitä tulee kakkimiseen, niin onneksi mieheni on niin rikas, etten paskalle itse taivu ja alemmuuskompleksithan ovat vain muotia, kukkahattua ei tietenkään MINULLA voi olla, kun olen itse mamu. Mutta mees nyt nukkumaan, tai pian mää huolestun sun takia :hug:

Halonen on luojankittos viimeisen kerran kättelemässä seuraavana itsenäisyyspäivänä, jo sitä ämmää on joutunutkin katselemaan. Ukkonsa yhtä karsea.

Eikä se sinun paskomistas estä jos miehesi on rikas. Se on vain sillä vaikea taipua jolla ne rahat on, ei puolisolla.

Ja toki sinulla kotimaankukkahattu olla voi ja näkyy olevankin.

Ei huolta, mutta en vielä halua mennä nukkumaan. Keitän teetä, kuuntelen musaa, ja ihmettelen mikä pystyynkuollut paska tämä palsta tänäyönä onkaan. Ukkokin on työmatkalla, joten voin kuunnella musaa lujemmalla kun lapset eivät mökään herää.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22898074:
Ja nytkin haukotuttaa, menen kasvattamaan ÄÖ:täni tuonne itseäni älykkäämmän makaroonin vierehen, ehkä se älykkyys onkin tarttuvaa ja pian minäkin olen pallokalan tasolla.:wave:

Ahaa, siis italialainen mies sulla :D

äiti 44 v

Vierailija Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja
Paljon vaikeita sanoja ja numeroita...

Missä?

Varmaankin noi kellonajat ovat niitä "vaikeita numeroita".

[QUOTE="vieras";22898337]äiti 44 v

Vierailija Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja
Paljon vaikeita sanoja ja numeroita...

Missä?

Varmaankin noi kellonajat ovat niitä "vaikeita numeroita".[/QUOTE]

Niin kai sitten... vaikka aamullahan se vaikea numero vasta on kun pitää herätä ja jos ei ole juuri nukkunutkaan.

Yhteistyössä